Toro Rosso

Forum poświęcone torom, zespołom Formuły 1, oraz reprezentującym je kierowcom - tak wyścigowym, jak i testowym.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Ismola
Posty: 2705
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Toro Rosso

Post autor: Ismola » czw 09 sie, 2007 19:18

Co w końcu ze składem na przyszły rok? Jeżeli spekulacje się sprawdziły i jeździć będzie Vettel i Bourdais myślę, że mogą awansować w tabeli o pozycje lub dwie... Zależy to od nich jak i formy ich przeciwników...

Ja myślę, że ze skłądem Vet i Bou będą 7 na koniec roku...

Awatar użytkownika
Nandroid
Posty: 103
Rejestracja: wt 17 lip, 2007 02:19
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Nandroid » czw 09 sie, 2007 20:24

Na niektórych stronkach jest to już potwierdzona informajacja ale musimy poczekać na tą oficjalną , a jak się nie wyjaśni to Borowczyk na GP Turcji na pewno coś powie :D

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » czw 09 sie, 2007 22:37

Nandroid pisze:Borowczyk na GP Turcji na pewno coś powie
tylko że do GP turcji prawie 3 tygodnie

Awatar użytkownika
Matthias
Posty: 518
Rejestracja: ndz 05 sie, 2007 10:46
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Matthias » pt 10 sie, 2007 00:00

tylko że do GP turcji prawie 3 tygodnie
A spieszy Ci się gdzieś? :P

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » pt 10 sie, 2007 00:06

matthias pisze:A spieszy Ci się gdzieś?
tak do wiedzy

Awatar użytkownika
Nandroid
Posty: 103
Rejestracja: wt 17 lip, 2007 02:19
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Nandroid » pt 10 sie, 2007 00:42

Hmm z oficjalnej wiadomości STR miało dziś podać informację, że Bourdais będzie kierowcą tej stajni w sezonie 2008 ale dzień minął, a takiej wiadomości nie widać...

kubica_22

Post autor: kubica_22 » pt 10 sie, 2007 07:48

Choć nie jestem fanem STR to ciekawi mnie skład. Myslę że tak jak Ismola napisał, że będzie to Vet i Bou :grin:

Awatar użytkownika
Kayo
Posty: 1528
Rejestracja: śr 04 kwie, 2007 17:19
Lokalizacja: Żory

Post autor: Kayo » pt 10 sie, 2007 09:04

Bourdais miał ponoć chyba w środę dowiedzieć się czy będzie jeździł czy nie ? Chyba sie nie dowiedział. Może STR szykuje jakąś niespodziankę i pokażą jakąś nową twarz choć to mało prawdopodobne. Liuzzi raczej nie da rady zostać przynajmniej tak można stwierdzić po jego i wypowiedzi Bergera i Tosta. Nie widziałem jeszcze nigdy w akcji Francuza, więc stawiam na niego.
"Komentarz, jest jedną ze sztuk opowiadania"- Murray Walker

Awatar użytkownika
Nandroid
Posty: 103
Rejestracja: wt 17 lip, 2007 02:19
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Nandroid » pt 10 sie, 2007 13:43

Scuderia Toro Rosso potwierdziła w końcu, że jej drugim kierowcą wyścigowym w sezonie 2008 będzie 28-letni Sebastien Bourdais.

To najnowsza wiadomość w tej sprawie :) Czyli jednak Bourdais dostanie szansę :)

Awatar użytkownika
Kayo
Posty: 1528
Rejestracja: śr 04 kwie, 2007 17:19
Lokalizacja: Żory

Post autor: Kayo » pt 10 sie, 2007 15:02

Moje oczekiwania się sprawdziły, no nie tylko moje. Bardzo dobrze choć Bourdais jest już dość przy wieku zawodnikiem, znaczy chodzi mi o to, że jest najstarszy z tych nowych (prócz Sakona). Jego doświadczenie może mu bardzo pomóc w tym sporcie czekamy na jego pierwsze GP. :razz:
"Komentarz, jest jedną ze sztuk opowiadania"- Murray Walker

Kamil F1
Posty: 2249
Rejestracja: śr 27 gru, 2006 17:39
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Kamil F1 » pt 10 sie, 2007 15:12

Nandroid pisze:Scuderia Toro Rosso potwierdziła w końcu, że jej drugim kierowcą wyścigowym w sezonie 2008 będzie 28-letni Sebastien Bourdais.

To najnowsza wiadomość w tej sprawie :) Czyli jednak Bourdais dostanie szansę :)
Tak ja też się cieszę sądzę że powinien się dobrze spisywać doświadczony kierowca kiedyś testował w Toro Rosso (nie pamiętam gdzie i kiedy ale coś kiedyś o tym czytałem) więc bolid już trochę zna powinien "zdać sprawdzian z F1" :wink:

aerodynamik
Posty: 548
Rejestracja: wt 14 sie, 2007 13:57

Post autor: aerodynamik » pt 14 wrz, 2007 15:27

Wydaje mi się, że Toro Rosso podjęło błędną decyzję o zatrudnieniu Bourdaisa. Jest już zbyt stary na takie rzeczy. Pojeździ dwa sezony, a potem STR ogłosi debiut nowego kierowcy. To gdzie wyląduje? Super Aguri? Spyker? Prodrive? Lepiej będzie powrócić do Champ Car, niż jeździć w tyłach stawki F1.

Awatar użytkownika
broker
Posty: 1132
Rejestracja: wt 18 wrz, 2007 22:57
Lokalizacja: Bambucza

Post autor: broker » sob 17 lis, 2007 21:59

Zespół Toro Rosso rozpocznie sezon 2008 ze starym bolidem. Taka sytuacja będzie trwała przez co najmniej 4 wyścigi.
Toro Rosso will begin the 2008 season with the year-old 'STR2' single seater.

The Faenza based outfit's Team Principal Franz Tost revealed that the old car, practically identical to parent team Red Bull Racing's RB3, will be used by Toro Rosso for at least "the first four races" of 2008.

He said the policy is partly to ensure better reliability next season, because if the "new car has problems, then we have time to react."
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 2809.shtml
BMW POWER

Kamil F1
Posty: 2249
Rejestracja: śr 27 gru, 2006 17:39
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Kamil F1 » ndz 18 lis, 2007 11:59

Więc zmian nie ma się co spodziewać ;) Na jedno to i dobrze bo ich bolid w końcowych wyścigach spisywał sie bardzo dobrze ;)

Awatar użytkownika
Nandroid
Posty: 103
Rejestracja: wt 17 lip, 2007 02:19
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Nandroid » ndz 18 lis, 2007 17:10

Kamil F1 pisze:Więc zmian nie ma się co spodziewać ;) Na jedno to i dobrze bo ich bolid w końcowych wyścigach spisywał sie bardzo dobrze ;)
Myślę, że to była tylko zasługa świetnej jazdy Vettela, a nie dobrej formy Toro Rosso, chociaż trzeba przyznać, że w końcówce poprawili trochę niezawodność.

pokwa
Posty: 98
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2007 23:45
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: pokwa » ndz 18 lis, 2007 22:59

Toć w Chinach Liuzzi też był wysoko - 6

aerodynamik
Posty: 548
Rejestracja: wt 14 sie, 2007 13:57

Post autor: aerodynamik » pn 19 lis, 2007 13:18

pokwa pisze:Toć w Chinach Liuzzi też był wysoko - 6
Co było zaslugą chaosu i deszczu :wink:

Awatar użytkownika
Miszczuk
Posty: 739
Rejestracja: wt 07 sie, 2007 11:42
Lokalizacja: Kowary

Post autor: Miszczuk » pn 19 lis, 2007 15:45

Więc zmian nie ma się co spodziewać ;) Na jedno to i dobrze bo ich bolid w końcowych wyścigach spisywał sie bardzo dobrze ;)
E tam zwolnili Scotta Speeda i od razu im % ukończonych wyścigów wzrósł.

Co było zaslugą chaosu i deszczu :wink:
To przecież w takiej sytuacji brawa X2 dla Toniego, nie dość że dojechał, to ukończył wysoko w trudnych warunkach :D :twisted:

Awatar użytkownika
qTeCk
Posty: 163
Rejestracja: pt 21 gru, 2007 16:47

Post autor: qTeCk » pt 21 gru, 2007 18:46

Co było zaslugą chaosu i deszczu :wink:
To przecież w takiej sytuacji brawa X2 dla Toniego, nie dość że dojechał, to ukończył wysoko w trudnych warunkach :D :twisted:

Dokładnie...w takich warunkach można poznac prawdziwych kozaków. Z dwojga złego to szkoda mi Tonia,ale taki los....jak czystki to na całego :twisted:
Ostatnio zmieniony pt 21 gru, 2007 18:49 przez qTeCk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sakon Yamamoto
Posty: 977
Rejestracja: wt 20 mar, 2007 20:02
Lokalizacja: North Caldwell, NJ

Post autor: Sakon Yamamoto » pt 21 gru, 2007 22:55

Miszczuk pisze:E tam zwolnili Scotta Speeda i od razu im % ukończonych wyścigów wzrósł.
Zanim cos takiego napiszesz, moze przedstawisz nam pare faktow, uzasadniajacych to stwierdzenie ?

Australia: opona
Bahrain: Sutil wjezdza mu w tyl, zaraz na poczatku wyscigu
Hiszpania: opona
Kanada: kolizja z Wurz
US: skrzynia biegow
Wielka Brytania: Wurz znowu
Nurburgring: rowniez nieklasyfikowany, tym razem jednak jego blad.

10 wyscigow, z czego 3 razy byl tylko sklasyfikowany (7 razy nieklasyfikowany, tylko raz ewidetnie jego wina).

Zaoszczedze Wam zbednych komentarzy i spamu, nie bronie go, bo prawda jest taka, ze nie osiagnal nic w Toro Rosso, jednak nie zrzucalbym winy za te marne wyniki tylko i wylacznie na niego ...

Awatar użytkownika
Ismola
Posty: 2705
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ismola » śr 09 sty, 2008 20:31

aerodynamik pisze:Lepiej będzie powrócić do Champ Car, niż jeździć w tyłach stawki F1.
Jasne... Lepiej jeździć w ChampCar o której wiadomo tylko, że Bourdais jest najlepszy, niż w najlepszej samochodowej "lidze" świata... Gdybyś był kierowcą, na pewno chciałbyś się spróbować razem z najlepszymi na świecie...

Awatar użytkownika
Kayo
Posty: 1528
Rejestracja: śr 04 kwie, 2007 17:19
Lokalizacja: Żory

Post autor: Kayo » śr 09 sty, 2008 21:56

Maly OT:
Przykro mi to stwierdzić, ale moim zdaniem najlepszymi kierowcami są kierowcy rajdowi. Można sie o tym przekonać. A tak ogólnie to rzeczywiście Ismola ma racje, zdecydowanie lepiej spróbować czegoś nowego niż cały czas dominować w Champ Car.

Spam? Obrazek
Edited by Sakon
Ostatnio zmieniony sob 22 mar, 2008 10:34 przez Kayo, łącznie zmieniany 1 raz.
"Komentarz, jest jedną ze sztuk opowiadania"- Murray Walker

Awatar użytkownika
Ismola
Posty: 2705
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ismola » śr 09 sty, 2008 22:12

Kayo pisze:Przykro mi to stwierdzić, ale moim zdaniem najlepszymi kierowcami są kierowcy rajdowi. Można sie o tym przekonać.
To zależy... Każdy ma własne zdanie... Wg. mnie trudniej jechać 300 km/h i zaczynać hamować(czasami) dopiero w samym zakręcie... Ale każdy ma swoje zdanie ;)

Myślę, że Kimi lepiej poradziłby sobie w WRC niż Loeb w F1...

Spam. Obrazek
Edited by Sakon
Ostatnio zmieniony sob 22 mar, 2008 10:35 przez Ismola, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » czw 10 sty, 2008 07:44

Ismola pisze:Myślę, że Kimi lepiej poradziłby sobie w WRC niż Loeb w F1...
I don't think so, Loeb był kiedyś kierowcą rajdowym, a niedawno jeździł Renault F1 i uzyskał czas około 1 sek gorszy od Kovala, który jest obyty z tym bolidem

Spam. Naprawde nie mozecie zalozyc sobie nowe tematu? Jest Hyde Park, Spamowisko i SB. Obrazek
Edited by Sakon
Ostatnio zmieniony sob 22 mar, 2008 10:36 przez jaro738, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
qTeCk
Posty: 163
Rejestracja: pt 21 gru, 2007 16:47

Post autor: qTeCk » czw 10 sty, 2008 22:58

Bardzo dobrze że Bourdais skorzystał z szansy staru w F1, ile można jeździc w ChampCar :roll: Gdyby był tam średniakiem to byłoby zrozumiałe że doszedł do wniosku że wyżej...nerek nie podskoczy. Ale tak utytułowany ma prawo czuc sie w nim spełniony a wiadomo że formuła to ultimate challange z krwi i kości, ostateczny cel wielu kierowców

Spam. Obrazek
Edited by Sakon
Ostatnio zmieniony sob 22 mar, 2008 10:37 przez qTeCk, łącznie zmieniany 1 raz.
"Formula One is a sport from lights to flag. The rest of the time it is dog eat dog business like no other"

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » czw 10 sty, 2008 23:12

Zobaczymy jak Bourdais poradzi sobie w elitarnych wyścigach. W ChampCar dominował, że głowa mała, ale tutaj to już inny świat jest.

Tak jak Matusiak (wiecie kto to jest?) :D W polskiej lidze strzelał bramek że szok, pojechał do Włoch i tam mu klapki na oczy zdjęli i się okazało jaki to mistrz jest. :)

Spam. Obrazek
Edited by Sakon
Ostatnio zmieniony sob 22 mar, 2008 10:37 przez Chipita, łącznie zmieniany 1 raz.
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
qTeCk
Posty: 163
Rejestracja: pt 21 gru, 2007 16:47

Post autor: qTeCk » czw 10 sty, 2008 23:23

Matusiak był jak "Kiełbasa" :arrow: szpec od polskiej ligi, mocny w jednym sezonie ale nie potrafił utrzymac formy, zresztą wycieczka za granice mocno zweryfikowała jego umiejętności(co nie zmienia faktu że mocno przyczynił się do awansu reprezentacji)

Bourdais w ChampCar był wszystkim ale na pewno nie jednosezonowcem

Spam. Obrazek
Edited by Sakon
Ostatnio zmieniony sob 22 mar, 2008 10:37 przez qTeCk, łącznie zmieniany 1 raz.
"Formula One is a sport from lights to flag. The rest of the time it is dog eat dog business like no other"

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » czw 10 sty, 2008 23:27

Mocno przyczynił się do awansu - co prawda to prawda, dobrze, że to zrobił jeszcze w 2006 roku jak był w GKSie. Uratował remis z Serbią i dał wygraną nad Belgami.

Koniec tego OT w temacie o STR bo zaraz trafimy do Spamowiska (jeszcze nigdy tam nie gościłem i nie mam zamiaru :)).

Spam. Bedziesz mial okazje sie przekonac, jak to jest. Obrazek
Edited by Sakon
Ostatnio zmieniony sob 22 mar, 2008 10:38 przez Chipita, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
qTeCk
Posty: 163
Rejestracja: pt 21 gru, 2007 16:47

Post autor: qTeCk » czw 10 sty, 2008 23:54

Rywalizacja wewnątrz zespołu może byc pasjonująca bo z jednej strony Sebastien to "żółtodziób" a Sebastian już troche pojeździł. Bourdais ma jednak atut doświadczenia, a ban na TC każe mi skłaniac sie ku zwycięstwu tego starszego
"Formula One is a sport from lights to flag. The rest of the time it is dog eat dog business like no other"

cichy
Posty: 1558
Rejestracja: pt 21 wrz, 2007 23:38

Post autor: cichy » wt 18 mar, 2008 17:07

Toro Rosso wystawione na sprzedaż
Właściciel zespołu Red Bull- Dietrich Mateschitz oficjalnie oświadczył, że jego drugi zespół- Toro Rosso jest na sprzedaż. Austriacki potentat drinków energetycznych pragnie skoncentrować wszystkie siły na zespole Red Bull Racing, gdyż zgodnie z Concorde Agreement od sezonu 2010 w F1 nie będzie możliwe używanie tzw. customer cars i Toro Rosso będzie musiało stworzyć swój własny bolid od podstaw.


W wywiadzie dla Motorsport Aktuell Mateschitz powiedział: „Mamy na rynku zespół Toro Rosso i poszukujemy odpowiedniej osoby do nabycia go. Z początkiem sezonu 2010 Formuły 1 nastąpi zmiana zasad, która będzie stanowiła, że nie będziemy mogli budować zarówno bolidu Red Bull Racing oraz Toro Rosso. Dlatego uważam, że powinniśmy kontynuować pracę z jednym zespołem.”

Sprzedaż zespołu nie nastąpi jednak tak szybko. Mateschitz chce, aby transakcja była sfinalizowana przed sezonem 2010.

Na rynku znajduje się już kilku potencjalnych kandydatów do tak poważnej transakcji. Wśród nich są między innymi: Nicolas Todt (syn Jeana Todta i zarazem menadżer Felipe Massy) oraz Tony Teixeira (prezes serii A1GP).
:cry:
idę się pociąć :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zespoły/Kierowcy/Tory F1”