Kimi Raikkonen

Forum poświęcone torom, zespołom Formuły 1, oraz reprezentującym je kierowcom - tak wyścigowym, jak i testowym.

Moderator: Moderatorzy

Sir_Kamil
Posty: 223
Rejestracja: czw 18 lut, 2010 23:35

Post autor: Sir_Kamil » pn 20 wrz, 2010 22:28

phk88 pisze:Natomiast czy Renault stać na pensję dla niego.
Istnieje jakaś objawiona z niebios konkretna kwota pt. pensja Raikkonena=....? Cały czas to czytam to czytam i cały czas nie kumam o co chodzi.

Awatar użytkownika
zderzack
Posty: 1353
Rejestracja: czw 17 lip, 2008 01:05
Lokalizacja: mam to niby wiedzieć??
Kontakt:

Post autor: zderzack » pn 20 wrz, 2010 23:58

Dla mnie w tym wszystkim pewne jest tylko jedno: Jeśli Kimi wróci, to za max. 10 mln (chyba, że wyczai jakąś Nokię czy co) i wówczas Stefan D. wyłysieje do reszty.
Szybkiego powrotu do ścigania Robert

Awatar użytkownika
phk88
Posty: 54
Rejestracja: wt 20 lip, 2010 04:13
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: phk88 » wt 21 wrz, 2010 02:30

jeśli masz na myśli 10mln Euro to jeszcze, bo za 10mln$ to nie wiem czy by się skusił do Renault, jeśli w Ferrari miał 18mln z kontraktu, a z reklam dorabiał kolejne 6mln. Zawodników motywuje albo kasa albo gwarancja sukcesów(powiedzmy perspektywy) a Renault jak na razie nie ma za bardzo ani tego, ani tego. Lopez w wywiadzie dla Autosportu powiedział wyraźnie, że Kimi w Renault to miła perspektywa, ale bardzo odległa i mglista.

A co do Stefano D. to dzisiaj eurosport podał ciekawą plotkę, iż Flavio który walczy o skrócenie zakazu pracy w F1 (na razie mam do końca 2012roku) miałby właśnie zastąpić Stefana D. na stanowisku szefa Scuderii...zabawne są te plotki.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » wt 21 wrz, 2010 03:14

może i zabawne, ale to że Flavio odwiedził kilkukrotnie Maranello jest faktem.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
zderzack
Posty: 1353
Rejestracja: czw 17 lip, 2008 01:05
Lokalizacja: mam to niby wiedzieć??
Kontakt:

Post autor: zderzack » wt 21 wrz, 2010 09:41

phk88, może i Renault nic nie może obiecać, ale na dzień dzisiejszy nie może nic obiecać również Kimi. Dajmy na to, że w 2009r. tyłka dało Ferrari, ale w 2008r. już nie. Tak samo w 2007, choć trzeba przyznać, że Kimi miał piorunującą końcówkę sezonu, dobra, niech będzie że dzięki błędom i atmosferze w McLarenie, ale jednak.

Także Kimi w McLarenie był gościem, który o mało nie został mistrzem w samochodzie nie do końca mistrzowskim, a w Ferrari był gościem, który ledwo ledwo został mistrzem w mistrzowskim samochodzie.

Myślę, że Renault poradzi sobie dobrze i bez Kimiego, nie jest dla nich zbawieniem zwłaszcza przy Kubicy. Nie chodzi mi, że jakoś strasznie wywyższam tego drugiego, ale Robert od Kimasa wcaaaale nie musi być gorszy i pewnie nie będzie. Co innego pozytywny szum medialny - i dla Kimiego i przede wszystkim dla Renault - i to im faktycznie Kimi może dać.

Flavio w Ferrari? Reprezentował Rocco Benettona, to i Enzo Ferrariego też może. Zwłaszcza, że siedzi tam jego pupilek. Stefan siwieje... A jeśli Flav tam wpadnie, to już teraz Massa ma nielekko, ale z Flaviem... żal myśleć.
Szybkiego powrotu do ścigania Robert

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » wt 21 wrz, 2010 10:10

Ok rozłóżmy to na składniki pierwsze. Najpierw zacznijmy od najprawdopodobniejszej sytuacji w przyszłym roku.

Nie należy się spodziewać by pierwsza trójka zespołów się w jakikolwiek zmieniła, jest również wielce wątpliwe by sytuacja w tej trójce wyglądała inaczej niż w tym roku, może rbr będzie miał mniejszą przewagę nad resztą.

Kto za nimi ? oczywiście Renault i Mercedes, pytanie tylko brzmi jak dużą stratę będą mieli. Moim zdaniem zmniejszą ją, być może będą w stanie pokusić się o pojedyncze wygrane.

Za nimi reszta tałatajstwa bez większych szans na jakiś sukces.

Teraz sytuacja Kimiego, najlepsza posada jaką mógłby dostać, a w zasadzie jedyna w starych zespołach które cokolwiek sobą prezentują to oczywiście fotel Pietrowa.

Kimi do dobrej jazdy potrzebuje w miare dobrego bolidu i odrobinę uwagi od zespołu. Jak w Ferrari niańczono Felipe to Kimi jeździł marnie, jak poświęcono mu uwagę to nagle zaczął jeździć niezwykle efektywnie.

Czy RF1 jest mu w stanie to dać ? przyznam, że nie wiem ale zespół wygląda na dobrze zarządzany a Kubica zbytnio nie gwiazdorzy więc powinno być pod tym względem ok.

Kolejną kwestią są finanse. Kimi bez tej przerwy na rajdach rządałby kwoty porównywalnej do tej z Ferrari, może trochę niższą. Uważam że tylko idiota Alonso żądał niebotycznej wypłaty pokazujac przez dwa lata kompletne zero i jeszcze większy idiota nazwiskiem Domenicali na to przystąpił. Kimi warunku pod tytułem '20M albo nara' powiedzieć nie może, bo jak tak zrobi to zostanie na lodzie.

To że jest zainteresowany F1 wskazuje wyraźnie, że mu się grunt pod nogami w rajdach sypie i w sumie nic w tym dziwnego bo Kimi prezentuje się w wrc żałośnie, niezwykle żałośnie.

Uważam jednak, że Kimi za mniej niż te 10 milionów z lekkim haczykiem nie zgodzi się jeździć i tu jest kwestia inna.

Mamy pietrowa który daje ponoć te 15 milionów euro, z drugiej storny pożytku punktowego z niego nie ma żadnego.

Kimi pewnie dostałby podobnej wysokości kontrakt ale za to przywoziłby punkty porównywalne do tych Kubicy - zakłądam że będzie miał problemy z przednimi oponami i charakterystyką opon. Tak czy siak można założyć porównywalne punkty do kubicy powinien przywozić.

No i teraz jest problem Pietrow = budżet RF1 +15M
kimi = budżet RF1 - 10/12M

czyli mamy te 25M różnicy a 25M różnicy to dla zespołu takiego jak RF1 kwota jaką otrzymuje od powiedzmy średniej wielkości sponsora ew. biedniejszego sponsora tytularnego.

Jeśli więc za Kimim idzie możliwość kontraktu z jakimś koncernem plotki niby dotyczyły Nokii (to akurat uważam za dopasowane na siłę...) i MasterCard.

Tak czy siak, uważam że nie zależnie jak swietny Kimi będzie, to jeśli nie przyciągnie sponsora to w RF1 nie wystąpi.

Ot kuriozum losu, jeden z lepszych kierowców ostatnich lat został przez swoje podejście do F1 sprowadzony do pozycji Paydrivera który sam musi zapewnić jakiś budżet.

Ostatecznie myślę że kimi zostanie w rajdach ale za jakieś psie pieniądze bo sponsora raczej nie załatwi.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
MtK
Posty: 1681
Rejestracja: czw 05 lip, 2007 12:51
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: MtK » wt 21 wrz, 2010 11:20

hideto pisze:plotki niby dotyczyły Nokii (to akurat uważam za dopasowane na siłę
Bardzo na siłę gdyż Nokia wisi nad grobem, powód błahy najpierw usilnie trzymali się swojej jedynej ideologii, potem chcieli mieć iPhone Killeremi a teraz proponują klientom telefony z Symbianem 3gen który nawet się nie umywa do iOSa, Androida czy nawet WM. Jeśli chodzi o branże komórkową to widziałbym tu HTC, które rozpoczyna skutecznie ekspansję na niższe półki cenowe, w końcu zrozumieli że konkurencja z japkiem i jeżynami to nie jedyny cel. Niestety HTC chyba nie jest zainteresowane wykładaniem kasy na F1 gdyż mają już swoją grupę kolarską Team HTC Columbia Scott.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » wt 21 wrz, 2010 16:36

Kimi zle sobie radzi w WRC? Jest najwyzej skalsyfikowanym debiutantem. Punktowal w polowie rajdow co jest fenomenalnym wynikiem. Brak znajomosci tras to jest ulomnosc nie do przeskoczenia. Nikt nie wygrywal rajdow w swym dziewiczym sezonie. Dlatego dopiero nastepny sezon pokaze czy Kimi i rajdy to dobry pomysl.

Awatar użytkownika
snajper
Posty: 215
Rejestracja: pn 12 lis, 2007 15:01
Lokalizacja: Opole

Post autor: snajper » wt 21 wrz, 2010 16:49

Renault podpisało nową umowę sponsorską Vyborg Shipyard JSC do końca sezonu. Lopez też wywiadach ciągle mówi o marketingowej stronie Pietrowa oraz jak w niego wierzą i wydaje mi sie że to zadecyduje a nie czynnik sportowy w wyborze kierowcy na przyszły sezon
"Trzymaj się Robert, to twój najważniejszy wyścig, musisz go wygrać!"

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » wt 21 wrz, 2010 17:44

the_foe pisze:Kimi zle sobie radzi w WRC? Jest najwyzej skalsyfikowanym debiutantem. Punktowal w polowie rajdow co jest fenomenalnym wynikiem. Brak znajomosci tras to jest ulomnosc nie do przeskoczenia. Nikt nie wygrywal rajdow w swym dziewiczym sezonie. Dlatego dopiero nastepny sezon pokaze czy Kimi i rajdy to dobry pomysl.
nie wiem czy wiesz, ale między ekipami fabrycznymi a prywatnymi w wrc przepaść jest po prostu prze ogromna, więc wynik Kimiego o niczym nie świadczy. W rzeczywistości wystarczyło jakoś dojechać do końća rajdu by punkty przywieźć.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » wt 21 wrz, 2010 19:37

Polowa stawki jezdzi maszynami podobnej klasy jak Kimi. Tyle ze kazdy z tych kierowcow wiekszosc tras zna na pamiec. Kimi sie ich uczy. I prosze, powiedz mi jakie miejsce w klasyfikacji, przed kim milaby byc, aby jego wystepy nie byly "zalosne"?
Ja zgadzam sie z Twoja opinia w 100% Wynik Kimiego o niczym nie świadczy. Istotne jest to, ze Fin robi widoczne postepy. Czy wystarczajace? tego sie dowiemy w nastepnym sezonie. Z taka maszyna powinien byc juz w okolicach 5. miejsca w generalce jesli to ma miec sens w przyszlosci.

Awatar użytkownika
lg2000
Posty: 1841
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 10:25
Lokalizacja: EPML

Post autor: lg2000 » wt 21 wrz, 2010 19:51

snajper pisze:Renault podpisało nową umowę sponsorską Vyborg Shipyard JSC do końca sezonu. Lopez też wywiadach ciągle mówi o marketingowej stronie Pietrowa oraz jak w niego wierzą i wydaje mi sie że to zadecyduje a nie czynnik sportowy w wyborze kierowcy na przyszły sezon
Słuchy chodzą że RF1 obchodzi się z Vitalijem jak z jajem (Faberge :) ). Jego przyszłość nie jest przesądzona, ale jeżeli ekipie Lopeza wyjdzie że rosyjski sponsoring nie pokrywa ewentualnych korzyści jakie mogli by mieć chociażby z podziału pieniędzy za lepsze miejsce w klasyfikacji zespołowej, Vitalij wyleci. Genii organizacyjnie działa jak dobrze naoliwiona maszyna i z pewnością wybiorą optymalne dla siebie rozwiązanie.
the_foe Raikkonen jest za stary na to aby uczyć się zupełnie nowego stylu jazdy. W F1 brak precyzji rzędu 10 cm nie stanowi problemu, najwyżej straci się kilka setek sekundy. W WRC te 10cm to często uderzenie w twardą przeszkodę i koniec jazdy. Trudno kłusaka wystawić w Wielkiej Pardubickiej i odwrotnie. Niestety Kimi jest takim kłusakiem po wielu sezonach i w jego skuteczne przestawienie chociażby z racji wieku nie wierzę.

Awatar użytkownika
szamanka
Posty: 1236
Rejestracja: sob 09 sie, 2008 22:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szamanka » wt 21 wrz, 2010 20:39

I Red Bull, ale oni nie działają logicznie.

Awatar użytkownika
Invinciblee
Posty: 1260
Rejestracja: sob 27 gru, 2008 11:38
Kontakt:

Post autor: Invinciblee » wt 21 wrz, 2010 22:25

lg2000 pisze:W F1 brak precyzji rzędu 10 cm nie stanowi problemu, najwyżej straci się kilka setek sekundy.
Powiedz to Kubicy w Monako :P

Baton
Posty: 201
Rejestracja: pn 14 wrz, 2009 09:09

Post autor: Baton » wt 21 wrz, 2010 22:37

snajper pisze:Renault podpisało nową umowę sponsorską Vyborg Shipyard JSC do końca sezonu.
Zobaczcie kto siedzi w zarządzie :lol:
http://vyborgshipyard.ru/en/?p=board_en

Awatar użytkownika
lg2000
Posty: 1841
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 10:25
Lokalizacja: EPML

Post autor: lg2000 » śr 22 wrz, 2010 08:15

Invinciblee pisze:
lg2000 pisze:W F1 brak precyzji rzędu 10 cm nie stanowi problemu, najwyżej straci się kilka setek sekundy.
Powiedz to Kubicy w Monako :P
Pisząc to miałem w tyle głowy że zaraz ktoś wyciągnie Monaco. :) Monaco jest niestety jedno, no może jeszcze Singapur, a w reszcie wyścigów nie ma problemów z jazdą trawnikami. Nie pamiętam żeby z własnej winy Kubica rozbił bolid ale w pierwszym swoim wyścigu szosowym też źle obliczył odległość do murku i rozbił cały przód Clio.

Awatar użytkownika
zderzack
Posty: 1353
Rejestracja: czw 17 lip, 2008 01:05
Lokalizacja: mam to niby wiedzieć??
Kontakt:

Post autor: zderzack » śr 22 wrz, 2010 09:17

Baton pisze:Zobaczcie kto siedzi w zarządzie
No, nawet buźkę ma po tacie! :P

Wracając do tematu - wiem, że może przewrotnie to ujmę, ale kto Wam powiedział, że Kimi w ogóle ma w planach powrót do F1? To tylko media i negocjowanie kontraktów w tle. Takie podgrzewanie atmosfery jest obydwu stronom RF1 i Kimiemu na rękę i to bardzo. Mam wszelkie powody, aby przypuszczać, że ta ekstra kasa dla Pietrowa ze stoczni akurat teraz to nie przypadek.

Ja w RF1 obstawiam mimo wszystko Sutila, a najszybciej Pietrowa jeżeli znajdzie się jeszcze z 5mln euro na sponsoring w przyszłym roku już raczej na pewno.
Szybkiego powrotu do ścigania Robert

Awatar użytkownika
szamanka
Posty: 1236
Rejestracja: sob 09 sie, 2008 22:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szamanka » śr 22 wrz, 2010 11:12

Na pewno nie przypadek, sezon sie kończy, Vitalij powinien juz coś umieć, a tym czasem kiedy bolidowi tor lezy na tyle zeby Robert załapał się na pudło Witek ledwo na koniec punktowanej 10 sie łapie. Jeśli utrzyma ten progres, to Renault będzie musiało mieć bolid szybszy od wszystkich o 0,5 s jeśli chcą pomarzyć o tytule.

Awatar użytkownika
zderzack
Posty: 1353
Rejestracja: czw 17 lip, 2008 01:05
Lokalizacja: mam to niby wiedzieć??
Kontakt:

Post autor: zderzack » śr 22 wrz, 2010 14:08

Jak mówi powiedzenie: "W takim szaleństwie jest metoda".
Szybkiego powrotu do ścigania Robert

Awatar użytkownika
Ataru
Posty: 171
Rejestracja: pn 17 maja, 2010 11:18

Post autor: Ataru » śr 22 wrz, 2010 16:39

McLfan - mogles doliczyc jeszcze miniecia, gdy Alonso stal w pitlane i gdzies na torze, robiloby to jeszcze wieksze wrazenie. Odnosnie sytuacji z Kanady to rzeczywiscie jej nie pamietam, a byc moze nie chce pamietac. Swoja droga niezly research prowadzisz, niewazne czy choc troche na temat, czy nie - jak sie pojawi jakies slowo-klucz, typu McLaren, Hamilton, czy Alonso - nie przepuscisz, haha ;) Prowadzac statystyki w Twoj sposob to wyszloby na to, ze nasz rodak mial w F1 co najmniej kilkanascie wyprzedzen, a jakbys sie uparl to bys dobil i do piecdziesiatki pewnie. Wszystko w imie argumentu. To tak polzartem rzecz jasna, no offence, stary :P

Witalij nie jest kierowca, ktory powinien jezdzic dla Renault, jeszcze te konszachty wydaja sie jakies dziwne, mnie sie to jakos niespecjalnie podoba. Jest Sutil, ktory jest zbyt kiepski w mojej opinii jak na partnera Kubicy i jest Kimi, w ktorego powrot w zasadzie nie wierze, wiec wydaje sie, ze na brata ze wschodu jestesmy niejako skazani.

Duzo tez zalezy od Citroena, jak mu zaproponuja mu posadke w fabrycznym teamie to moze byc dla niego wyjatkowo kuszace, a takze bardzo duzo zalezy od Lopeza i od tego jak on na to spojrzy. Dla niego wiadomo - to biznes, a Rosjanin... nie wiem, sprowadza do zespolu te ruble, ale nie jest marketingowo ciekawy, a juz na torze totalnie odstaje. Wg mnie Pietrow ma duze szanse na pozostanie w Renault.
Ostatnio zmieniony pn 25 paź, 2010 12:38 przez Ataru, łącznie zmieniany 1 raz.
McLfan pisze:Widzę zło w Alonso
Nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji!

spiggy
Posty: 363
Rejestracja: pt 08 maja, 2009 17:59
Lokalizacja: kraina dziurawych serow

Post autor: spiggy » śr 10 lis, 2010 18:46

dokument o Kimim
http://rallia.net/kimi-Raikkonen/kimi-r ... tso-video/
wkrotce dostepny na torrentach ;-)

Awatar użytkownika
Invinciblee
Posty: 1260
Rejestracja: sob 27 gru, 2008 11:38
Kontakt:

Post autor: Invinciblee » sob 12 lut, 2011 15:12

http://www.motogen.pl/sport/motocross/k ... rt135.html


Kimi chyba nudzi się w rajdach i szuka innych zajęć ;)

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1886
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » pn 24 paź, 2011 18:18

Kimi wraca? Kubica także powinien.
To będzie ciekawe. Dwaj kierowcy z rajdowym doświadczeniem. Jeden z dwu drugi z roczną przerwą w F1. Czy pokażą że rajdowe wyzwania i mały odpoczynek :wink: uczynił ich najlepszymi kierowcami w stawce? Okaże się w przyszłym sezonie. Oby był fascynujący! :cool:
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » pn 24 paź, 2011 18:45

zu7 pisze:Kimi wraca?
Strasznie bym się ucieszył, ale zwyczajnie nie chcę się zawieść i nie mam zamiaru świętować do czasu aż ta informacja stanie się (oby) oficjalna.

Swoją drogą Kimi w Williamsie to strasznie ciekawa sprawa. Z jednej strony mówiło się w ostatnich latach, że do powrotu przekonać go może tylko zwycięski bolid + fura pieniędzy, a z drugiej strony... Williams. :P

Jeśli plotki okażą się prawdą, to albo Kimi baaardzo kocha ten sport i wisi mu to, że jeździ w dalszej części stawki o ile tylko nie musi zbyt często pajacować przed mediami i sponsorami, albo... trzeba rok gdzieś potestować przed zastąpieniem Webbera w RBR. :P

KRISF1
Posty: 1120
Rejestracja: wt 26 lut, 2008 17:20

Post autor: KRISF1 » pn 24 paź, 2011 18:49

doriano pisze:albo... trzeba rok gdzieś potestować przed zastąpieniem Webbera w RBR. :P
hohohoho, od kiedy to RBR jest teamem który sprowadza przepłacanych kierowców.... :P

Awatar użytkownika
Invinciblee
Posty: 1260
Rejestracja: sob 27 gru, 2008 11:38
Kontakt:

Post autor: Invinciblee » pn 24 paź, 2011 18:56

No lepsze to niż wrzucenie do RBR Dżajmiego :twisted:

Kimi w wolnym bolidzie, w zespole który sam by utrzymał za pensję którą uważa za odpowiednią za swoje usługi :/ Hmm...

Ale możliwe że po prostu dość ma sytuacji w rajdach (raczej nastawiał się na lepsze wyniki, chodziarz nie śledzę na bieżąco jego rajdowych poczynań) i chce wrócić tam gdzie będzie doceniany.

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » pn 24 paź, 2011 18:58

KRISF1 pisze:od kiedy to RBR jest teamem który sprowadza przepłacanych kierowców....
Wiesz... po pierwsze warto zadać sobie pytanie ile Kimi by w tym Williamsie miał zarabiać. Coś mi się nie widzi, by to miały być dziesiątki milionów.

Po drugie nie tak dawno z obozu RBR leciały hasła, że z radością przywitaliby sponsora tytularnego, ale sami mają tak mocną markę, że wiele korporacji po prostu boi się do nich zbliżać. Warto w tym kontekście zwrócić uwagę, że aktualne plotki jasno wskazują na to, że Kimi jest Sponsor Magnet. ;)

(...co nie zmienia faktu, że to cholernie mało prawdopodobna teoria, którą ot tak sobie rzuciłem i dalej bronić nie mam zamiaru. :P )

edit:

No i warto wrócić do najważniejszej kwestii... ile prawdy jest w plotce o Kimim w Williamsie? Dla mnie to dziwne.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pn 24 paź, 2011 19:08

Dla mnie to jest niedorzeczne. Zwłaszcza, że Williams będzie próbował wyciągnąć każdego pensa z tej sytuacji i Kimi będzie fruwał między spotkaniami non stop.

Moim zdaniem to jakaś kaczka dziennikarska, rzucona gdzieś przez kogoś a reszta poszła jak w głuchym telefonie. Bardzo bym się zdziwił gdyby zaczął jeździć dla Williamsa.

Po 1. Williamsa nie stać nawet na kimiego po 2 letniej przerwie
Po 2. Kimi nie ma żadnych doświadczeń z Pirelli
Po 3. Williams i kimi ? to nie jest zawodnik który będzie chciał być od nowa na dorobku.

Uzasadnienie takiego ruchu widzę w dwóch możliwościach. Albo Kimi jest spalony w rajdach i nascar, albo po prostu mu się już do końca nudzi i będzie jeździł w 2 czy 3 seriach na raz.

Stawiam jednak na trzecie rozwiązanie - nic z tego nie będzie.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: karolVTEC » pn 24 paź, 2011 19:26

hideto pisze:Po 1. Williamsa nie stać nawet na kimiego po 2 letniej przerwie
Maldonado zapłaci za Kimiego :P
hideto pisze:Po 2. Kimi nie ma żadnych doświadczeń z Pirelli
Kubica niby też nie, a jednak nikt nie ma z tym problemu.
hideto pisze:Po 3. Williams i kimi ? to nie jest zawodnik który będzie chciał być od nowa na dorobku.
Może Kimi ma syndrom Michaela Schumachera, który też błąkał się po innych zawodach i po nawet dłuższej przerwie wrócił do F1, jednak już nie na tak wysokim poziomie.

Jednakże osobiście wątpię aby Kimi wrócił do F1, a zwłaszcza do zespołu, który obecnie jest na stosunkowo słabym poziomie. Ale nigdy tam nic nie wiadomo... ;)
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1886
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » pn 24 paź, 2011 19:39

Hmm wydaje mi się że w rajdach i tak nie zarabiałby więcej niż w Williamsie. No i też chyba (bo się nie znam) nie jeździł tam w jakimś bardzo dobrym zespole.
Raikkonen nie ma nic do stracenia. W końcu to był zawsze nieobliczalny kierowca. W rajdach idzie mu średnio a ma wyrobioną markę w F1. Na topowy zespół nie ma co liczyć. Natomiast Williamsa może potraktować jako prawdziwe wyzwanie. Z pewnością większe niż jazda w Red Bullu :razz: W dodatku w takim słabszym zespole będzie się musiał naprawdę wziąć w garść by się wykazać. To powinno mu wyjść tylko na dobre!
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zespoły/Kierowcy/Tory F1”