GP Węgier 2008

Moderator: Moderatorzy

eldo
Posty: 37
Rejestracja: śr 14 maja, 2008 19:00
Lokalizacja: Bochnia / Małopolska

Post autor: eldo » wt 29 lip, 2008 16:36

Wracając do gadzetów na GP, pomysły pewnie "juz" macie zrealizowane :wink: Dzisiaj testowałem efekt flagi :cool: Napis bedzie jutro, mam nadzieje ze nikomu nie zasłonie widoków :razz:

-Maszt (wł. węglowe) : dł. po rozłozeniu 6m / dł. po złozeniu 60cm
-Flaga : dł 5m szer. 3m

Ogólnie: Flaga będzie w sumie na wysokości ok. 7,5m (plus ja). Wraz z kumplem mamy 2 szt. napis : KUBICA + BOCHNIA na 2-giej : Z DROGI ŚLEDZIE ROBERT JEDZIE !

Obrazek

kokel
Posty: 13
Rejestracja: pt 11 lip, 2008 16:31

Post autor: kokel » wt 29 lip, 2008 17:12

Dzisiaj wreszcie dostałem bilety...:) mam bilety na trybune silver w 1 rzędzie i teraz pytanie do ludzi, którzy już byli na Hungaro... 1 rząd jest na samej górze czy na samym dole?

Jeszcze mam pytanie co do jazdy cudzym samochodem, słyszałem, że trzeba mieć jakieś zaświadczenia to prawda? Jesli tak to czy ma ktoś z Was wzór takiego pisma?



ELDO: Flaga robi naprawdę duże wrażenie.... Tak trzymać pokażmy europie, że jesteśmy najlepszymi kibicami!!!

Pozdrawiam i do zobaczenia już ZA 3 DNI!!!!

Awatar użytkownika
Skwioton
Posty: 70
Rejestracja: śr 25 lip, 2007 19:52
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Skwioton » wt 29 lip, 2008 17:14

1 rzad to najniższy rząd
Hmm ... Czym byłoby życie bez F1 ??? ...

Awatar użytkownika
czmiel
Posty: 35
Rejestracja: czw 13 mar, 2008 10:16
Lokalizacja: Pruszkow
Kontakt:

Post autor: czmiel » wt 29 lip, 2008 17:49

Nie no flaga wymiata ale rece odpadna Ci po 15min :)
Ja wyjezdzam samochodem pozyczonym z Toyota Motor Poland i bede mial umowe uzyczenia ale to juz przygotowuje TMPL wiec nie wiem jak wyglada.

eldo
Posty: 37
Rejestracja: śr 14 maja, 2008 19:00
Lokalizacja: Bochnia / Małopolska

Post autor: eldo » wt 29 lip, 2008 20:59

czmiel pisze:Nie no flaga wymiata ale rece odpadna Ci po 15min
nie no luzzzz :wink: nie jest tak zle, wł. szklane dosyć lekkie, zalezy czy bedzie bardzo wiało..Tak czy tak trzeba pokazac jak sie kibicuje rodakowi :mrgreen:

Awatar użytkownika
Powervip
Posty: 81
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 03:58
Lokalizacja: z daleka...
Kontakt:

Post autor: Powervip » wt 29 lip, 2008 21:18

Sprzedam bilety na cały weekend na trybunie Famili (4)

Kontakt:

GG:465300
Tel:695501080

alan78
Posty: 2
Rejestracja: śr 30 lip, 2008 13:02

Post autor: alan78 » śr 30 lip, 2008 13:43

Prace projektowe dobiegają końca, czy ktos mi powie jak wyglada sytuacja z miejscem na rozwieszenie takich flag ? Jest szansa na jakies widoczne miejsce ?
Druga opcja jaka biore pod uwage to razem z kolega ELDO wspolnymi silami bedziemy to haselko trzymac na wysokosci ok 5 metrow .... :mrgreen: ciekawe czy damy rade...

Obrazek

Do zobaczenia na torze.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

esox
Posty: 9
Rejestracja: ndz 01 cze, 2008 15:37

Post autor: esox » śr 30 lip, 2008 23:10

Okej ludziska teraz bardzo hipotetyczne pytanie ale kurdeim blizej wyjazdu tym bardziej intrygujace :) niech mi ktos powie czy w ogole jest taka mozliwosc zeby zabraklo miejsc na trawe :) ? Pytam sie dlatego ze ktos zasial tak plote niepewnosci a bedziemy na Hungaro w sobote rano i nie chcialbym pocalowac bram wejsciowych bo moi wspoltowarzysze podrozy chyba by mnie zjedli :twisted: ? Jak ktos ma info jak to wygladalo rok temu to bylbym wdzieczny :D ?

Awatar użytkownika
del
Posty: 2342
Rejestracja: sob 13 maja, 2006 00:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: del » śr 30 lip, 2008 23:30

Miejsc jest tyle że praktycznie nie ma opcji.
Zwyciężają tylko tacy, którzy nie tracą wiary.

100mek
Posty: 7
Rejestracja: śr 30 lip, 2008 17:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 100mek » czw 31 lip, 2008 12:54

Witam.

Jak (którędy) waszym zdaniem najlepiej jechać na Hungaroring?
Jeśli ktoś ma doświadczenie w tym temacie to proszę o info. Wyjazd w niedzielę rano z Katowic.

Pozdr.

alan78
Posty: 2
Rejestracja: śr 30 lip, 2008 13:02

Post autor: alan78 » czw 31 lip, 2008 16:34

Jeszcze nie slyszalem zeby ktos wspomnial o tym ze braklo biletow na trawe.
Dzwonilem tez do kilku biur podrozy ktore oferuja bilety i wyjazdy, w kazdym mowili to samo " na trybunach ilosc ograniczona a na trawie NIE " wiec bez obaw.

esox
Posty: 9
Rejestracja: ndz 01 cze, 2008 15:37

Post autor: esox » czw 31 lip, 2008 18:07

No i wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwalem :) Jeszcze mam pytanko odnosnie kaski jako ze jedziemy i wracamy przez czechy noca to korob bile symboliczna ilosc, korony slowackie sobie odpuszczam i teraz mam pytanko jezeli jedziemy na tor wlasciwie na sobotke i niedziele (zarcie i napojow nakupowalism jakies mieso kielbasy grilla bierzemy itp.) to pyli sie w forinty w ogole kupowac ? Czy wlasciwie tylko euro wystarczy :) ? I jak to wyglada na miejscu pewnie przy torze jakies budki beda itp. i tam bedzie mozna euro placic (z tego co slyszalem drogo strasznie moze tam byc...) a daleko beda jakies sklepy w ktorych mozna placic forintami :) ? Moze ktos napisze cos blizej o cenach sprzed roku :) ?

Legion1349
Posty: 2
Rejestracja: śr 30 lip, 2008 14:15
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Legion1349 » czw 31 lip, 2008 20:33

szkoda sie bawić w kupowanie forintów, w zasadzie wszędzie zapłacisz euro, zresztą można tez płacić kartą. Mnie tam bardziej interesuje czy na samochody do 3,5t trzeba wykupować winietę?

Awatar użytkownika
czmiel
Posty: 35
Rejestracja: czw 13 mar, 2008 10:16
Lokalizacja: Pruszkow
Kontakt:

Post autor: czmiel » czw 31 lip, 2008 22:22

Oczywiscie ze trzeba - nawet na motory sie wykupuje jak bedziesz jezdzil autostradami.

[ Dodano: Czw 31 Lip, 08 22:23 ]
Winieta w HU na 4 dni ca.20zl wiec zadne pieniadze :roll:

Awatar użytkownika
Damian375
Posty: 462
Rejestracja: śr 25 lip, 2007 13:31
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: Damian375 » pt 01 sie, 2008 00:53

czmiel pisze:Winieta w HU na 4 dni ca.20zl wiec zadne pieniadze :roll:
Dla Ciebie, a dla nie których ludzi majątek !
Ale wracając do tematu, To Węgry na tym sporo zarabiają...
"On bowiem jest Bogiem żywym i trwa na wieki"
Pamięć o JP II
Pozdrawiam

100mek
Posty: 7
Rejestracja: śr 30 lip, 2008 17:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 100mek » pt 01 sie, 2008 08:33

Ponawiam pytanko. Którędy mykacie do Budapesztu?
Pzdr.

foa
Posty: 42
Rejestracja: pn 11 cze, 2007 20:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: foa » pt 01 sie, 2008 09:50

Z Krakowa - Chyżne - Słowacja - Węgry.

100mek
Posty: 7
Rejestracja: śr 30 lip, 2008 17:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 100mek » pt 01 sie, 2008 10:38

foa pisze:Z Krakowa - Chyżne - Słowacja - Węgry.
Dzięki.


Mam jeszcze jedno pytanko. Czy tam na miejscu w niedzielę przed startem można będzie wypożyczyć urządzenie Kangaroo TV i ew. gdzie?
http://www.kangaroo.tv/

Awatar użytkownika
del
Posty: 2342
Rejestracja: sob 13 maja, 2006 00:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: del » pt 01 sie, 2008 10:44

100mek pisze:Czy tam na miejscu w niedzielę przed startem można będzie wypożyczyć urządzenie Kangaroo TV i ew. gdzie?
Na torze, ostatnio było tam w którejś budce pomiędzy stoiskami zespołów (to jest za głównymi trybunami).
Zwyciężają tylko tacy, którzy nie tracą wiary.

100mek
Posty: 7
Rejestracja: śr 30 lip, 2008 17:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 100mek » pt 01 sie, 2008 11:22

del pisze:
100mek pisze:Czy tam na miejscu w niedzielę przed startem można będzie wypożyczyć urządzenie Kangaroo TV i ew. gdzie?
Na torze, ostatnio było tam w którejś budce pomiędzy stoiskami zespołów (to jest za głównymi trybunami).
Dzięki. A orientujesz się czy jest tego jakaś ograniczona ilość? Czy przed samym wyścigiem można jeszcze wypożyczyć?

Awatar użytkownika
del
Posty: 2342
Rejestracja: sob 13 maja, 2006 00:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: del » pt 01 sie, 2008 11:52

Nie mam pojęcia, ale widzałem że w niedziele ludzie jeszcze kupowali
Zwyciężają tylko tacy, którzy nie tracą wiary.

100mek
Posty: 7
Rejestracja: śr 30 lip, 2008 17:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 100mek » pt 01 sie, 2008 12:23

del pisze:Nie mam pojęcia, ale widzałem że w niedziele ludzie jeszcze kupowali
Ok. Dzięki.

Awatar użytkownika
Zaneta
Posty: 3
Rejestracja: wt 22 lip, 2008 18:25

Post autor: Zaneta » pt 01 sie, 2008 12:53

Ja znalazłam jeszcze coś takiego: http://www.furious.pl/news2008/czerwiec ... rix-f1.htm .
Czy ktoś może mi napisać jak to jest z parkingiem, pytanie kieruje szczególnie do tych, którzy już byli na Hungagoring. Darmowy parking jest dla osób posiadających bilety na trybune. A co z resztą? Gdzie polecacie zaparkować samochód? Przy torze, czy gdzieś dalej i dojechać jakimś autobusem? I w jakiej cenie są te parkingi. Musiałam zapytać, bo mój przyjaciel bardzo martwi się o swój samochód :lol:

Pozdrawiam :cool:

A wyjeżdzam dopiero jutro wieczoreeem :cry:
Chciałam zabrać młodszego brata, ale gdzieś wyczytałam, że w niedziele szanse na kupno biletu na miejscu (oczywiście miejsce na trawce), są bardzo małe ze względu na tłok. Szkoda, że dopiero teraz o tym pomyślałam :cry:
"You don't listen to Trance, you feel It"

witex
Posty: 7
Rejestracja: czw 31 lip, 2008 20:18

Post autor: witex » pt 01 sie, 2008 16:29

Mój pierwszy post tutaj a wiec witam wszystkich serdecznie.
Mam dwa male pytania: jak to jest z napojami? Mozna je wnosic czy nie? a jesli tak to w jakich butelkach? Bo np na wiekszosci imprez sportowych w Polsce mozna wnosic picie ale tylko w plastikjowych butelkach nie wiekszych jak 0,5. Nie wiecie jak to jest na Hungaroring?
mozna np wniesc wode w butelce 1.5l? I jeszcze jedno czy mając bilet na "tawke" parking jest w cenie?

Awatar użytkownika
del
Posty: 2342
Rejestracja: sob 13 maja, 2006 00:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: del » pt 01 sie, 2008 18:22

witex pisze:wniesc wode w butelce 1.5l
Tak, nawet 5L, byle nie w szklanej butelce.
Zaneta pisze:Darmowy parking jest dla osób posiadających bilety na trybune. A co z resztą? Gdzie polecacie zaparkować samochód?
Te darmowe dla tych z trybun to takie umowne są, i tak stają tam wszyscy, a nikt biletów nie sprawdzał. Jakby co są dookoła toru dość tanie zwykłe parkingi więc obaw nie ma.
Zwyciężają tylko tacy, którzy nie tracą wiary.

Mobii
Posty: 16
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 00:04
Lokalizacja: PZ

Post autor: Mobii » śr 06 sie, 2008 01:15

Damian375 pisze:
czmiel pisze:Winieta w HU na 4 dni ca.20zl wiec zadne pieniadze :roll:
Dla Ciebie, a dla nie których ludzi majątek !
Ale wracając do tematu, To Węgry na tym sporo zarabiają...
jak dla kogos 20 zl za winiete to majatek, to ile dla niej kosztuje najtanszy bilet?? (10 razy wiecej)..... jak kogos nie stac to nie jedzie... chyba proste

100mek
Posty: 7
Rejestracja: śr 30 lip, 2008 17:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 100mek » śr 06 sie, 2008 09:20

del pisze:
100mek pisze:Czy tam na miejscu w niedzielę przed startem można będzie wypożyczyć urządzenie Kangaroo TV i ew. gdzie?
Na torze, ostatnio było tam w którejś budce pomiędzy stoiskami zespołów (to jest za głównymi trybunami).
Faktycznie Kangaroo TV było za główną trybuną. Urządzonko super sprawa.

Dzięki pozdrawiam.

eldo
Posty: 37
Rejestracja: śr 14 maja, 2008 19:00
Lokalizacja: Bochnia / Małopolska

Post autor: eldo » śr 06 sie, 2008 10:27

100mek pisze:Faktycznie Kangaroo TV było za główną trybuną. Urządzonko super sprawa.
mozna było wypozyczyc w 4 pkt. na odcinku prostej start-meta i miedzy trybunami Redbul-a a brazową (chyba) ... :wink:

Kamill4
Posty: 21
Rejestracja: ndz 20 lip, 2008 11:25

Post autor: Kamill4 » śr 05 lis, 2008 07:03

Ja mam takie pytanie czy na pewno można kupić bilety na torze?(Węgry) a czy nie braknie?? (oczywiście tych najtańszych na trawe) i ile tak mogą kosztować?? ile trzeba sobie przygotować? a czy bilety kupuje sie za euro czy z forinty? i Czy dogada sie z nimi po Polsku?
Ostatnio zmieniony śr 05 lis, 2008 10:21 przez Kamill4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
michal_krasnik
Posty: 876
Rejestracja: pt 29 lut, 2008 21:56

Post autor: michal_krasnik » śr 05 lis, 2008 07:13

Kamill4 biletów na trawkę nie zabraknie - bez obawy. Też się bałem, że mogę nie kupić, ale naprawdę nie ma o co, obszar jest tak duży że to praktycznie nie możliwe. Na niedzielę kosztuje 105 euro, zaś na cały weekend 114 euro. Płaci się w euro, chociaż w forintach chyba też można ale pewien nie jestem. Nawet jak nie znasz ani angielskiego ani niemieckiego to pokażesz palcem na ulotce jaki bilet Cię interesuje i kupisz, a zresztą jest tyle Polaków, że możesz kogoś poprosić żeby Ci zakupił.

Zablokowany

Wróć do „GP Węgier”