Strona 1 z 33

: sob 31 mar, 2012 14:26
autor: mafico
Mam informacje dla czołgistów :).
Jeżeli ktoś nie jest na bieżąco to wszedł patch 7.2 zmieniający sporo rzeczy.
Mnie najbardziej cieszy to, że dostałem czołg premium za darmo :) i amerykańskie HT 9 i 10 tieru są interesujące.

Oprócz tego 2 nowe mapy i dużo umiejętnosci szkolenia załóg.

: sob 31 mar, 2012 14:47
autor: hideto
Jak czołg premium za darmo ?

: sob 31 mar, 2012 14:51
autor: mafico
Dotychczasowy T34 (HT 9 tier) został przemianowany na premium tank 8 tier (jak Lowe i Kw5), a w jego miejsce wprowadzono M103 (dużo lepszy czołg) na tier9

Jak ktoś wyfarmil T34 to dostał za darmo T34 jako czołg premium i dodatkowo M103.

Więc będzie czym farmić kasę.

: ndz 01 kwie, 2012 22:50
autor: yarpen.zirgin
:( ale Amerykańskie tanki są beznadziejne.

: ndz 01 kwie, 2012 22:59
autor: mafico
Zależy... do walki bezpośredniej się nie nadają, ze względu na swój żałosny pancerz z odzysku.
Ale mają fajne, precyzyjne działa i nadają się do kampienia i gry w 2 linii

M103 ma... yyy... w sumie to nie ma żadnego pancerza :). Ale działo jest bardzo dobre... snajper pierwsza klasa. Trzeba się nauczyć nimi grać i mieć dużo cierpliwości.

Bardziej wszechstronne są ruskie czołgi, zresztą czym się dziwić, ruska gra - sowiecki sh1t jest najłatwiejszy/najlepszy do gry :)

: pn 02 kwie, 2012 00:03
autor: yarpen.zirgin
Ja uwielbiam niemieckie. Precyzyjne działo, niezły pancerz, nienajgorsza mobilność. Ale fakt, radzieckie są aż za dobre. KV nie ma porównania w żadnej innej nacji. Za to słyszałem, że is7 jest raczej słaby.

Co do amerykańskich to się zgadzam. Tak jak znam radzieckie i wiem jak z którym walczyć, podobnie z niemieckimi, to amerykańskich się nie uczyłem. Po prostu walisz w kadłub i skracasz dystans.

: pn 02 kwie, 2012 00:17
autor: hideto
W dodatku po wydaniu nowej wersji, amerykany jakby bardziej celne są... choć żeby odbić jakiś pocisk tym T29 to się trzeba nieźle napocić bo wszystko(poza wieżą) wchodzi jak w masło...

Poza tym, ruskie zdecydowanie mają największy zasięg pola widzenia.... i to mnie strasznie wkur... bo mnie jakiś IS-3/4 obija po nogach a ja go nawet nie widzę mimo zmaksowanego czołgu...

: pn 02 kwie, 2012 15:56
autor: Viator
Amerykańska taktyka (do dzisiaj) to hull down - dlatego mają dobrze opancerzoną wieżę, słabo opancerzony kadłub, i działo z dużą możliwoscią 'depresji' - obniżenia działa poniżej poziomu.

: pn 02 kwie, 2012 16:08
autor: yarpen.zirgin
Niestety, nie da się tego zawsze zrobić. Widziałem to kilka razy, zawsze wtedy możesz powiedzieć "pass" i wycofać się na z góry opatrzone pozycje. Amerykańce mają stanowczo za słaby pancerz.

: pt 06 kwie, 2012 12:35
autor: mafico
No i tankzor premium to masakra jednak...

Bez konta premium zarobek 60-70k na dobrej bitwie. Można sobie dać spokoj z premką przynajmniej.


A jeszcze podziele sie refleksją co do M103 - nowego 9 tiera US HT. Powszechny płacz wydaje mi się nieuzasadniony. Owszem jest mega mega plastikowy, ale bardzo mobilny, a jego działo to poezja. Do tej pory Is4 był nie do przebicia dla amerykanów. Teraz wchodzi większość hitów w niego. Jak się nie pcha na 1 linie ognia to bardzo przyjemny tank. No i wygląda sexy :P

: pt 06 kwie, 2012 18:20
autor: hideto
Dlaczego najlepsza bitwa (dnia/na typie czołgu) musi ZAWSZE być jedną z pierwszych zaraz po wykorzystaniu bonusa za pierwsze zwycięstwo.... T-28, 7 ubitych, 4 kolejnych uszkodzonych, 1 wykryty i 1000 expa za bitwę... jak nie urok to sraczka...

: pt 06 kwie, 2012 20:27
autor: mafico
Coś w tym jest bo też tak często mam :)

http://worldoftanks.eu/news/1911-update-73-trailer-pl/

Po 7.2 USmani mają jakiś start do ruskich, to po 7.3 pewnie znowu przykokszą sowiecki sh1t :/.
No nic, trudno. Dalej pozostaje wierny USmanom ;p

: sob 07 kwie, 2012 18:42
autor: hideto
ale ten KV jest wolny... w T1 HT to na wstecznym bym go wyprzedzil...

: ndz 08 kwie, 2012 13:30
autor: yarpen.zirgin
Wolny, nie wolny, strasznie dobrze się na nim farmi.

: ndz 08 kwie, 2012 19:24
autor: mafico
Farmi to sie czołgami premium ;p nawet bez konta.

A co do 5 tierów, dorobiłem się KW i T1 HT. Jakoś lepiej mi się ciśnie T1. Szybkostrzelność możę być zabójcza.

: ndz 08 kwie, 2012 19:26
autor: hideto
No poczekamy, wymieniłem gąski, wymieniłem wieże, teraz zbieram na 107 i silniczek.

A T1 to jest niestety na jeden celny strzał od KV. W starciu bezpośrednim amerykaniec nie ma żadnych szans.

tak btw, ty kiedyś yz śpisz ? bo kiedy bym gry nie właczył to sie na zielono palisz...

: ndz 08 kwie, 2012 19:43
autor: mafico
CO do t1 vs KW to sie nie zgadzam ;p
Face to face KV jest bez szans. Można fajnie zdemontować sowieta szybkostrzelnością. Jeżeli KV ma się gdzie schować i wyjeżdza co 12 sekund na strzał, przewaga T1 maleje. Ale szczerze mówiąc T1 vs KW rzadko mam problemy. Elite T1 z 100% załogą i umiejętnościami - celne strzały potrafią wyeliminwać KV. Tylko trzeba unikać ognia KW jak... ognia :P. Na początku narzekałem na T1HT. Ale teraz lubię ten strzał co 3 sekundy :>


Moje przemyslenia co do T34 premium i M103 amerykańców. Siła ognia jest niesamowita. Nareszcie zrekompensowała słabość pancerza. Trzeba uważać i często-gęsto się chować, ale gra amerykanami jest bardzo interesująca teraz :)

: ndz 08 kwie, 2012 20:02
autor: del
hideto pisze:tak btw, ty kiedyś yz śpisz ? bo kiedy bym gry nie właczył to sie na zielono palisz...
Ja czasami widzę że śpi :P

Swoją drogą jak patrze od kiedy gracie i ile macie walk to :|



mafico pisze:Face to face KV jest bez szans.
To zapraszam na jakąś ustawke 1 na 1 kv na T1 :) Prawda jest taka, że jak jesteś mądry a przeciwnik głupi to zakładając tu i tu max rozwój wygrasz. Nie można twierdzić że zawsze jeden jest lepszy od drugiego (w tym przypadku). Kwestia umiejętności wykorzystania sprzętu, terenu, i myślenia.

: ndz 08 kwie, 2012 20:13
autor: hideto
Tak btw, jak będę miał KV premiuma i wstawia to całe 7.3 to mi dadzą obydwa KV wtedy ? Bo w zasadzie IS fajny ale S-51 też nie najgorsze :P

: ndz 08 kwie, 2012 20:28
autor: del
Oficjalnie nie mówili, więc pewnie zostawią ci wybór (względem wieży).

: pn 09 kwie, 2012 12:43
autor: mafico
Del ja wiem że wiele zależy od ogaru. Poza tym KW i T1 mają całkowicie inne cechy. T1 może mieć problem z KW (jak trafi na mądrego gracza). Dwa strzały i amerykaniec leży. Jednak najpierw musi oddać te 2 strzały i nie zostać "zdemontowanym" przez szybkostrzelność USmana. Do tej pory rozegrałem 365 bitew w moim T1. Na początku go nienawidziłem i KV robił ze mną co chciał, ale teraz jak mam go wymaksowanego i nauczyłem się grać to nie narzekam :)

: pn 09 kwie, 2012 13:37
autor: del
Nie twierdzę że T1 jest słaby bo sam go mam i jest spoko. Nie zgadzam się jedynie z tym:
mafico pisze:Face to face KV jest bez szans.
mam to i to i siła KV jest większa w 1 na 1. Zresztą to chyba jedyny sprzęt gdzie mam węcej ubitych niż przejechanych walk :P I T1 łykam na śniadanie.

: pn 09 kwie, 2012 14:02
autor: mafico
No chodzi mi o to, że jak KW ma się gdzie schować i jest ty typowa walka shoot and hide, to faktycznie KV jest lepszy. Ale jak KW sobie jedzie jedzie jedzie na otwartym terenie i zostaje ostrzelany jak z karabinu maszynowego to ma problem ;]

Btw. jak to będzie na 7.3 z KW? Będzie jakiś 5 tier premka czy co?

: pn 09 kwie, 2012 14:25
autor: del
Zależy. Jak KV ma troll guna to nie ma problemu, o ile sie przebije (a strzelając w dół się przebije, jak trafi magazyn amunicji, to nawet tego swojego karabinu nie podniesiesz :P) jak ma 107, to jeżeli z T1 nie trafisz kilka razy, lub odbijesz, to masz problem bo z 107 zdaje sie 2-3 strzały i po sprawie. 107 ma 160 penetracji, T1 ma dół 80 pancerza, wieże 103, a z racji gabarytów trafić cokolwiek nie jest trudno. Oczywiście pomijam wszelkie paranormalne sprawy w tej grze, jak strzały za zero, oraz akcje typu taką jak mi się przytrafiła w T34 (tak, tym zsrr), że lufą 76 (pen 106) przebiłem od przodu skośny pancerz 170mm VK 4502 B i podpaliłem mu silnik...

: pn 09 kwie, 2012 17:48
autor: hideto
Może to ta premium amunicja z bonda, wczoraj jednym strzałem straciłem kierowcę, ammo racka w wieży i podpalono mi silnik :P

Taki woody woodpecker normalnie..

: pn 09 kwie, 2012 18:31
autor: mafico
W moim plastiku często się zdarzają takie akcje :D, że artyleria odłamkowym potrafi rozwalić dwóch ładowniczych za jednym strzałem :/. Wtedy mam bardzo "przyjemny" czas ładowania pocisku.



A co do KV, dzis pograłem partyjkę moim sprzętem z 152mm :). To jest ubaw dopiero, hehe... na hita wszystko na mapie.


Ps. Pytanko: na jakich czołgach macie odznakę mistrzowską 1 klasy (ta gwiazdka z cyferką 1 w przebiegu służby)

: wt 10 kwie, 2012 14:34
autor: hideto
No i właśnie miałem pojedynek 1 vs 1 KV vs T1 HT, T1 wystrzelił we mnie 6 pocisków i wszystkie bez penetracji, po czym dostał jeden strzał pod lufę i się skończył jego żywot :P

Na ubitym polu T1 nie ma zwyczajnie szans, bo jego główna przewaga nad KV to manewrowość, a nie szybkostrzelność czy siła przebicia. T1 dobrze zbiera HP z KV tylko jak KV nie wie że T1 do niego strzela i stoi do niego bokiem czy tyłem (zwłaszcza wieża).

: wt 10 kwie, 2012 15:48
autor: mafico
No jak strzelał z autoaimem to może nie wbił 6 pod rząd. Porada w WoT przy ekranie ładowania mapy głosi "Doświadczony czołgista celuje sam" :P

Jak jeszcze nie potrafiłem całkowicie grać i dorwałem się T1HT to wyzywałem ten czołg jak tylko mogłem :P, po tym jak KW mnie jechał za każdym razem. Teraz jest coraz lepiej. Manewrowość jest jakimś atutem, ale T1 to wielka krowa, więc główna siła to to nie jest. Chociaż zdarza się robić akcje w stylu mediuma :). Grad pocisków robi swoje, a jak się ustawimy pod dobrym kątem to może co nieco odbić od siebie (chociaż strzały od KW raczej trudno odbić).

Zresztą to wszystko zależy od kierowcy czołgu... ile to sie naczytałem na forach, że m103 to złom i sie do niczego nie nadaje. Jakoś pole bitwy mówi co innego ;]

: wt 10 kwie, 2012 16:35
autor: hideto
może T1 to krowa, ale KV to jest wieloryb wolniej się obraca, wolniej obraca wieżą itp. Cały czas piszę o walce kv vs t1 a nie samym czołgu jako takim. Bo że pierwszym lepszym mediumem można biegać wokół T1 czy KV to żadna nowość. Swoją drogą śmieszy mnie jak jakieś mediumy idą na czołówkę z jakimkolwiek HT i jeszcze sie zatrzymują by celnie celować, po czym dostają 2-4 strzały (zależy od tieru) i ich nie ma. No a koleś w T1 próbował mnie rozłożyć na części 'od przodu'. Szkoda że kilka sekund później dostałem kombo IS+Tiger II :P

: wt 10 kwie, 2012 19:37
autor: yarpen.zirgin
Ja mam na panterze, tygrysie i hummelu 1, hetzerze m