F1 Forum
FAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[A1] Ktoś ogląda?
Autor Wiadomość
goqsane

Dołączył: 21 Sie 2006
Skąd: Słupsk
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006 18:29   [A1] Ktoś ogląda?

Co sądzicie o wyścigach A1?
Sądzę, że pomysł jest rewelacyjny, sam oglądałem dwa wyścigi, wg mnie rywalizacja narodów jest bardzo ekscytującym pomysłem, ba, nawet Czesi startują w A1 :-)

Dla fanatyka F1 pitstopy mogą wydawać się zbyt chaotyczne, ale ogólnie polecam :)
 
 
rocco_1906


Dołączył: 10 Wrz 2006
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006 18:34   

wiesz co.... ja to kiedys ogladalem przez przypadek-ale niezbyt uwaznie :oops: -na Eurosporcie wiec jak bys mogl to przybliz nam tą serie :)
_________________
MICHAEL Schumacher=SZACUNEK
 
 
gomez


Dołączył: 04 Paź 2006
Skąd: Olkusz
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006 22:18   

Boże.......... a co to jest to A1??? i kiedy i na którym kanale???
 
 
 
goqsane

Dołączył: 21 Sie 2006
Skąd: Słupsk
Wysłany: Pią 03 Lis, 2006 08:55   

Są to międzynarodowe wyścigi bolidów Formuły 3, z 3.4 litrowymi silnikami V8.

Sport cechuje fakt, że wszystkie reprezentacje mają ten sam bolid, pododbnie jak w GP2, co czyni rozgrywkę niezalezną od budżetu drużyny itd.
Ciekawostką jest to, że na cały sezon każdy bolid ma do dyspozycji tylko 2 silniki :)
 
 
gomez


Dołączył: 04 Paź 2006
Skąd: Olkusz
Wysłany: Sob 04 Lis, 2006 09:55   

OK znalazłem :)


Dla zainteresowanych oficjalna strona internetowa A1

http://www.a1gp.com/main.php?hf=Yes
 
 
 
Wilu


Dołączył: 26 Sie 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: Sob 04 Lis, 2006 17:03   

Ja oglądałem jeden wyścig na Eurosport, dosyć ciekawe zawody, fajnie malowane bolidy. Polecam!
_________________

Hasta la victoria siempre! Patria o Muerte !
 
 
gomez


Dołączył: 04 Paź 2006
Skąd: Olkusz
Wysłany: Sob 11 Lis, 2006 17:02   

Od wczoraj podaja na serwisie www.f1racing.net o jakis kłopotach w GP Chin w A1??? Tylko ja nie znam na tyle angielskiego żeby sie o tym dowiedziec. Może ktoś nam to przybliży???
 
 
 
del


Dołączył: 13 Maj 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 11 Lis, 2006 20:11   

Hmmm, wygląda na to, że na zakręcie zaraz po głównej startowej coś jest nie tak, gdyż jest za ciasna i nie pozwala na pokonywanie tego zakrętu. Po tym jak auta blokowały zakręt przy jego pokonywaniu organizatorzy wywiesili czerwone flagi.
 
 
gomez


Dołączył: 04 Paź 2006
Skąd: Olkusz
Wysłany: Sob 11 Lis, 2006 23:01   

Z tego co wiem jutro o 17:00 na Polsat Sport Extra jest retransmisja z A1...... zobaczymy, ocenimy:)
 
 
 
mick 

Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: Nie 12 Lis, 2006 10:03   

gomez napisał/a:
Od wczoraj podaja na serwisie www.f1racing.net o jakis kłopotach w GP Chin w A1??? Tylko ja nie znam na tyle angielskiego żeby sie o tym dowiedziec. Może ktoś nam to przybliży???


cytat z f1racing:
Cytat:
There's been trouble in Beijing this weekend as the city plays host to the third round of the new A1 Grand Prix season. The race is being held on a specially constructed street circuit but practice on Friday was abandoned when it became clear that the cars could not pass through the main hairpin.
The main hairpin at the end of the main straight was too tight for the cars to negotiate and after the corner became blocked with cars in practice, organisers threw out the red flags.
Hasty renovations have been made and the main straight has been significantly shortened and a new, wider hairpin put in place. The A1 teams will get an extra 30-minutes practice on Saturday morning to compensate for the lost time today


po polskiemu :wink: :
Wyscig odbywa sie na specjalnie na ta okazje zbudowanym torze drogowym. jednak podczas sesji treningowej okaazalo sie ze nawrot o 180stopni na koncu prostej start/meta jest za waski i samochody nie daja rady wyrobic zakretu i uderzaja w betonowe bloki. dlatego organizatorzy przerwali trening. (zdjecie: http://www.f1racing.net/e...newsID=134966). organizatorzy skrocili prosta start/meta i poszerzyli nawrot. ekipy dostaly dodatkowo 30-minut na treningi w sobote (zamiast tych przerwanych - piatkowych).
nie mam Polsatu sport a chetnie bym to zobaczyl.
 
 
gomez


Dołączył: 04 Paź 2006
Skąd: Olkusz
Wysłany: Sob 25 Lis, 2006 23:22   

Dziś o 17:00 na Polsat Sport Extra A1 GP Pekinu.
W programie telewizyjnym piszą że o 17:00, przed chwila widziałem w telewizji wstawkę że o 18:00..... Ach te gazety:) wprowadzaja tylko w błąd.

----------------połączono:--------------------

. 8 dopalaczy:) Skubis........ inna bajka.

Mnie się podobało, choć tor mocno "zniekształcony". Czekam 2 tygodnie no i znów będzie co oglądać.

Może nam się Skubis podszkoli na przyszły sezon F1, bo coś mi się wydaje że i tak zostanie "komentatorem" Formuły 1.

-- 3-ci post --

Polsat Sport Extra Niedziela 7:15 transmisja live:) Oczywiście zapraszam.
 
 
 
gomez


Dołączył: 04 Paź 2006
Skąd: Olkusz
Wysłany: Sob 20 Sty, 2007 10:10   

No i dali ciała Polsat, jutro wyścig A1 a tu niema gdzie obejrzec. Może wiecie która stacja jeszcze nadaje relacje z wyscigów A1?
_________________
Szumi dokoła las....
 
 
 
Kamil F1 

Dołączył: 27 Gru 2006
Skąd: Wieluń
Wysłany: Sob 20 Sty, 2007 16:02   

Napewno jakaś niemiecka telewizja (Premiere) lub inne sportowe.
_________________

 
 
 
Piotrek15 


Dołączył: 22 Kwi 2007
Skąd: Siedlce
Wysłany: Czw 24 Maj, 2007 18:33   

http://a1.gpupdate.net/en...catID=1105-2270 obczajcie tą fotke z wyścigu A1. Czyżby ten kierowca wyskoczył z katapulty?? :D
 
 
 
kamilo 


Dołączył: 12 Lut 2007
Skąd: DG
Ostrzeżeń:
 1/3/4
Wysłany: Sob 02 Cze, 2007 14:41   :)

Nico Hulckenberg cyba się cieszy aż sobie podskoczył :)
 
 
Kamil F1 

Dołączył: 27 Gru 2006
Skąd: Wieluń
Wysłany: Nie 12 Sie, 2007 12:54   

czytałem że w A1 ma się pojawić zespół z Holandii czy jakoś tak :?: (nie interesuję się zbytnio) ma ktoś może zdjęcie :mrgreen:
_________________

 
 
 
Ismola 


Dołączył: 30 Wrz 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 12 Sie, 2007 14:06   

Może Spyker się przenosi :P
 
 
 
Kamil F1 

Dołączył: 27 Gru 2006
Skąd: Wieluń
Wysłany: Nie 12 Sie, 2007 14:08   

Ismola napisał/a:
Może Spyker się przenosi :P

Tam też by byli ostatni :lol:
_________________

 
 
 
barteks2
[Usunięty]

Wysłany: Sro 15 Sie, 2007 20:06   

A gdzie to można oglądać :?:
 
 
Kamil F1 

Dołączył: 27 Gru 2006
Skąd: Wieluń
Wysłany: Pią 17 Sie, 2007 08:47   

barteks2 napisał/a:
A gdzie to można oglądać :?:
Poczytaj wypowiedzi od początku tematu a znajdziesz odpowiedź :razz:
_________________

 
 
 
Menson

Dołączył: 19 Lut 2007
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007 18:01   

Niedługo chyba się zaczyna nowy sezon, to jak będą relacje w Polsacie Sport, to będę oglądać w przerwie między sezonami F1 :mrgreen: .
 
 
Kamil F1 

Dołączył: 27 Gru 2006
Skąd: Wieluń
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007 18:34   

A czasami nie na
Cytat:
Ja oglądałem jeden wyścig na Eurosport,
Eurosporcie :?: Zdaje mi się że na Polsacie tego nie transmitują ale mogę się mylić nie jestem poinformowany :P
_________________

 
 
 
Menson

Dołączył: 19 Lut 2007
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007 18:40   

Ale na tym forum w jakimś innym temacie jest link do strony oficjalnej A1, gdzie właśnie jest tam napisane że ta seria wyścigowa będzie w Polsacie, ale właśnie nie wiadomo w jakim konkretnie programie należącym do Polsatu.
 
 
jaro738 


Dołączył: 13 Gru 2006
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007 20:49   

oby ogólnym, oby ogólnym, i tak będę się modlił o to
_________________
http://i263.photobucket.c...aro738/eprz.png
moje zdjęcia EPRZ
 
 
 
Menson

Dołączył: 19 Lut 2007
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007 22:11   

Jak już ktoś będzie wiedział konkretnie, niech napisze. Jak ja dowiem się pierwszy, to ja napiszę, dziękuję. :mrgreen:
 
 
lukaszlew77 

Dołączył: 02 Sie 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007 06:56   

jaro738 napisał/a:
oby ogólnym, oby ogólnym, i tak będę się modlił o to


Wątpliwa sprawa. Jakby był tam jakiś Team Poland, to może jakaś nadzieja by była, a tak będzie lecieć na Polsacie Sport Extra.
 
 
 
jaro738 


Dołączył: 13 Gru 2006
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007 09:38   

ale po,odlić się nie zaszkodzi, Panie wysłuchaj nas

a co do team Poland, to może założymy??
_________________
http://i263.photobucket.c...aro738/eprz.png
moje zdjęcia EPRZ
 
 
 
Piotrek15 


Dołączył: 22 Kwi 2007
Skąd: Siedlce
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007 13:10   

wie ktoś od kiedy będzie leciec na polsacie A1 GP?? Bo ja wczoraj kablówkę założyłem i mam nadzieje że będzie leciec na Polsat Sport :mrgreen:
 
 
 
lukaszlew77 

Dołączył: 02 Sie 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007 15:11   

jaro738 napisał/a:
ale po,odlić się nie zaszkodzi, Panie wysłuchaj nas

a co do team Poland, to może założymy??


Czemu nie :D Większość z nas ma jakieś doświadczenia z rFactora i F1 Challenge - damy radę.

Piotrek15 napisał/a:
wie ktoś od kiedy będzie leciec na polsacie A1 GP?? Bo ja wczoraj kablówkę założyłem i mam nadzieje że będzie leciec na Polsat Sport :mrgreen:


Hehe, nie ma transnisji: http://www.polsatsport.tv/ ani na zwykłym ani na extra
 
 
 
maiesky 


Dołączył: 24 Lip 2006
Skąd: Świecie
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007 21:19   

lukaszlew77 napisał/a:
Hehe, nie ma transnisji: http://www.polsatsport.tv/ ani na zwykłym ani na extra

Ja oglądałem tegoroczne A1, co prawda nie od pierwszego wyścigu- wolniejsza seria, ale są pojedynki i manewry wyprzedzania, fajną sprawą jest możliwość użycia dopalacza.
Odnośnie transmisji na Polsacie, w innym temacie masz odpowiedź:
http://f1forum.formula1.p...ighlight=#34653
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 46