Renault F1

Forum poświęcone torom, zespołom Formuły 1, oraz reprezentującym je kierowcom - tak wyścigowym, jak i testowym.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » pn 01 lis, 2010 16:25

Sila nowego RF1 zostanie tak na prawde zweryfikwoana w nastepnym sezonie kiedy pokaza w pelni swój (czyli spod managmentu Lopeza) bolid.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pn 01 lis, 2010 16:56

No to w końcu jest tragedia, czy dopiero w przyszłym roku okaże się czy jest tragedia ? nie no chłopaki, gubicie się w zeznaniach.

O ile nie lubię za bardzo dyskutować z SirKamilem bo on nie rozmawia tylko 'wykłada' o tyle muszę mu przyznać rację, że w zasadzie nic nie wskazuje na tragiczną sytuację w RF1. A w zasadzie wszystko pokazuje, że zespół się świetnie rozwija i jest mądrze zarządzany. Nie ma hura optymizmu debilnych zapowiedzi itp. Jest po prostu rzetelna praca.

Przeciwko RF1 świadczą tylko teorie spiskowe i póki ktoś nie udowodni tych cudów które się wypowiada np na temat pożyczek RF1 (nie wiem jak ktoś może wierzyć w doniesienia podawane przez brytyjskie brukowce) albo jakieś pranie pieniędzy.

Na waszym miejscu bym się cieszył, gdzie byłby teraz Kubica gdyby nie RF1 ?
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » pn 01 lis, 2010 17:40

hideto, prosze czytaj dokladnie, gdzie ja pisalem ze jest tragedia? Ja uwazam ze relatywnie jest super bo tego teamu nie mialo prawa w ogole byc, zwazywszy jak w poplochu uciekaly wieksze firmy niz Renault. Jest bardzo dobrze, ale to nie oznacze ze i tak na koncu czeka na przykra niespodzianka. Jakos nie widze mozliwosci zeby w takim ukladzie moglo to dzialac do konca swiata i jeden dzien dluzej... W ktoras ze stron to musi pojsc. Rrenault w koncu albo zniknie z F1 (jako konstruktor) albo wroci do niej na calego.

Sir_Kamil
Posty: 223
Rejestracja: czw 18 lut, 2010 23:35

Post autor: Sir_Kamil » pn 01 lis, 2010 18:52

Ataru pisze:No jesli sie nie odniosles do niczego, co pisalem, to nie widze tematu do dyskusji, doprawdy, pogratulowac jedynie samopoczucia. Szkoda, ze piszac jak to swietnie znasz sytuacje sam nie jestes w stanie odniesc sie do danych, czy faktow, by poprzec te bzdury o ktorych pisales. Tego jednego zaluje. Niemniej zycze milego dnia ;-)
Mogłeś napisać krócej; 'nie chcę odnieść się do faktów 1-9 ponieważ(...)" ... każdy wie dlaczego :grin: .
Tak czy inaczej to ja już nie mam więcej pytań :smile:

Jeśli zaś chodzi o cały kontekst dyskusji- bo chyba nam się zgubił- zaznaczam, że nie dotyczy on naiwnej akademickiej dyskusji "dlaczego za rok Renault będzie zdobywało dublet za dubletem" a jedynie racjonalnej oceny perspektyw i potencjału zespołu- wszystko co chciałem osiągnąć to ukazanie, że światek F1 nie składa z ciągu "pesymistycznych newsów" o Renault. Może do kogoś to trafiło, bo Pan Ataru ewidentnie nie jest gotowy na chłodną analizę faktów i rezygnację z postrzegania problemu według jednostronnego szablonu.
the_foe pisze:Sila nowego RF1 zostanie tak na prawde zweryfikwoana w nastepnym sezonie kiedy pokaza w pelni swój (czyli spod managmentu Lopeza) bolid.
Zgadza się. Tutaj już nie będzie usprawiedliwień. Odpowiednie technologie i ludzie są na swoich miejscach. Stabilne środowisko również.

Awatar użytkownika
Ataru
Posty: 171
Rejestracja: pn 17 maja, 2010 11:18

Post autor: Ataru » pn 01 lis, 2010 20:01

Ty tez mogles napisac, dlaczego nie chcesz odniesc sie do faktow i przytoczyc chocby tych cyferek, i tak sie bezmyslnie mozemy przerzucac. Nie odpowiedziales na argumenty, ktore padly, a dyskusja wylacznie o tym, co wygodne dla jednej ze stron... zaraz, czy to w ogole nadal pozostaje dyskusja? ;-) Ja odnioslem wrazenie ze chcesz mi przy okazji wmowic cos, czego sam nie mowilem, a nie lubie udowadniac, ze nie jestem wielbladem, stad w tego typu rozmowy sie nie pakuje, z zasady. Czy to o F1, czy o czymkolwiek innym. Jedyne z czym naprawde nie sposob sie nie zgodzic to fakt, ze przyszly sezon pokaze.
McLfan pisze:Widzę zło w Alonso
Nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji!

Sir_Kamil
Posty: 223
Rejestracja: czw 18 lut, 2010 23:35

Post autor: Sir_Kamil » pn 01 lis, 2010 20:28

Z przyjemnością odniosę się do jakichś faktów i argumentów. Musisz je tylko napisać, ale najpierw odnieś się do 9 punktów wyżej :grin: Nie jesteś w stanie?... oj jaka niespodzianka.

spiggy
Posty: 363
Rejestracja: pt 08 maja, 2009 17:59
Lokalizacja: kraina dziurawych serow

Post autor: spiggy » wt 02 lis, 2010 01:19

Sir_Kamil pisze:Z przyjemnością odniosę się do jakichś faktów i argumentów.
czy to sa fakty tudziez argumenty o ktore pytasz?
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=42383

Sir_Kamil
Posty: 223
Rejestracja: czw 18 lut, 2010 23:35

Post autor: Sir_Kamil » wt 02 lis, 2010 02:28

spiggy pisze:
Sir_Kamil pisze:Z przyjemnością odniosę się do jakichś faktów i argumentów.
czy to sa fakty tudziez argumenty o ktore pytasz?
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=42383
Nie, to nie są ani fakty ani argumenty. To chybione rewelacje prasy brukowej. Zdementowane w istocie problemu następnego dnia przez Snoras i okraszone komentarzem, że wszelakie szczegóły partnerstwa są objęte tajemnicą tak dla nas jak i brytyjskich gryzipiórków. TO JEST FAKT gdyby ktoś pytał.

Awatar użytkownika
Leeloo
Posty: 1210
Rejestracja: pt 17 sie, 2007 19:51

Post autor: Leeloo » wt 02 lis, 2010 18:43

Ruchy personalne co roku odbywają się w większości teamów, także powodów do niepokoju nie ma.
To że gdzieś tam napisano że SNORAS pożyczył kasę dla RF1 to piękna i pewnie zaplanowana akcja reklamowa dla tego banku i pewni o to chodziło !! potem pięknie zdementowali by głupota z tego nie wyszła, ale cóż niektórzy dali się nabrać na haczyk jak soczysty robak. :roll:

Awatar użytkownika
snajper
Posty: 215
Rejestracja: pn 12 lis, 2007 15:01
Lokalizacja: Opole

Post autor: snajper » czw 04 lis, 2010 16:31

Nowym sponsorem został producent odzieży męskiej Japan Rags, należącym do LTC Group. Umowa jest wieloletnia, a logo zostanie umieszone na wewnętrznej stronie bocznych sekcji tylnych skrzydeł oraz na górze deflektorów znajdujących się przy bocznych sekcjach samochodu.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni witając Japan Rags w sieci naszych partnerów. To wieloletnia umowa i wierzymy, że unikalny ogólnoświatowy zasięg oraz rosnąca konkurencyjność naszej ekipy w nadchodzących sezonach pozwoli Japan Rags zrealizować więcej, niż oczekują z naszego partnerstwa - powiedział Gerard Lopez, prezes Renault F1 Team.
"Trzymaj się Robert, to twój najważniejszy wyścig, musisz go wygrać!"

Baton
Posty: 201
Rejestracja: pn 14 wrz, 2009 09:09

Post autor: Baton » pt 05 lis, 2010 18:21

http://www.autosport.com/news/report.php/id/87936

Zespół Renault F1 zmieni się w Lotus Renault w przyszłym sezonie? Coraz częściej pojawiają się informacje, że koncern Renault chce się skupić tylko na dostarczaniu silników. Lopez natomiast chce dobić targu z Lotus Cars.

rentonB
Posty: 283
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 11:56
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: rentonB » pt 05 lis, 2010 18:56

Kolejny sezon zrabany, Roberto to ma pecha :???:

Awatar użytkownika
kamilo
Posty: 1429
Rejestracja: pn 12 lut, 2007 10:46
Lokalizacja: DG

Post autor: kamilo » pt 05 lis, 2010 19:03

rentonB pisze:Kolejny sezon zrabany, Roberto to ma pecha :???:
Na jakiej podstawie tak twierdzisz,? pewnie tylko nazwa się zmieni, a ludzie zostaną. Dodatkowo przyjdzie duży nakład gotówki.
Idź do Biedronki, połóż głowę na wadze i naciśnij "burak"...

rentonB
Posty: 283
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 11:56
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: rentonB » pt 05 lis, 2010 20:26

Poprostu widac ze ten zespol jest tylko w celach biznesowych, co ich Kubica obchodzi

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 05 lis, 2010 20:29

rentonB pisze:Poprostu widac ze ten zespol jest tylko w celach biznesowych, co ich Kubica obchodzi

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
:lol: :lol: :lol:

a nie pomyślałeś, że to niezły zastrzyk gotówki dla nich ? ten zespół i tak jest 'renault' tylko z nazwy... nazwa nie ma znaczenia, ludzie ci sami + więcej kasy.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
lg2000
Posty: 1841
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 10:25
Lokalizacja: EPML

Post autor: lg2000 » pt 05 lis, 2010 21:17

rentonB pisze:Poprostu widac ze ten zespol jest tylko w celach biznesowych, co ich Kubica obchodzi

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Wręcz przeciwnie. :grin: Kubica jest bardzo ważnym elementem ich biznesplanu. Na bazie (marki) Lotusa są ludzie którzy chcą stworzyć takie "Ferrari bis" i kluczową dla nich sprawą jest silny zespół w F1 aby napędzić przyszłą sprzedaż samochodów Lotus odpowiednika Ferrari czy Masserati. Pieniądzę i to potężne nie są żadnym problemem, lecz kluczową sprawą są prawa do marki Lotus. Pomimo że sprawa jest w sądzie w Londynie ugoda została już zawarta. Według niektórych plotek 25% udziałów Renault jest nie do ruszenia, według niektórych Renault ma się zająć tylko silnikami. Jedno jest pewne że zespół będzie bardzo silny finansowo.

rentonB
Posty: 283
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 11:56
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: rentonB » pt 05 lis, 2010 21:51

Ja podtrzymuje swoje zdanie, obawiam sie ze 2011 bedzie gorszym sezonem.

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » pt 05 lis, 2010 23:37

z punktu widzenia Kubicy, Proton jest lepszy od Genii. Genii to spekulanci, za dobra cene to oba fotele sprzedadza Putinowi, nie beda mieli skrupułow. Proton, jako lotus budowaliby pozycje marki. Dla nich Kubica + drugi dobry kierowca to oczywista oczywistosc.
nie zmienia to faktu ze to news wyssany z brudnego palca, Proton jest ok. 25 razy mniejszy od Renault. I do tego w jakims stopniu to konkurencja. Renault wolalby raczej team spzredac na czesci jak Toyota.

Awatar użytkownika
kamilo
Posty: 1429
Rejestracja: pn 12 lut, 2007 10:46
Lokalizacja: DG

Post autor: kamilo » pt 05 lis, 2010 23:48

Skoro niemiecki AMuS i Autosport się na to powołują, to raczej nie wyssany z palca, coś musi być na rzeczy.
Idź do Biedronki, połóż głowę na wadze i naciśnij "burak"...

Awatar użytkownika
MtK
Posty: 1681
Rejestracja: czw 05 lip, 2007 12:51
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: MtK » pt 05 lis, 2010 23:54

lg2000, no Lotus na pewno nie startuje do pozycji Ferrari na rynku bo to nie ta liga. Jeśli już to Porsche. Czyli tani samochód sportowy. Tylko proszę bez krzyków że rozwinięcia garbusa są drogie. Owszem na Polskie warunki tak ale gdy pójdziecie do salonu Porsche z 50tyś euro to wyjedziecie nowym Boxterem natomiast w salonie Ferrari dostaniecie komplet felg do 599 GTO. Wracając do tematu marketingowego Lotus jest na chwilę obecną marką umarłą po mimo ciekawej oferty. Osobiście Exige jest dla mnie świetnym samochodem. No ale rynek zdominowało Porsche, z samochodami angielskimi kojarzą się Aston Martin czy Jaguar, które są samochodami dla piłkarzy. Dlatego z tego kombo może wyjść tylko wspólna korzyść. RF1 kasa, Lotus prestiż.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » sob 06 lis, 2010 00:08

kamilo pisze:Skoro niemiecki AMuS i Autosport się na to powołują, to raczej nie wyssany z palca, coś musi być na rzeczy.
To jest na rzeczy, ze RF1 potrzebuje sponsorów, prawdziwych. A info o zainteresowaniu wielkiej firmy z preznego rejonu swiata to dobre publicity.

Awatar użytkownika
lg2000
Posty: 1841
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 10:25
Lokalizacja: EPML

Post autor: lg2000 » sob 06 lis, 2010 06:35

MtK pisze:lg2000, no Lotus na pewno nie startuje do pozycji Ferrari na rynku bo to nie ta liga. Jeśli już to Porsche. Czyli tani samochód sportowy. Tylko proszę bez krzyków że rozwinięcia garbusa są drogie. Owszem na Polskie warunki tak ale gdy pójdziecie do salonu Porsche z 50tyś euro to wyjedziecie nowym Boxterem natomiast w salonie Ferrari dostaniecie komplet felg do 599 GTO. Wracając do tematu marketingowego Lotus jest na chwilę obecną marką umarłą po mimo ciekawej oferty. Osobiście Exige jest dla mnie świetnym samochodem. No ale rynek zdominowało Porsche, z samochodami angielskimi kojarzą się Aston Martin czy Jaguar, które są samochodami dla piłkarzy. Dlatego z tego kombo może wyjść tylko wspólna korzyść. RF1 kasa, Lotus prestiż.
Co będzie zobaczymy. Żaden z wymienionych przez ciebie samochodów mnie nie interesuje (z wiadomych przyczyn :mrgreen: ) ale jeżeli chcą dofinansować zespół F1, Welcome! Kasa nie będzie pochodziła od Renault, można przeczytać co na ten temat pisze Joe Saward. IMO jeżeli Petrov zostanie w RF1 to będzie znaczyło że Renault będzie chciało zachować swoje udziały, jeżeli wyleci to będzie znak że Renault na tym nie zależy.

Baton
Posty: 201
Rejestracja: pn 14 wrz, 2009 09:09

Post autor: Baton » sob 06 lis, 2010 12:54


rentonB
Posty: 283
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 11:56
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: rentonB » sob 06 lis, 2010 13:59

the_foe pisze:z punktu widzenia Kubicy, Proton jest lepszy od Genii. Genii to spekulanci, za dobra cene to oba fotele sprzedadza Putinowi, nie beda mieli skrupułow. Proton, jako lotus budowaliby pozycje marki. Dla nich Kubica + drugi dobry kierowca to oczywista oczywistosc.
nie zmienia to faktu ze to news wyssany z brudnego palca, Proton jest ok. 25 razy mniejszy od Renault. I do tego w jakims stopniu to konkurencja. Renault wolalby raczej team spzredac na czesci jak Toyota.
Szczerze sie przyznam ze nie czytalem calego tematu, myslalem ze chodzi o Lotus Racing ze chcial maczac palce.

Przeczytalem troche na ten temat i zaczyna mi sie to bardzo podobac :twisted: :twisted:

Wlasnie Ted mowi ze PROTON ma byc sponsorem tytularnym na miare ING

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1886
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » sob 06 lis, 2010 15:23

Ciekawe jakie byłoby malowanie. Lotusowe, zielone? Obecne żółte jest fajne, wyróżniające z tłumu. Proton wygląda na granatowo - żółty, w sumie też dość wyraziste.
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford

Awatar użytkownika
Kofi
Posty: 197
Rejestracja: pn 23 lut, 2009 15:06
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Kofi » sob 06 lis, 2010 16:00

Ciekawy jestem, czy jeśli Ruskiego zamieniliby na skośnookiego Tunga, to czy Chińskie firmy posypały by juanami?
W końcu też byłby to pierwszy kierowca chińczyk.

rentonB
Posty: 283
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 11:56
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: rentonB » sob 06 lis, 2010 16:05

Maja lansowac Lotusa wiec zielono zolte zapewne

Nie wyobrazam sobie zeby Pietrov mial zostac

cezan
Posty: 78
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:52

Post autor: cezan » sob 06 lis, 2010 19:46

"Francuz nie ustaje w pochwałach pod adresem Pietrowa, który w Q3 uzyskał czas gorszy o 1,1 sekundy od wyniku Roberta Kubicy. Najwyraźniej cały czas próbuje podkreślać, że Rosjanin zasługuje na miejsce w zespole na sezon 2011. – Skupmy się na pozytywach: po pierwsze cieszę się ze względu na Witalija, bo wczorajszy wypadek nie był przez niego zawiniony i dobrze go widzieć w Q3 po raz pierwszy od Węgier. Odzyskał wiarę w siebie w trudnych warunkach. Z obydwoma samochodami w pierwszej dziesiątce mamy nadzieję na zdobycie wielu punktów.

Komplementów pod adresem Rosjanina nie szczędzi także Alan Permane. – Gratulacje dla Witalija za przejechanie solidnej sesji – powiedział główny inżynier wyścigowy Renault. – Cieszymy się z wprowadzenia obu samochodów do finałowego segmenty czasówki. Szczerze mówiąc liczyliśmy na coś więcej, ale siódme pole to wciąż dobre miejsce startowe dla Roberta. Wiemy, że mamy mocne auto na wyścig i mam nadzieję, że jutro obaj kierowcy zdobędą punkty."

No a to to juz powala na kolana.... :shock:
przecież on swój najlepszy czas w Q3 osiągnął na interach.....

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » sob 06 lis, 2010 19:46

sie zaczyna...

http://www.formula1.pl/F1_news-10259-Re ... nikow.html

chwalą pod niebiosa Witalija, Kubica pt. "liczylismy na wiecej".

[ Dodano: Sob 06 Lis, 10 19:51 ]
cezan pisze:No a to to juz powala na kolana.... :shock:
przecież on swój najlepszy czas w Q3 osiągnął na interach.....
nie odwazyli sie go puscic na slickach - z maszyny zostalby zlom sezkrobywany z bandy...

To juz sie robi niesmaczne jak szukaja usprawiedliwienia na to co jest juz faktem - Rosjanin bedzie jezdzil w nastepnym roku, anwet gdyby rozbil jeszcze w tym sezonie bolid 3 razy.

rentonB
Posty: 283
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 11:56
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: rentonB » sob 06 lis, 2010 19:55

the_foe pisze:sie zaczyna...

http://www.formula1.pl/F1_news-10259-Re ... nikow.html

chwalą pod niebiosa Witalija, Kubica pt. "liczylismy na wiecej".

[ Dodano: Sob 06 Lis, 10 19:51 ]
cezan pisze:No a to to juz powala na kolana.... :shock:
przecież on swój najlepszy czas w Q3 osiągnął na interach.....
nie odwazyli sie go puscic na slickach - z maszyny zostalby zlom sezkrobywany z bandy...

To juz sie robi niesmaczne jak szukaja usprawiedliwienia na to co jest juz faktem - Rosjanin bedzie jezdzil w nastepnym roku, anwet gdyby rozbil jeszcze w tym sezonie bolid 3 razy.
Jesli Proton bedzie sponsorem tytularnym a to juz jest 99% to nie moge sobie wyobrazic zeby zostal

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zespoły/Kierowcy/Tory F1”