RedBull Renault

Forum poświęcone torom, zespołom Formuły 1, oraz reprezentującym je kierowcom - tak wyścigowym, jak i testowym.

Moderator: Moderatorzy

wojciech8919
Posty: 6
Rejestracja: sob 31 maja, 2008 13:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: wojciech8919 » pt 22 paź, 2010 21:34

Dietrich powiedział, że jest szybki i tak ma zostać. Chyba wszyscy Ci znawcy F1 nie urwali się z choinki mówiąc że Vettel ma talent. W TR zwyciężył, czy dzisiaj któryś z kierowców tego teamu ma szansę na zwycięstwo? Nie! Życzę mu majstra, chyba jako jeden z nielicznych ...

Awatar użytkownika
McLfan
Posty: 2484
Rejestracja: wt 11 lip, 2006 15:02
Lokalizacja: Opole

Post autor: McLfan » pt 22 paź, 2010 21:47

wojciech8919 pisze:W TR zwyciężył, czy dzisiaj któryś z kierowców tego teamu ma szansę na zwycięstwo?
Tylko TR było mocniejsze, niż Red Bull. I o poziomie TR niech świadczy fakt, że słaby partner z zespołu był w Q na Monzy 4. Więc do bani to porównywanie z obecnym Toro Rosso. Niektórzy mówią, że on jest super utalentowany. Mnie się to natomiast średnio widzi. Pożyjemy, zobaczymy. Natomiast IMO, BMW się ot tak za free go nie pozbyło, bo był taki wypasiony w talent. Choć z drugiej strony BMW różne dziwne rzeczy robiło.

Awatar użytkownika
szamanka
Posty: 1236
Rejestracja: sob 09 sie, 2008 22:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szamanka » pt 22 paź, 2010 22:16

W kręceniu jednego kółka w Q jest niezły, to fakt, natomiast jesli idzie o radzenie sobie w wyścigu, umiejętności wyprzedzania, jazdy w tłoku, mocną psychike itd to wg mnie jest cienki jak barszcz.

Awatar użytkownika
arek25
Posty: 887
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 09:36
Kontakt:

Post autor: arek25 » pt 22 paź, 2010 23:07

szamanka pisze:W kręceniu jednego kółka w Q jest niezły, to fakt, natomiast jesli idzie o radzenie sobie w wyścigu, umiejętności wyprzedzania, jazdy w tłoku, mocną psychike itd to wg mnie jest cienki jak barszcz.
Czyżbyś szamanko zmierzała do tego, że Vettel zamiast byc "Baby Schumi" będzie takim "Deutsch Trulii"?
Rzucony w wir zajęć, pochłonięty ambitnym planem tworzenia...

Awatar użytkownika
szamanka
Posty: 1236
Rejestracja: sob 09 sie, 2008 22:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szamanka » pt 22 paź, 2010 23:18

Powiedzmy, aczkolwiek Vettel to Vettel, Trulli chyba mniej się rozbijał.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » ndz 24 paź, 2010 14:28

już rbr powiedziało co zrobi, nic. Kierowcy będą mieli równy status.

I dobrze, im więcej przeciwko Webberowi tym lepiej.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
OldHorse
Posty: 475
Rejestracja: pt 10 kwie, 2009 19:35
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: OldHorse » ndz 24 paź, 2010 14:41

hideto pisze:już rbr powiedziało co zrobi, nic. Kierowcy będą mieli równy status.
No to powoli możemy się przygotowywać na gratulacje Przyszłemu Trzykrotnemu :wink:

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » ndz 24 paź, 2010 14:48

dlugi1707 pisze:Myślisz, ze to rozsądne? Wiem, że nie kibicujesz Weberowi ale chodzi mi o spojżenie z perspektywy zespołu.
co ja myślę o pacynce hornerze to chyba wszyscy tu wiedzą ?

Dla mnie idiotyzmem jest zatrudnianie takiego głąba i cieniasa jakim jest Webber i cackanie się jak z jakkiem z Vettelem gdy na rynku jest tylu kierowców którzy za psie pieniądze te bolidy dowiezli by już do tytułu.

Ja się cieszę, może Ditrich wreszcie zmądrzeje, wypieprzy na zbity pysk całą kadrę zarządzającą ekipą i coś z tego będzie. Liczę też, że neway wreszcie powie 'pier... nie robię'. Współczuję gościowi. Robi maszynę lepszą w 17 na 19 wyścigów od innych ekip o minimum 2-3 dziesiąte i co z tego ma ? wielkie nic.

Jego potencjał w Mclarenie czy Ferrari byłby wykorzystany sto razy bardziej.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Jaro
Posty: 169
Rejestracja: pt 07 sie, 2009 20:59
Lokalizacja: bytom

Post autor: Jaro » ndz 24 paź, 2010 14:54

hideto pisze:Jego potencjał w Mclarenie czy Ferrari byłby wykorzystany sto razy bardziej.
W Mclarenie jego potencjal juz wykorzystali...

rentonB
Posty: 283
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 11:56
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: rentonB » ndz 24 paź, 2010 14:59

hideto pisze:
dlugi1707 pisze:Myślisz, ze to rozsądne? Wiem, że nie kibicujesz Weberowi ale chodzi mi o spojżenie z perspektywy zespołu.
co ja myślę o pacynce hornerze to chyba wszyscy tu wiedzą ?

Dla mnie idiotyzmem jest zatrudnianie takiego głąba i cieniasa jakim jest Webber i cackanie się jak z jakkiem z Vettelem gdy na rynku jest tylu kierowców którzy za psie pieniądze te bolidy dowiezli by już do tytułu.

Ja się cieszę, może Ditrich wreszcie zmądrzeje, wypieprzy na zbity pysk całą kadrę zarządzającą ekipą i coś z tego będzie. Liczę też, że neway wreszcie powie 'pier... nie robię'. Współczuję gościowi. Robi maszynę lepszą w 17 na 19 wyścigów od innych ekip o minimum 2-3 dziesiąte i co z tego ma ? wielkie nic.

Jego potencjał w Mclarenie czy Ferrari byłby wykorzystany sto razy bardziej.
Super post, jedynym problemem jaki ma RBR to slabi kierowcy

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » ndz 24 paź, 2010 15:01

Jaro pisze:W Mclarenie jego potencjal juz wykorzystali...
nie do końca. ale fakt faktem, że gdyby nie race z stutgarthu na przełomie wieku to schumi by nawet spalin miki nie wąchał.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
the_foe
Posty: 820
Rejestracja: wt 26 maja, 2009 16:55

Post autor: the_foe » śr 27 paź, 2010 21:43

jak myslicie, RBR jest w stanie nie wygrac WCC? WDC jest otwarte i tu Alonso laski nie robi, ale czy MCL sa w stanie odebrac WCC red bullom?

rentonB
Posty: 283
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 11:56
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: rentonB » śr 27 paź, 2010 21:50

Nie ma szans

Awatar użytkownika
szamanka
Posty: 1236
Rejestracja: sob 09 sie, 2008 22:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szamanka » śr 27 paź, 2010 21:51

Jesli Sebie uda sie nie zdobyć P1 w Q w Brazylii i uzyje 9 silnika w Abu Zabi to chyba mają szanse bo dowożenie punktów nic nie da Sebkowi a walczyć nie umie i wtedy na bank coś wykręci. Webber słabo znosi presję więc też może cos wymysleć.
Ale do tego potrzeba jeszcze dobrej jazdy Jensona, szanse mają.

Awatar użytkownika
lg2000
Posty: 1841
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 10:25
Lokalizacja: EPML

Post autor: lg2000 » śr 27 paź, 2010 22:29

Szanse mają tylko muszą to robić z głową. Webber musi wygrać a Vettel musi zdobyć drugie miejsce. Wtedy nawet gdyby Alonso był trzeci to miałby tylko 1 pkt przewagi nad Webberem i sprawa tytułu była by otwarta. Jeżeli jednak chcą to puścić na żywioł to nic nie zdobędą. Ja obstawiam to drugie i popieram zdanie hideto że RBR to głupi i głupszy + pacynka.

mmax88
Posty: 280
Rejestracja: ndz 16 mar, 2008 09:42
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Kontakt:

Post autor: mmax88 » ndz 31 paź, 2010 13:29

powiem wam tyle: mistrzostwem świata jest to, że RBR nie zapewnił sobie WCC kilka wyścigów temu...
"Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej... wtedy zaczyna się KYOKUSHIN."
Masutatsu Oyama

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » pt 05 lis, 2010 07:41

Webber w jednym z ostatnich wywiadów zwrócił uwagę na ciekawy fakt, o którym zbyt dużo się nie mówi (...i o którym jakoś nigdy nie myślałem i nie zdawałem sobie z niego sprawy):

Vettel jeszcze nigdy nie był na czele klasyfikacji kierowców! :roll:

Informacja ta wraz ze świadomością klasy bolidu i stylem pracy zespołu IMO wystarcza do nominacji RBR do sportowych nagród Darwina. :twisted:

Awatar użytkownika
lg2000
Posty: 1841
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 10:25
Lokalizacja: EPML

Post autor: lg2000 » pt 05 lis, 2010 11:21

doriano pisze:Webber w jednym z ostatnich wywiadów zwrócił uwagę na ciekawy fakt, o którym zbyt dużo się nie mówi (...i o którym jakoś nigdy nie myślałem i nie zdawałem sobie z niego sprawy):

Vettel jeszcze nigdy nie był na czele klasyfikacji kierowców! :roll:

Informacja ta wraz ze świadomością klasy bolidu i stylem pracy zespołu IMO wystarcza do nominacji RBR do sportowych nagród Darwina. :twisted:
Przypomnę że Kubica jeżdzący jak dotąd wyłącznie crap'ami już raz w tabeli przewodził :razz:
Silnik Vettela w Korei padł nie z powodu dużego przebiegu a z powodu wady korbowodu. Wygląda na to że chłopaki z RBR zaliczyli w końcu trochę pecha, bo dotychczas to sami się eliminowali.

Awatar użytkownika
zderzack
Posty: 1353
Rejestracja: czw 17 lip, 2008 01:05
Lokalizacja: mam to niby wiedzieć??
Kontakt:

Post autor: zderzack » pt 05 lis, 2010 12:39

A ja już się rozmarzyłem, że może zbyt agresywnie stawili Sebowi ciśnienie spalin na dyfuzorze. Czyżbym go aż tak nie lubił? Nie, ale szczerze nienawidzę polityki pseudorówności w RBR a "tuning" tylko jednego z kierowców byłby tego żywym dowodem.
No, chyba, że Webberowi też tak zrobili, tylko chłopina nie zdążył dojechać do zgonu własnego silnika.
Szybkiego powrotu do ścigania Robert

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » sob 11 gru, 2010 12:58

Byki odebrały już ich wyśnione nagrody.

Obrazek
Obrazek

Nawet ładnie wyszli na zdjęciach, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku kto inny będzie trzymał te puchary w swoich łapskach. ;)

Awatar użytkownika
Kulfon
Posty: 458
Rejestracja: sob 08 maja, 2010 20:57

Post autor: Kulfon » sob 11 gru, 2010 14:22

Jest gdzieś jakaś relacja foto z tego, doriano.

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » sob 11 gru, 2010 14:33

Np. tutaj coś znajdziesz.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » sob 11 gru, 2010 14:45

sezon się skończył, to już na żyletki nie stać...
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

rbej
Posty: 226
Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 17:29

Post autor: rbej » wt 01 lut, 2011 08:50

Obrazek

Mysuko
Posty: 23
Rejestracja: czw 12 mar, 2009 22:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mysuko » wt 01 lut, 2011 09:32

Od cholery wolnej przestrzeni za wydechem widać, tak na pierwszy rzut oka.

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: karolVTEC » wt 01 lut, 2011 16:25

jakiś taki skromny strasznie sie wydaje :roll:
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
GhostRider
Posty: 389
Rejestracja: wt 16 wrz, 2008 19:17

Post autor: GhostRider » śr 02 lut, 2011 00:16

Mi się wydaje, że mieli b. mało czasu przez walkę o tytuł i tylko przeprojektowali auto aby było zgodne z przepisami. Wiedzą, że i tak będą z przodu, ale moim zdaniem dużych postępów nie zrobili, no CHYBA, że dopiero po testach będą większe zmiany w aerodynamice. Ale uważam, że kilka zespołów zbliży siędo nich naprawdę na b. blisko:)

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: karolVTEC » ndz 27 lut, 2011 19:50

dość dziwna informacja :roll:
Wygląda na to, że prawdziwe okazały się plotki sprzed blisko dwóch miesięcy mówiące o tym, iż silniki Renault dostarczane dla mistrzowskiego zespołu Red Bull Racing będą ukryte w sezonie 2011 pod nazwą Infiniti.

Infiniti to japońska marka samochodów luksusowych należąca do koncernu Nissan Motor Co., który blisko współpracuje z Renault (poprzez Renault-Nissan Alliance). Wszystko zostanie więc w „rodzinie”, silniki będą dokładnie takie same jak dotychczas, a jedynie na bolidach RB7 zamiast Renault widniało będzie logo Infiniti i być może Red Bull będzie teraz płacił nieco mniej za silniki.

Pierwotnie spodziewano się potwierdzenia tego posunięcia w ostatni dzień stycznia, a teraz podawana jest data 28 lutego, czyli najbliższy poniedziałek, na który agencja PRISM zapowiedziała „wkroczenie znaczącej marki luksusowych samochodów do F1 z zespołem będącym mistrzami świata”.
Nie wiem dlaczego, nie wiem po co ale jednak :roll: i nie wydaje mi sie też żeby Nissan-Infiniti chciało wejść z własnymi silnikami w 2013 roku
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » ndz 27 lut, 2011 23:18

karolVTEC pisze:Nie wiem dlaczego, nie wiem po co
po to że infinity powoli atakuje europejski rynek aut klasy premium (do tej pory jesli ktos chciał miec w europie infinity musiał sciągać ze stanów), ale potrzebna im promocja, bo mało kto tak na prawde kojarzy tą marke, a F1 ma największa oglądalność w europie

Awatar użytkownika
MtK
Posty: 1681
Rejestracja: czw 05 lip, 2007 12:51
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: MtK » pn 28 lut, 2011 10:33

Do tego co napisał jaro738, trzeba przyznać że import Infinity ze stanów był na bardzo wysokim poziomie. Pamiętam że zaraz na wejściu auta FX 45(czy coś takiego) do sprzedaży 3 sztuki pojawiły się u mnie w Rybniku a na całym śląsku kilkanaście sztuk. Renault pośrednio zarabia na infinity więc taki ruch im się opłaca.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zespoły/Kierowcy/Tory F1”