Mercedes GP

Forum poświęcone torom, zespołom Formuły 1, oraz reprezentującym je kierowcom - tak wyścigowym, jak i testowym.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kulfon
Posty: 458
Rejestracja: sob 08 maja, 2010 20:57

Post autor: Kulfon » ndz 24 mar, 2013 16:45

Wiesz, że też pomyślałem w ten deseń. Może nie aż tak radykalnie - "Angol" murzyn vs rodowity, aryjski Niemiec - (chodź nie ukrywam, że ten czynnik mógł odegrać rolę podprogową), ale bardziej na zasadzie: wydaliśmy na Hamiltona fortunę, więc PR'owa będzie fatalnie jeśli "bezbarwna blondyna" będzie przed nim na podium.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » ndz 24 mar, 2013 16:48

zu7 pisze:W każdym razie bardzo stracili na tej decyzji. Mercedes, Brawn i Hamilton.
A konkretnie to CO stracili ?

Hamilton to drogi i dobry kierowca. Nie skusisz go do przejścia do zespołu środka stawki mówiąc 'choć fajnie będzie, a Nico jest sympatyczny'.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1885
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » ndz 24 mar, 2013 17:00

hideto pisze:A konkretnie to CO stracili ?
Nic w twoich oczach nie stracili? Nie przeszkadzają ci zabawy w stylu RBR w dodatku zupełnie niepotrzebne? Uważasz że to lepiej dla Hamiltona pokazać że zdobywa 3 miejsce nie dlatego że jest szybszy ale dlatego że ma lepsze plecy?
Jak uważasz. Ja uważam inaczej i nie zdziwiłbym się gdyby niemieccy spece od marketingu Mercedesa uważali podobnie.
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » ndz 24 mar, 2013 17:06

To nie są akcje w stylu RBR. Zarówno RBR jak i Mercedes jeszcze wiele muszą zrobić by zrównać się z Ferrari w tej dziedzinie.

Mnie to nie grzeje ani nie ziębi. Jest to element Formuły 1. Jeśli ktoś tego nie rozumie, to warto poszukać inne hobby ;-)
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1885
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » czw 20 cze, 2013 14:45

No to wkrótce się dowiemy co z aferą testową. Ja uważam jednak że wszystko to stało się za jakimś porozumieniem z Ecclestone. Oczywiście to będzie jakiś koszt dla Mercedesa jednak mimo wszystko opłacalny. To był po prostu brakujący element. Widać było że mają dobry samochód, zainwestowali w Hamiltona pewnie także dlatego by się upewnić że to nie kierowca jest problemem. Ponieważ okazało się Rosberg nie jest taki zły no to zostały już tylko opony.
Z drugiej, korporacyjnej strony były naciski: Schumacher, marka, pieniądze. A tu nic. Sukces był naprawdę potrzebny tym wszystkim, którzy pchnęli Merca w stronę F1. A to są ludzie, którzy coś znaczą. Jeśli te testy pomogły to myślę że wszyscy będą zadowoleni. Zwłaszcza w Mercedesie, w którym po sukcesie w Monako na pewno zeszło ciśnienie.
Ten lewy test to był taki mały dopał, który pozwolił Mercowi wreszcie stanąć w równym szeregu z Ferrai, RBR czy McLarenem. Myślę że oni wszyscy się tam już jakoś dogadają bo chyba rozumieją że w F1 potrzebna jest szersza rywalizacja. Być może zostaną zorganizowane jakieś testy z pominięciem Mercedesa. Generalnie uważam że nie będzie jakiegoś specjalnego darcia szat i ta cała sprawa w miarę spokojnie rozejdzie się po kościach.
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 21 cze, 2013 21:20

Jak to zwykle bywa w F1, to nie przewinienie decyduje o karze ale wszystkie inne okoliczności.

FIA ukarała mercedesem zakazem wzięcia udziału w testach młodych kierowców, czyli w zasadzie FIA podarowała im trochę kasy i 3 dni wolne od pracy.

Jeśli ktokolwiek liczył na 'prawdziwą karę' to był niestety skończonym naiwniakiem ;-)
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1885
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » sob 22 cze, 2013 09:35

No tak. W sumie to była dosyć prosta sprawa. Oczywiste było że Mercedes potrzebował tych testów i jasne było że nie da się tego ukryć. Musieli więc zawczasu się porozumieć z FIA i Ecclestone by się dogadać w sprawie ewentualnych konsekwencji. Im wszystkim zależało na sukcesie Mercedesa więc dano ciche przyzwolenie na tą imprezę. Podobnie było z DDRS. Nikt tam nie chce pozbywać się Mercedesa z F1 zwłaszcza że pewnie wszyscy oni mieli coś wspólnego z jego wejściem do F1. No i wiadomo taka firma nie może ciągle klepać tyłów więc trzeba było coś zrobić. Szkoda tylko że Schumacher tego nie doczekał :smile: Z drugiej strony zapewne wszyscy myśleli że nie trzeba wielkich kombinacji, że są po prostu dobrzy i zwycięstwa same przyjdą.
A to okazało się nie takie proste. W F1 trzeba się wykazać inwencją. Jak McLaren, który świsnął plany, Brawn, który zainstalował półlegalny dyfuzor, RBR, którym pomysłów nie brakuje - dmuchanie, uginanie i pewnie inne. No to Mercedes też wreszcie zakombinował :grin:
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford

Duke_
Posty: 1
Rejestracja: czw 29 sie, 2013 19:35
Lokalizacja: Niemcy
Kontakt:

Post autor: Duke_ » śr 25 wrz, 2013 23:00

I dobrze ze kombinuja.
Jesli inni moga to dlaczego oni nie ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zespoły/Kierowcy/Tory F1”