Marussia Virgin Racing

Forum poświęcone torom, zespołom Formuły 1, oraz reprezentującym je kierowcom - tak wyścigowym, jak i testowym.

Moderator: Moderatorzy

diff

Marussia Virgin Racing

Post autor: diff » pt 12 cze, 2009 14:41

Jak już wiadomo Manor GP wystartuje w F1. Jako wieloletni kibic Manor motorsport postanowiłem rozpocząć dyskusję. W manorze jeżdzili Raikkonen i Hamilton, to właśnie dzięki manor kimi dostał się do F1.

Zaktualizowałem nazwę tematu. doriano
Ostatnio zmieniony śr 08 gru, 2010 15:04 przez diff, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
kamilo
Posty: 1429
Rejestracja: pn 12 lut, 2007 10:46
Lokalizacja: DG

Post autor: kamilo » pt 12 cze, 2009 14:47

i Kubica w 2004
Idź do Biedronki, połóż głowę na wadze i naciśnij "burak"...

lwg1103
Posty: 30
Rejestracja: pt 27 mar, 2009 21:22

Post autor: lwg1103 » pt 12 cze, 2009 21:08

i Kubica w 2004
Jestes pewny? Wiki mowi co innego, ale wiadomo jak to wiki, 100% nie ma. Może ktoś to potwierdzić?
Z wiki wynika ze 2004 Kubica jezdzil w Mücke Motorsport
a w 2003 w Prema Powerteam

Awatar użytkownika
McLfan
Posty: 2484
Rejestracja: wt 11 lip, 2006 15:02
Lokalizacja: Opole

Post autor: McLfan » pt 12 cze, 2009 22:14

lwg1103, masz rację. A poza tym, nie szkoda wam klawiatur na coś, co i tak nawet nie pojedzie do Australii, bo nie będą mieli na kaucję dla Berniego?...

Żeby nie zniknął temat- jest on naprawdę wysoki rangą- kosztuje mnie, albo hida zgrzewę Crombachera, tego z Niemiec. ;] Tak więc wg mnie te nic niewarte zespoły nie wystartują. Sz P hideto twierdzi, notabene błędnie :P, inaczej. :cool: Więc taki zakładzik. :P

cichy
Posty: 1558
Rejestracja: pt 21 wrz, 2007 23:38

Post autor: cichy » sob 13 cze, 2009 06:14

McLfan pisze:Żeby nie zniknął temat- jest on naprawdę wysoki rangą- kosztuje mnie, albo hida zgrzewę Crombachera, tego z Niemiec. ;] Tak więc wg mnie te nic niewarte zespoły nie wystartują. Sz P hideto twierdzi, notabene błędnie :P , inaczej. :cool: Więc taki zakładzik. :P
podbijam czarnym Jim Beamem :P choć jeśli już bym miał cokolwiek z nowej "elity" obstawiać to jedyne co sobie trochę pojeździ to ten kompost cały :P

a co do tematu.. tooo..
obydwoje nie macie racji, tak samo jak ten syf - wikipedia :P

Kubica w 2004 startował w Manorze, zdobył dzięki nim PP i osiągnął rekordowy czas toru ;) jego partnerem był nikt inny jak sam Lewis ...

Awatar użytkownika
Korbaczek
Posty: 892
Rejestracja: sob 29 wrz, 2007 16:47
Lokalizacja: Przeźmierowo
Kontakt:

Post autor: Korbaczek » sob 13 cze, 2009 10:49

Ale z tego co wiem, to był to start jednorazowy. Jeden weekend ze sobą jeździli, nie byłą to stała umowa.

cichy
Posty: 1558
Rejestracja: pt 21 wrz, 2007 23:38

Post autor: cichy » sob 13 cze, 2009 15:12

Korbaczek pisze:Ale z tego co wiem, to był to start jednorazowy. Jeden weekend ze sobą jeździli, nie byłą to stała umowa.
ale co to ma do rzeczy... ? jeździł..

Awatar użytkownika
Korbaczek
Posty: 892
Rejestracja: sob 29 wrz, 2007 16:47
Lokalizacja: Przeźmierowo
Kontakt:

Post autor: Korbaczek » sob 13 cze, 2009 15:30

Po prostu precyzuję, bo określenie startował, może świadczyć o tym, że jeździł tam np. cały sezon, a to nieprawda. Raczej raz gościnnie wystartował.
Tak, wiem czepiam się. Standardowo. ;)

LubięForceIndia
Posty: 1067
Rejestracja: czw 04 cze, 2009 09:42

Post autor: LubięForceIndia » pn 29 cze, 2009 11:33

Coś ciekawego:

http://www.formula1.pl/F1_news-6266-Kol ... m_FIA.html

I cytat dla tych, którym sie nie chce czytać wszystkiego:
"Jak się okazuje poszczególni członkowie Manor GP są lub byli w przeszłości mocno związani z osobami aktualnie rządzącymi w FIA. Delegat techniczny i główny sędzia FIA, Alan Donnelly jest łączony z zespołem F3 poprzez pracownika w jego firmie, Sovereigna Strategy, podczas gdy Nick Wirth był w latach 80’ wraz z Maksem Mosleyem szefem ekipy Simtek."

Teraz już wiemy dlaczego nie ma Astona czy Loli tylko Manor GP...

koza
Posty: 197
Rejestracja: pn 04 lut, 2008 20:39

Post autor: koza » pn 29 cze, 2009 17:16

Simtek to lata 90 (94-95)

Awatar użytkownika
OldHorse
Posty: 475
Rejestracja: pt 10 kwie, 2009 19:35
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: OldHorse » pn 29 cze, 2009 18:12

94-95 to lata startów Simteka w F1. Wtedy firma nie była już własnością Mosley'a, pozbył się udziałów w 1991, gdy został wybrany przewodniczącym FISA.

koza
Posty: 197
Rejestracja: pn 04 lut, 2008 20:39

Post autor: koza » pn 29 cze, 2009 23:40

Ale tez ciezko mowic w przypadku Simteca o latach 80, skoro firme zalozono w 1989...

LubięForceIndia
Posty: 1067
Rejestracja: czw 04 cze, 2009 09:42

Post autor: LubięForceIndia » wt 30 cze, 2009 07:56

To cytat z artykułu do którego dałem linka. Nie ja to wymyśliłem. W każdym razie sedno sprawy ejst inne.

Awatar użytkownika
Felipe
Posty: 4
Rejestracja: wt 30 cze, 2009 17:33

Post autor: Felipe » wt 30 cze, 2009 17:47

Ciekawy jestem jaki mają budżet w porównaniu do Prodrive'a, który się nie dostał...

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » śr 03 lut, 2010 13:10

dzis pokazali bolid:

Obrazek

Awatar użytkownika
Viper
Posty: 874
Rejestracja: sob 31 maja, 2008 20:49
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Viper » śr 03 lut, 2010 13:45

Przepiekne malowanie! Łaczy wszystkie moje ulubione kolory

Awatar użytkownika
G_U_M_A
Posty: 197
Rejestracja: pt 04 kwie, 2008 16:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: G_U_M_A » śr 03 lut, 2010 13:57

mnie również podoba się ich malowanie (mimo że nie używali moich ulubionych kolorów :P). Moją uwagę natomiast przykuł jeden ze sponsorów, a mianowicie FxPro - były sponsor BMW-Sauber

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » śr 03 lut, 2010 15:32

Malowanie zgapione od MF1, tylko unowocześnione tak jakby, lekko ładniejsze. Ale i tak nie ma rewelacji, mnie jakoś nie kręci. :) A zresztą co mnie obchodzą jakieś dziewice i tak będą tyły zamiatać i bić się z innymi Camposami i amerykańcami. O, to akurat dopasowali malowanie i będą powtarzać to co robił MF1. :P
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: karolVTEC » czw 11 lis, 2010 11:23

Dziś w Abu Zabi na specjalnie zwołanej konferencji prasowej została ujawniona informacja, że rosyjski producent samochodów sportowych Marussia nabył główny pakiet akcji nowego brytyjskiego zespołu F1. Tak więc od przyszłego roku będzie w F1 jeździła ekipa 'Marussia Virgin Racing'.
czyli Pietrow ma już gdzie jeździć w przyszłym sezonie ;) swoją drogą to dobra wiadomość że nowe zespoły umacniają sie w F1 :)
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » czw 11 lis, 2010 12:08

teraz byloby zabawnie gdyby Pietrow pokazal palec Boulierowi, przechodzac do prawie-narodowego teamu z tymi wszystkimi "sponsorami" i kilkoma ludzmi z RF1 z odpowiednia wiedza.

Awatar użytkownika
Invinciblee
Posty: 1260
Rejestracja: sob 27 gru, 2008 11:38
Kontakt:

Post autor: Invinciblee » czw 11 lis, 2010 12:16

Już widzę jak ludzie z RF1 idą za Pietrowem :D

Przechodzisz sam siebie :P

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1886
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » czw 11 lis, 2010 12:18

Hehe. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić by Pietrow miał jakąś wiedzę... No może wiedzę jak szybko można składać rozbite bolidy. Poradnik w paru punktach :grin:
Poza tym to co naprawdę ważne jest raczej w nowym, opracowywanym bolidzie, o którym pewnie nic nie wie...

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » czw 11 lis, 2010 13:04

Invinciblee pisze:Już widzę jak ludzie z RF1 idą za Pietrowem :D

Przechodzisz sam siebie :P
wszystko zalezy jaka kase Rosjanie wladuje w ten team. Jesli zrobia to po swojemu, czyli jak np. z Chelsea to zaplaca tyle zeby dany fachowiec przeszedl. Nie ma mowy tu o ludziach znanych jak Newey :mrgreen: , ale zwyklych anonimowych specjalistach, ktorzy jednak jakas tam wiedze o bolidach maja...

Awatar użytkownika
Kulfon
Posty: 458
Rejestracja: sob 08 maja, 2010 20:57

Post autor: Kulfon » czw 11 lis, 2010 13:45

the_foe pisze:wszystko zalezy jaka kase Rosjanie wladuje w ten team. Jesli zrobia to po swojemu, czyli jak np. z Chelsea to zaplaca tyle zeby dany fachowiec przeszedl. Nie ma mowy tu o ludziach znanych jak Newey :mrgreen: , ale zwyklych anonimowych specjalistach, ktorzy jednak jakas tam wiedze o bolidach maja...
A nie masz wrażenia, że właśnie Rosjanie z Chelsea załatwili to z ludźmi adekwatnymi do Neweya w tym biznesie - Jose Murinho jako trener, Claude Makelele, Hernan Crepso, Andriej Shevchenko, Michael Ballack i wiele innych nazwisk znanych na całym świecie w swojej dziedzinie - a przytoczyłem tylko te zmiany, które nastąpiły krótko po przejęcie Chelsea przez Rosjanin(a).

Sorki za tematycznego offtopa, ale na prawdę musiałem się wypowiedzieć, bo kolejny raz czytać bzdur przytoczonych przez Pana The foe czytać bez reakcji nie mogłem. Najgorsze jest to, że ja mam wrażenie, że on w to wszystko wierzy.

Ale również zależy mi, tak na marginesie of course, aby moja wypowiedź trochę nawiązywała do tematu - więc prawdę mówiąc nie dbam o to czy Pietrek przejdzie do Virgin Racing. Byle tylko nie Renault cholera, jeśli ten zespół ma mistrzowskie aspiracje w jakiejś tam perspektywie.

Sir_Kamil
Posty: 223
Rejestracja: czw 18 lut, 2010 23:35

Post autor: Sir_Kamil » czw 11 lis, 2010 13:51

the_foe pisze:teraz byloby zabawnie gdyby Pietrow pokazal palec Boulierowi, przechodzac do prawie-narodowego teamu z tymi wszystkimi "sponsorami" i kilkoma ludzmi z RF1 z odpowiednia wiedza.
Niech weźmie ze sobą specjalistów od obsługi tunelu aerodynamicznego :lol:

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » czw 11 lis, 2010 13:57

Mowisz bzdury? he he.... Ja pisze "Byłoby" a ty mowisz ze to bzdury. Jasne ze bzdury, bo taka byla moja przesmiewcza intencja w tym wypadku, tylko niektorzy widze wszytko serio biora, dzieciarnia :razz:
PIetrek jest na 100% w RF1 na nastepny sezon i nic tego nie zmieni, kazdy inny scenariusz jest tylko gdybaniemi myslowa zabawa.
Inna sprawa ze Rosjanie moga wladowac w F1 pieniadze i to duze ot tak, bez ekomicznego sensu, co wytworzy pewne podcisnienie wokol tych zasobow. Nastepny sezon beda jeszcze przyczajeni, ale im blizej Soczi tym beda bardziej szalec. Team Russia jest niemal pewny.

[ Dodano: Czw 11 Lis, 10 14:03 ]
Sir_Kamil pisze:
the_foe pisze:teraz byloby zabawnie gdyby Pietrow pokazal palec Boulierowi, przechodzac do prawie-narodowego teamu z tymi wszystkimi "sponsorami" i kilkoma ludzmi z RF1 z odpowiednia wiedza.
Niech weźmie ze sobą specjalistów od obsługi tunelu aerodynamicznego :lol:
Jak za tym przejeciem Virgin stoi Kreml to i znajada sie i specjalisci i tunel. :twisted:
Choc w tym przypadku mam wrazenie, ze to oddolna inicjatywa.

rentonB
Posty: 283
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 11:56
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: rentonB » czw 11 lis, 2010 14:29

the_foe pisze:teraz byloby zabawnie gdyby Pietrow pokazal palec Boulierowi, przechodzac do prawie-narodowego teamu z tymi wszystkimi "sponsorami" i kilkoma ludzmi z RF1 z odpowiednia wiedza.
O to sie modle

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » czw 11 lis, 2010 16:42

rentonB pisze:
the_foe pisze:teraz byloby zabawnie gdyby Pietrow pokazal palec Boulierowi, przechodzac do prawie-narodowego teamu z tymi wszystkimi "sponsorami" i kilkoma ludzmi z RF1 z odpowiednia wiedza.
O to sie modle
Niestety, sami Rosjanie mowia ze w nastepnym roku nie beda nagle posiadac dobrego auta i nie chca by Pietrow schodzil do nizszej ligii, sugerujac ze jest ich celem jako kierowca kiedy uskutecznia bolid.

Sir_Kamil
Posty: 223
Rejestracja: czw 18 lut, 2010 23:35

Post autor: Sir_Kamil » czw 11 lis, 2010 17:34

the_foe pisze:
Jak za tym przejeciem Virgin stoi Kreml to i znajada sie i specjalisci i tunel. :twisted:
Choc w tym przypadku mam wrazenie, ze to oddolna inicjatywa.
Wirth zrobił im wszystkim wodę z mózgu. Nie spodziewam się inwestycji w tunel, gdyż on i jego firma Wirth Research odpowiadająca za technologiczną stronę Virgin Racing zarabia na CFD. No chyba, że kiedyś dostanie kopa w rzyć i zostanie ściągnięty jakiś prawdziwy aerodynamik...

Nie jest też tak, że Rosja wchodzi- łolaboga ale to bedzie kasy... to prywatna kasa, a więc niekoniecznie nieograniczona i wywalana bez umiaru. Nie widzę tu efektu Abramowicza. Branson chce wydać jak najmniej i promować markę pośrednio zarabiając na tym i to samo dotyczy chłopaków z Marussi, niewielkiego producenta sportowych samochodów, gdzie również wszystko ma się zwrócić...

...bo jak nie to przyjadą panowie Maksi Spłatka w najlepszym radzieckim wydaniu :grin:

Awatar użytkownika
jz10
Posty: 149
Rejestracja: sob 29 maja, 2010 22:20

Post autor: jz10 » pn 07 lut, 2011 13:50

wiem, iż wszyscy teraz jesteśmy skupieni na czym innym niż prezentacje, ale - niestety - karuzela F1 toczy się dalej

Marrusia Virgin Racing zaprezentowała dzis MVR-02. Po raz kolejny przy tworzeniu bolidu Virign projektanci bazowali wyłącznie na danych CFD.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

mi bardzo sie podoba, aczkolwiek troche ryzykuja z tym niskim nosem - tak jakby plyneli pod prad. ale zobaczymy w Jerez.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zespoły/Kierowcy/Tory F1”