HRT (Campos Grand Prix)

Forum poświęcone torom, zespołom Formuły 1, oraz reprezentującym je kierowcom - tak wyścigowym, jak i testowym.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

HRT (Campos Grand Prix)

Post autor: doriano » czw 18 cze, 2009 14:04

Zespół będzie (?), więc i temat by się przydał.

Startujemy z grubej rury: Natacha Gachnang przymierza się do jednego z (przyszłych?) bolidów tego teamu... :twisted:

źródło -> http://www.f1wm.pl/php/wiad_gen.php?id=12305

Doszedłem do wniosku, że jej starty w F1 są na tyle realne, że już lepiej założyć temat o Camposie niż o niej :razz:

Ktoś widział jej występ w F2 i ma jakieś przemyślenia do przekazania? :wink:
Ostatnio zmieniony czw 04 mar, 2010 23:35 przez doriano, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Erwb
Posty: 751
Rejestracja: wt 08 sty, 2008 17:39

Post autor: Erwb » czw 18 cze, 2009 14:11

doriano pisze: Ktoś widział jej występ w F2 i ma jakieś przemyślenia do przekazania?
na 2 wyścigu jak odpadła bardzo głośno powiedziałem "Tak to jest jak baby chcą jeździć !"

LubięForceIndia
Posty: 1067
Rejestracja: czw 04 cze, 2009 09:42

Post autor: LubięForceIndia » czw 18 cze, 2009 14:23

Taki sam talent jak Danica albo Nelsinho...

Awatar użytkownika
Invinciblee
Posty: 1260
Rejestracja: sob 27 gru, 2008 11:38
Kontakt:

Post autor: Invinciblee » czw 18 cze, 2009 14:53

Nie! Nelsinho to w tym towarzystwie Schumacher.

Gacek
Posty: 49
Rejestracja: wt 16 wrz, 2008 14:06
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: Gacek » czw 18 cze, 2009 20:44

A nie przesadzacie trochę!!! Ja z miłą chęcią zobaczył bym np. Danice Patrick w bolidzie F1 i sądzię ze mogła by być lepsza do niejednego faceta
GaCeK

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » czw 18 cze, 2009 20:58

Nataszke to akurat młody Blundlle wtedy stuknął i dlatego wyleciała

LubięForceIndia
Posty: 1067
Rejestracja: czw 04 cze, 2009 09:42

Post autor: LubięForceIndia » czw 18 cze, 2009 21:30

Gacek pisze:A nie przesadzacie trochę!!! Ja z miłą chęcią zobaczył bym np. Danice Patrick w bolidzie F1 i sądzię ze mogła by być lepsza do niejednego faceta
A widziałeś jej wyczyny w Indy Cars? Ja już raz to pisałem. Ona nie potrafi nawet rozgrzać opon. Jedyne co ją trzyma w Indy to... wszyscy wiemy co...

Awatar użytkownika
kamilo
Posty: 1429
Rejestracja: pn 12 lut, 2007 10:46
Lokalizacja: DG

Post autor: kamilo » czw 18 cze, 2009 21:32

Ona nie potrafi nawet rozgrzać opon
za to co innego potrafi rozgrzać :smile:
Idź do Biedronki, połóż głowę na wadze i naciśnij "burak"...

LubięForceIndia
Posty: 1067
Rejestracja: czw 04 cze, 2009 09:42

Post autor: LubięForceIndia » czw 18 cze, 2009 22:18

kamilo pisze:Cytat:
Ona nie potrafi nawet rozgrzać opon


za to co innego potrafi rozgrzać
Więc niech robi to co potrafi. Czyli zamiast po torze niech śmiga po okładkach świerszczyków

Gacek
Posty: 49
Rejestracja: wt 16 wrz, 2008 14:06
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: Gacek » ndz 21 cze, 2009 20:49

Może mogli by ją wywalić po pierwszym wyścigu ale fajnie było by zobaczyć taką lalkę jak radzi sobie w najbardziej zaawansowanym sporcie świata
GaCeK

Awatar użytkownika
Invinciblee
Posty: 1260
Rejestracja: sob 27 gru, 2008 11:38
Kontakt:

Post autor: Invinciblee » ndz 21 cze, 2009 21:22

Raczej jak sobie nie radzi :razz:

Ale fakt fajnie by było.

LubięForceIndia
Posty: 1067
Rejestracja: czw 04 cze, 2009 09:42

Post autor: LubięForceIndia » pn 22 cze, 2009 07:40

Invinciblee pisze:Raczej jak sobie nie radzi
Tak. Tylko, że jest jedna jeszcze gorsza rzecz. Baaardzo słabych kierowców dzielimy na 3 grupy: Grupa 1: Typ Nelsinho - nie panuje nad bolidem, sukcesem jest przejechanie bez pirueta Q lub wyścigu. Grupa 2 - Typ Yoonga - bardzo wolna jazda, sukcesem jest wyrobienie 107%. Grupa 3 - Typ Ide - strzela do wszystkiego co się rusza. Sukcesem jest nie staranowanie dublującego kierowcy. I właśnie najgorsze jest to, że rzeczone panie moim zdaniem należałyby do typu Ide. Tylko jakby im się chciało zabrać superlicencje (tak jak Japończykowi) to mogłoby być źle, gdyż posądziłyby władze F1 o dyskryminację...

Gacek
Posty: 49
Rejestracja: wt 16 wrz, 2008 14:06
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: Gacek » pn 22 cze, 2009 23:11

no tak teraz mogą cię posadzic o dyskrymiancję albo nie równe traktowanie mężczyzn i kobiet
GaCeK

Awatar użytkownika
Invinciblee
Posty: 1260
Rejestracja: sob 27 gru, 2008 11:38
Kontakt:

Post autor: Invinciblee » wt 23 cze, 2009 11:45

Żeby równo traktować kobiety i mężczyzn trzeba być biseksualistą. Więc tak nie traktuje kobiety i mężczyzn jednakowo :razz:

Swoją drogą to krzyk o dyskryminacji podniósł by się gdyby kobiety traktowano tak samo jak facetów... czyli Danica straciła by superlicencję po paru wyścigach...
Ostatnio zmieniony wt 15 wrz, 2009 15:33 przez Invinciblee, łącznie zmieniany 1 raz.

LubięForceIndia
Posty: 1067
Rejestracja: czw 04 cze, 2009 09:42

Post autor: LubięForceIndia » sob 11 lip, 2009 19:04

Wracając do składu CGP. Już raz wrzucałem linki, więc kto poszpera może znajdzie i nie będzie, że nie mam potwierdzebia swoich słów w porządnych źródłach. Kierowcami mają być (to oczywiście bardzo wstępne załozenia) de la Rosa i Pantano, a nie żadna Natasha czy inna Danica. Danica już rzekomo miała startować dla Hondy 2 lata temu - bądź co bądź testowała RA108. Ale Honda biła też rekord prędkości i robiła inne głupoty, które są dobre dla wizerunku firmy, wiec wsadzili i Danice do bolidu. Nayomiast szans na jazdę w F1 (notabene słusznie) Amerykanka nie miała. Tak samo jest teraz ze Szwajcarką. A co do DLR i Pantano to przyszli mi oni na myśl w związku z panem Roberto Merhi, którego właśnie padło nazwisko w SB. Przyszło dlatego, ze Merhi w Manorze to taka sama spekulacja jak ci dwaj w Camposie. Ale na pewno wszystko to możliwsze od którejś z pań. Choc prędzej już bym obstawiał Danicę w USF1 niż Natachę w Camposie.

Awatar użytkownika
Anderis
Posty: 173
Rejestracja: pt 10 kwie, 2009 20:48

Post autor: Anderis » sob 11 lip, 2009 19:27

Ja natomiast słyszałem, że Toyota ma w tym tygodniu ogłosić wycofanie się z F1 po zakończeniu sezonu 2009 ( :!: ). Moim zdaniem Trulli stałby się wtedy łakomym kąskiem dla zespołu Campos i nie zdziwiłbym się, gdyby dla nich jeździł w sezonie 2010, o ile informacje o odejściu Toyoty się potwierdzą. Glock natomiast miałby znaleźć miejsce w McLarenie :lol:

LubięForceIndia
Posty: 1067
Rejestracja: czw 04 cze, 2009 09:42

Post autor: LubięForceIndia » wt 27 paź, 2009 16:50

Adrian Campos przyznał, że najbardziej chciałby De La Rosę. W sumie ciężko się dziwić, rodak, doświadczony, jeżdżac w Arrowsie czy Jaguarze wstydu nie przyniósł. Tyle, ze De La Rosa jest sceptyczny. Źródło: http://www.formula1.pl/F1_news-7269-De_ ... _Meta.html
Gdzieś tez czytałem o możliwosci zatrudnienia Pietrowa czy Senny jako drugiego kierowcę

Kamil F1
Posty: 2249
Rejestracja: śr 27 gru, 2006 17:39
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Kamil F1 » wt 27 paź, 2009 18:30

Takich wypowiedzi jest wiele ja czytałem też o M.Gene jeśli nie udało by się zakontraktować P.DLR

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: karolVTEC » pn 04 sty, 2010 22:16

Ma ktoś jakieś nowe info odnośnie Campos Meta :?: bo jakoś ostatnio cicho jest o nich... :roll:
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » pn 04 sty, 2010 22:25

Ostatnio była zawierucha wokół ich "wiarygodności". Bernie stwierdził, że spodziewa się nie zobaczyć w Bahrajnie amerykańców i Camposa. Dzień później w mediach pojawiło się pełne zdziwienia dementi obu stron. Od tamtej pory cisza.

klik

Awatar użytkownika
MtK
Posty: 1681
Rejestracja: czw 05 lip, 2007 12:51
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: MtK » wt 05 sty, 2010 15:09

A ja myślę że w Bahrainie się pojawią ale sytuacja będzie podobna do Super Aguri w 2008 roku i Arowsa w 2002.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.

Awatar użytkownika
szamanka
Posty: 1236
Rejestracja: sob 09 sie, 2008 22:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szamanka » wt 05 sty, 2010 19:50

Campos nie jest w stanie na razie zapiąć budżetu.
http://f1.sport.pl/Artykul.82+M5d0cae2c119.0.html

Chyba masz rację MtK

Awatar użytkownika
swirek258
Posty: 646
Rejestracja: ndz 24 lut, 2008 19:25
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: swirek258 » wt 05 sty, 2010 20:23

No z takim budżetem to będą szczęśliwi że im na benzynę starczyło.Nie lepiej żeby wszedł Stefan,który ma pieniądze?Wie ktoś może czy FIA będzie stosowało jakieś kary dla takich zespołów?

Kamil F1
Posty: 2249
Rejestracja: śr 27 gru, 2006 17:39
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Kamil F1 » sob 09 sty, 2010 11:45

http://www.autosport.com/news/report.php/id/80780
Campos znajdzie dobrego inwestora :?: Dobrze bo takich w F1 potrzeba, koleś jest chętny starał się już wcześniej o wykupienie teamów w F1, ja tam bym chciał aby wszystkie nowe teamy pojawiły się na starcie w Bahrajnie ;) No zobaczymy :)

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » sob 23 sty, 2010 21:25

Campos w wyniku straty trzech milionów dolarów rozstał się z Dallarą, która miała przygotować nadwozie na sezon 2010.
źródło

Skąd oni taką informację mają? Słyszeliście coś o tym? Dla mnie nowość... :neutral:

Awatar użytkownika
Quba
Posty: 193
Rejestracja: śr 14 paź, 2009 22:06
Lokalizacja: BdG

Post autor: Quba » sob 23 sty, 2010 21:30

doriano pisze:
Campos w wyniku straty trzech milionów dolarów rozstał się z Dallarą, która miała przygotować nadwozie na sezon 2010.
źródło

Skąd oni taką informację mają? Słyszeliście coś o tym? Dla mnie nowość... :neutral:
Coś mi się wydaje że możemy nie zobaczyć camposa w Bahrajnie. W takim przypadku to szkoda mi Senny, chciał bym go zobaczyć w F1.

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » sob 23 sty, 2010 22:03

Quba pisze:
doriano pisze:
Campos w wyniku straty trzech milionów dolarów rozstał się z Dallarą, która miała przygotować nadwozie na sezon 2010.
źródło

Skąd oni taką informację mają? Słyszeliście coś o tym? Dla mnie nowość... :neutral:
Coś mi się wydaje że możemy nie zobaczyć camposa w Bahrajnie. W takim przypadku to szkoda mi Senny, chciał bym go zobaczyć w F1.
Mnie tutaj śmierdzi niekompetencją dziennikarską. Były jakiś czas temu plotki o zgrzytach na lini Campos - Dallara, spowodowanych rzekomymi opóźnieniami w płatnościach, ale kilka dni później Dallara oficjalnie zdementowała te plotki, przedstawiając równocześnie swą współpracę z Camposem jako wzorcową... Informacja którą w poprzednim poście zamieściłęm wygląda tak, jakby jakiś dziennikarz powtarzał plotki, które kiedyś usłyszał...

Kamil F1
Posty: 2249
Rejestracja: śr 27 gru, 2006 17:39
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Kamil F1 » ndz 24 sty, 2010 10:42

Gdzieś czytałem że wrazie czego w gotowości jest Stefan który jest chętny i prowadził rozmowy z Toyotą na temat bolidów resztę prawdopodobnie przeją by od niedoszłego teamu :) USF1 wystartuje tak mi się wydaje bardziej martwił bym się o Camposa. Chęć do startów w F1 niedawno wyrażał Lola lecz oni wspominali o następnym sezonie ;)
USF1 już mają prawdopodobnie jednego kolesia z kasą który jest Lopez
Campos ma drugiego takiego Senne.
Kto z kasą pozostaje na rynku?!

LubięForceIndia
Posty: 1067
Rejestracja: czw 04 cze, 2009 09:42

Post autor: LubięForceIndia » ndz 24 sty, 2010 11:22

Kamil F1 pisze:Kto z kasą pozostaje na rynku?!
Dobre pytanie. Jestem ciekawy czy Toyota nadal udziela wsparcia Kazukiemu i jak ono obecnie wygląda. Gdyby były pieniążki od Toyoty to Japończyk byłby dobrą opcją dla Camposa. Mało, że może wyłożyć kasę to jeszcze nawet ma jakieś doświadczenie. Ale nie wiemy jak jest z tą kasą, Toyota mogła zminimalizować swoje zaangazowanie w kierowców związanych z F1, mogła tez przerzucić wpływy na Kobayashiego, przy czym Kamui akurat znalazłby pracę pewnie i bez wielkiego sponsora. Nakajimę może jeszcze ratować Panasonic. O tym, aby jakiś inny kierowca mógł wnieść do zespołu duże sumy nic nie słyszałem. Być może Grosjean ma jakiś sponsorów, ale on jest chyba zbyt związany z Renault. Amerykańcom może ma jakieś szanse coś zaoferować Bourdais jako "ich" kierowca. Nie skreślałbym też Maldonado. Opcją był Alvaro Parente ale on już się zaoferował na testera do Virgin. I chyba nikt więcej. Soucek mówił że chciałby do F1, ale po zasponsorowaniu Alonso i De La Rosy Santander już raczej nic mu nie zaproponuje. Ciekawi mnie jeszcze Pantano, którego Adrian Campos wymieniał kiedyś dawno jako potencjalnego kandydata. I tyle.

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » ndz 24 sty, 2010 12:38

Przeglądałem teraz strony internetowe Camposa i Dallary i nie znalazłem tam informacji o rzekomym rozwiązaniu współpracy. Wygląda na to, że v10.pl sieje zamęt.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zespoły/Kierowcy/Tory F1”