HRT (Campos Grand Prix)

Forum poświęcone torom, zespołom Formuły 1, oraz reprezentującym je kierowcom - tak wyścigowym, jak i testowym.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Invinciblee
Posty: 1260
Rejestracja: sob 27 gru, 2008 11:38
Kontakt:

Post autor: Invinciblee » pt 05 mar, 2010 20:44

KRYNA pisze:prawie na pewno będą czerwoną latarnią F1 w tym sezonie. :/
Za nimi będą chociaż dwa zespoły :P I też się mogę założyć. Jak przegram to wstawię sobie podpis wychwalający Vettela :twisted:

[ Dodano: Pią 05 Mar, 10 20:44 ]
KRYNA pisze:prawie na pewno będą czerwoną latarnią F1 w tym sezonie. :/
Za nimi będą chociaż dwa zespoły :P I też się mogę założyć. Jak przegram to wstawię sobie podpis wychwalający Vettela :twisted: Ktoś chętny?

Awatar użytkownika
swirek258
Posty: 646
Rejestracja: ndz 24 lut, 2008 19:25
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: swirek258 » pt 05 mar, 2010 21:52

http://f1.pl/Artykul.82+M50dbdbf518a.0.html
Przykładowo, rozpoczniemy z metalowymi elementami zawieszenia zamiast włókien węglowych, więc auto będzie o około 20 kilogramów cięższe niż byśmy sobie tego życzyli
Oto co powiedział Bruno o bolidzie HRT.Przewidują że są szybsi od GP2 o 2sek,czyli o 1sek więcej od Virgin i pseudoLotusa.Wystartują z metalowym zawieszeniem i mają być szybsi :lol: To nawet Super Aguri i Minardi takie nie było :lol:

Awatar użytkownika
Leeloo
Posty: 1210
Rejestracja: pt 17 sie, 2007 19:51

Post autor: Leeloo » sob 06 mar, 2010 00:07

Symulacja okrążenia przez Dallarę w komputerze to jedno a zachowanie bolidu na torze oraz umiejętności kierowcy to drugie (tym bardziej chłopaka który dzięki nazwisku się znalazł tam gdzie się znalazł :P )

HIDETO GDZIE TE WARUNKI ZAKŁADU ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Na PW się dogadajcie. y
Ostatnio zmieniony pn 08 mar, 2010 08:29 przez Leeloo, łącznie zmieniany 1 raz.
"Kto walczy do końca, czasem przegrywa, kto się poddaje, przegrywa zawsze".

Awatar użytkownika
zderzack
Posty: 1353
Rejestracja: czw 17 lip, 2008 01:05
Lokalizacja: mam to niby wiedzieć??
Kontakt:

Post autor: zderzack » sob 06 mar, 2010 00:23

Co do Waszych zakładów: Dallara (już dla uproszczenia tak piszę, ale jest w tym dużo racji) może się chociaż prezentować lepiej, bo... mimo braku testów mogą dużo częściej zwyczajnie dojeżdżać do mety.

Przecież na testach taka dziewica nie za bardzo była w stanie nawet skonsumować swój związek z F1. Lotus też medytował w boksach.

Samochód Dallary w najgorszym wypadku będzie miał aerodynamiczne osiągi z GP2, ale niezawodność może mieć na wysokim poziomie - zbuduj auta dla takiej zgrai narwańców z serii juniorskich/przedsionka F1 tak, żeby ich nie dublował samochód bezpieczeństwa :D
Szybkiego powrotu do ścigania Robert

Kamil F1
Posty: 2249
Rejestracja: śr 27 gru, 2006 17:39
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Kamil F1 » śr 10 mar, 2010 16:25

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kilka fotek już z Bahrajnu ;)

Awatar użytkownika
Leeloo
Posty: 1210
Rejestracja: pt 17 sie, 2007 19:51

Post autor: Leeloo » pt 12 mar, 2010 20:17

No i jak? dalej twierdzicie że HRT będzie przed innymi nowymi zespołami :mrgreen: :?:

Do kąta i wstydzić się wszyscy co mówili że to będzie świetny bolid :P
"Kto walczy do końca, czasem przegrywa, kto się poddaje, przegrywa zawsze".

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 12 mar, 2010 20:17

Tak, nadal tak twierdzę. zajmie to kilka GP ale będzie to najlepszy z debiutantów. :]
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Leeloo
Posty: 1210
Rejestracja: pt 17 sie, 2007 19:51

Post autor: Leeloo » pt 12 mar, 2010 20:31

hideto pisze:Tak, nadal tak twierdzę. zajmie to kilka GP ale będzie to najlepszy z debiutantów. :]
znaczy się póki co odwracasz kota ogonem :D ??
"Kto walczy do końca, czasem przegrywa, kto się poddaje, przegrywa zawsze".

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 12 mar, 2010 20:33

nie, musiałbym być psychiczny twierdząc że będa od razu lepsi, tamci przejechali te setki mil na testach, hrt nie. Po kilku wyścigach powinni dogonić i wyprzedzić resztę nowych...
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Leeloo
Posty: 1210
Rejestracja: pt 17 sie, 2007 19:51

Post autor: Leeloo » pt 12 mar, 2010 20:41

hideto pisze:nie, musiałbym być psychiczny twierdząc że będa od razu lepsi, tamci przejechali te setki mil na testach, hrt nie. Po kilku wyścigach powinni dogonić i wyprzedzić resztę nowych...
z niecierpliwością czekam na taki bieg wydarzeń, jeśli na koniec sezonu nie będą na czele nowych zespołów stawiasz mi colę :P
"Kto walczy do końca, czasem przegrywa, kto się poddaje, przegrywa zawsze".

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 12 mar, 2010 20:45

a niech stracę, jak będę to ty stawiasz tę colę mi, tylko oryginalną (nie z biedronki) i zero :P
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Leeloo
Posty: 1210
Rejestracja: pt 17 sie, 2007 19:51

Post autor: Leeloo » pt 12 mar, 2010 20:47

hideto pisze:a niech stracę, jak będę to ty stawiasz tę colę mi, tylko oryginalną (nie z biedronki) i zero :P


mogę nawet dr.peepera :P
"Kto walczy do końca, czasem przegrywa, kto się poddaje, przegrywa zawsze".

Awatar użytkownika
szamanka
Posty: 1236
Rejestracja: sob 09 sie, 2008 22:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szamanka » pt 12 mar, 2010 21:21

http://f1.pl/Artykul.82+M51e2d9fc322.0.html
– Poranne zapisanie się w historii to z pewnością ulga – komentował 26-latek. – Samochód pracował zgodnie z planem, a wszyscy są szczęśliwi i dumni. Przed nami dużo pracy. Trzy okrążenia rano i siedemnaście po południu to świetny start. Oczywiście nie mogliśmy za bardzo cisnąć auta. Jestem pewien, że będziemy posuwać się naprzód i chcę pogratulować moim mechanikom, inżynierom oraz całemu zespołowi za niesamowitą pracę.
Oni planują przejechac cały dystans wyścigu?

Awatar użytkownika
OldHorse
Posty: 475
Rejestracja: pt 10 kwie, 2009 19:35
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: OldHorse » pt 12 mar, 2010 21:31

szamanka pisze:Oni planują przejechac cały dystans wyścigu?
Nie przypuszczam. Sukcesem będzie wystawienie dwóch samochodów, każdego na 4 kołach, które będą w stanie samodzielnie przejechać linię startu. Sam Adrian Campos powiedział, że najlepiej byłoby, gdyby mogli opuścić weekend w Bahrajnie, ale niestety im nie wolno.

Plan minimum to przejechanie jednego mierzonego kółka w Q1, start z alei serwisowej i zrobienie przynajmniej paru okrążeń w wyścigu - po to, żeby "odfajkować" udział w weekendzie wyścigowym zgodnie z Concorde Agreement.

Awatar użytkownika
pabloo
Posty: 74
Rejestracja: sob 23 sty, 2010 11:51

Post autor: pabloo » pt 12 mar, 2010 21:42

szamanka pisze:http://f1.pl/Artykul.82+M51e2d9fc322.0.html
– Poranne zapisanie się w historii to z pewnością ulga – komentował 26-latek. – Samochód pracował zgodnie z planem, a wszyscy są szczęśliwi i dumni. Przed nami dużo pracy. Trzy okrążenia rano i siedemnaście po południu to świetny start. Oczywiście nie mogliśmy za bardzo cisnąć auta. Jestem pewien, że będziemy posuwać się naprzód i chcę pogratulować moim mechanikom, inżynierom oraz całemu zespołowi za niesamowitą pracę.
Oni planują przejechac cały dystans wyścigu?
Planować może planują ale ich bolidy zweryfikuje życie.

mfm
Posty: 71
Rejestracja: ndz 09 lis, 2008 16:25
Lokalizacja: z Liceum

Post autor: mfm » pt 12 mar, 2010 21:48

I to nie będzie dla nich wcale takie złe. Zajmą ostatnie miejsce, wystartują z boksów, najpierw zrobią sobie straty ok 10sek - tak by móc w miarę "spokojnie" testować. Symulacja wyścigu jak nic ;-)
Status loading: 5/19 (26,3%)

Awatar użytkownika
Matthias
Posty: 518
Rejestracja: ndz 05 sie, 2007 10:46
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Matthias » czw 25 mar, 2010 16:57

Obrazek

Chłopaki z HRT ostro ćwiczą, czyżby mieli ambicje na więcej niż 10 okrążeń? :)

Latre123
Posty: 56
Rejestracja: pn 20 kwie, 2009 13:15

Post autor: Latre123 » czw 25 mar, 2010 19:00

matthias pisze:Obrazek

Chłopaki z HRT ostro ćwiczą, czyżby mieli ambicje na więcej niż 10 okrążeń? :)
tak chcą przejechać 11 :D

Wywi
Posty: 226
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 17:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Wywi » pt 26 mar, 2010 14:01

A teraz dziękują FIA za pozwolenie zwiększenia baku, bo zrobili za mały. Muszą teraz przejść crash testy z nowym bakiem, a z tego wynika, że nie przejadą całego wyścigu :/

Awatar użytkownika
Matthias
Posty: 518
Rejestracja: ndz 05 sie, 2007 10:46
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Matthias » pt 26 mar, 2010 16:22

Wywi pisze:za pozwolenie zwiększenia baku
Jakieś źródło? Z tego co się orientuje to dziewice wystąpiły z prośbą o zwiększenie baku.\

sauce

Wywi
Posty: 226
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 17:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Wywi » sob 27 mar, 2010 08:59

Mój błąd przepraszam - pomyliłem zespoły ........ :oops:

Kamil F1
Posty: 2249
Rejestracja: śr 27 gru, 2006 17:39
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Kamil F1 » ndz 28 mar, 2010 10:56

Nie wiem czy ktoś przyuważył bo tyle się działo ale:
Karun Chandhok został sklasyfikowany na 14 pozycji ze stratą 5 okrążeń ale dojechał do mety :!: I to się liczy wielkie gratulacje dla tego nowego teamu :) Oby im szło coraz lepiej ;)

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1886
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » ndz 28 mar, 2010 15:07

Mogę sobie wyobrazić myśli czołówki wyścigu: "Jezu znowu ten Chandhok, ileż można?"
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford

Awatar użytkownika
szamanka
Posty: 1236
Rejestracja: sob 09 sie, 2008 22:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szamanka » sob 03 kwie, 2010 12:55

http://www.f1ultra.pl/index.php/wiadomo ... llary.html

Wg niektórych Dallara dała ciała przy projektowaniu bolidu HTR

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » pt 16 kwie, 2010 11:27

szamanka pisze:http://www.f1ultra.pl/index.php/wiadomo ... llary.html

Wg niektórych Dallara dała ciała przy projektowaniu bolidu HTR
Niby jest to niezwiązane z oceną pracy Dallary, ale HRT postanowiło zakończyć z nią współpracę.

klik

Kojag
Posty: 64
Rejestracja: pn 05 kwie, 2010 19:32

Post autor: Kojag » sob 17 kwie, 2010 12:23

Mówili że zatrudnią doświadczonego kierowcę do rozwoju bolidu, który będzie jeździł w piątki, aby mogli zobaczyć jakie jest ich faktyczne tempo i pomagał je poprawić. No i zatrudnili... http://www.f1wm.pl/php/wiad_gen.php?id=16153
Myślałem że postawią na jakiegoś lepszego i bardziej doświadczonego kierowcę. Ciekawe czy nie było ich poprostu na takiego stać, czy żaden nie chciał przyjść?

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » sob 17 kwie, 2010 12:31

Obrazek

Kamil F1
Posty: 2249
Rejestracja: śr 27 gru, 2006 17:39
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Kamil F1 » sob 17 kwie, 2010 15:18

Sakon jest spoko :) I chciałbym aby ponownie jeździł trochę się dziwię że nie wybrali z pośród japońców Sato lub Nakajime którzy są bardziej doświadczeni... No cóż chyba sponsor Yamamoto trochę pomógł ;)

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » śr 05 maja, 2010 11:11

Nareszcie jakaś dobra decyzja! HRT zatrudniło również Christiana Kliena. Austriak najprawdopodobniej już w najbliższy piątek zasiądzie w jednym z bolidów HRT.


klik

Kojag
Posty: 64
Rejestracja: pn 05 kwie, 2010 19:32

Post autor: Kojag » śr 05 maja, 2010 18:05

Decyzja znacznie rozsądniejsza niż zatrudnienie Sakona. Może i Kolles ma do Yamamoto jakiś sentyment i chciał mu pomóc w powrocie do F1, ale decyzja o wzięciu także Kliena pokazuje, że traktują to jednak serio.

Mi się wydaje, czy HRT z powodu braku funduszy zamiast włókiem węglowych w niektórych częściach bolidu użyli jakiegoś metalu i bolid był o 20kg cięższy. Jeśli tak było, to czy już to naprawili, czy może naprawią teraz na Barcelonę?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zespoły/Kierowcy/Tory F1”