Tory gokartowe w Polsce
Moderator: Moderatorzy
Zapraszamy do Szczecina,wrażenia super,przynajmniej dla mnie.
http://www.silverhotel.pl/gokart.html ,zerknijcie.
http://www.silverhotel.pl/gokart.html ,zerknijcie.
Byłem w ten weekend na torze Grand Prix "N-Gine" w Warszawie... Muszę przyznać że wielkiego doświadczenia w tym temacie nie mam, jedyny inny tor na którym byłem to ten w Piasecznie "Imola".
Ale wracając do tematu: Tor N-Gine naprawdę bardzo mi się spodobał. Układ toru trudniejszy niż ten na Imoli w Piasecznie. Spoko wózki i nawierzchnia która była tak nagumowana że byłem w szoku jak szybko można pokonać niektóre zakręty. Ogólnie profeska. Goście którzy już targają konkret zchodzą poniżej 20 sek. Z rzeczy bardziej przyziemnych: 40zł/ 8min.
Ale wracając do tematu: Tor N-Gine naprawdę bardzo mi się spodobał. Układ toru trudniejszy niż ten na Imoli w Piasecznie. Spoko wózki i nawierzchnia która była tak nagumowana że byłem w szoku jak szybko można pokonać niektóre zakręty. Ogólnie profeska. Goście którzy już targają konkret zchodzą poniżej 20 sek. Z rzeczy bardziej przyziemnych: 40zł/ 8min.
"Dla Formuły 1 naprawdę ważne są dwie rzeczy... Jedną jest Ferrari, a drugą jest hałas" ~Bernie Ecclestone
Mają wyprofilowane bandy... ale mnie najbardziej wkurzało to że rozstaw kółek z tyłu był dużo większy niż z przodu a nigdy wcześniej na takim nie jeździłem, w efekcie na ciasnych zakrętach tak wadziłem tyłem że szok. Albo na prostej jak chciałem zjechać do ściany żeby wejść szeroko to przód był daleko od bandy ale tyłem już na nią wjeżdżałem... wiem że to moja wina a nie toru czy wózków więc nie brałem tego pod uwagę wystawiając ocenę :razz:
"Dla Formuły 1 naprawdę ważne są dwie rzeczy... Jedną jest Ferrari, a drugą jest hałas" ~Bernie Ecclestone
Czyli dalej te czarne Birele? :) Mnie się te wózki bardzo podobały, ale byłem już wcześniej przyzwyczajony do różnic w szerokości przodu i tyłu - w Tychach kiedyś mieli niemal identyczne wózki.Alvaro pisze:le mnie najbardziej wkurzało to że rozstaw kółek z tyłu był dużo większy niż z przodu a nigdy wcześniej na takim nie jeździłem, w efekcie na ciasnych zakrętach tak wadziłem tyłem że szok.
Jak tylko się o tym "pamięta", to bardzo przyjemnie się nimi jeździ.
Tutaj masz dokładny opis toru, markę barier i ich zdjęcie
http://www.grandprix.com.pl/Tor.105.0.html
Co do wózków to muszę powiedzieć że są na prawdę bardzo fajne jedyne to że nigdy takimi nie jechałem wcześniej i zapominałem o tej różnicy w szerokości... nie omieszkam jednak się tam jeszcze pojawić. Może będzie lepiej
http://www.grandprix.com.pl/Tor.105.0.html
Co do wózków to muszę powiedzieć że są na prawdę bardzo fajne jedyne to że nigdy takimi nie jechałem wcześniej i zapominałem o tej różnicy w szerokości... nie omieszkam jednak się tam jeszcze pojawić. Może będzie lepiej
"Dla Formuły 1 naprawdę ważne są dwie rzeczy... Jedną jest Ferrari, a drugą jest hałas" ~Bernie Ecclestone
Wiem, wiem. ;) Nie wiem tylko "po co"... Wmawiam sobie, że pan Łukasz W. ma zamiar założyć gdzieś niezbyt daleko jeszcze jeden tor - dwa dotychczasowe są naprawdę niezłe! :)doriano, te wózki tam dalej są. Tylko że trochę wybebeszone.
A propos torów WRT... Od jakiegoś czasu na tym Krakowskim jest nowy układ - dla mnie super. Może nie wymaga tak wielkich jonders jak ten stary, ale przyjemność z jazdy gigantyczna.
doriano, O ironio miasto wojewódzkie toru nie ma!!! Natomiast miasta ościenne mają. Ja jeszcze rozumiem Tychy bo tam jakieś motoryzacyjne tradycje są ale Sosnowiec? W Katowicach mam przynajmniej 5 lokalizacji gdzie można by taki tor spokojnie ulokować. A gdyby chciał ktoś halę budować to na takie coś wystarczy budynek o lekkiej konstrukcji i sporo niższy a nie takie coś jak w Tychcach gdzie kiedyś to były magazyny i trzeba było w górę mieć te kilkanaście metrów.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
- yarpen.zirgin
- Posty: 4404
- Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46
Race klub w Sosnowcu
http://www.race-club.com.pl/
Podobno jeden z 3 torów. Jeszcze nie byłem, ale mają tam co środę otwarte zawody z wyścigami i faszystowskimi zasadami. Czyli to co lubię :)
Dodam jeszcze, że tor pod hotelem Forum w Krakowie został jakiś czas temu otwarty. Nowe ustawienie jest fajne a ponieważ tor jest na powietrzu, jest bardzo ślisko (ale nie tak jak w Tychach, gdzie trzeba wiedzieć gdzie jest ślisko... tutaj ślisko jest wszędzie). Frajda ogromna :)
http://www.race-club.com.pl/
Podobno jeden z 3 torów. Jeszcze nie byłem, ale mają tam co środę otwarte zawody z wyścigami i faszystowskimi zasadami. Czyli to co lubię :)
Dodam jeszcze, że tor pod hotelem Forum w Krakowie został jakiś czas temu otwarty. Nowe ustawienie jest fajne a ponieważ tor jest na powietrzu, jest bardzo ślisko (ale nie tak jak w Tychach, gdzie trzeba wiedzieć gdzie jest ślisko... tutaj ślisko jest wszędzie). Frajda ogromna :)
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad
CHAM squad
doriano, Tsm po prostu płyniesz.
Aktualna konfiguracja to prota start/meta, łagodny w lewo 90st. łagodny nawrót w prawo, długa prosta, bardzo szeroki 90 w prawo i ostry nawrót w prawo. Jak po długiej prostej wpadłem pełnym w 90 prawo to pojechałem poślizgiem aż pod nawrót, wtedy puściłem kontrę i przejechałem nawrót. Co prawda skończyło się 3m dalej w oponach ale lans był :D
Aktualna konfiguracja to prota start/meta, łagodny w lewo 90st. łagodny nawrót w prawo, długa prosta, bardzo szeroki 90 w prawo i ostry nawrót w prawo. Jak po długiej prostej wpadłem pełnym w 90 prawo to pojechałem poślizgiem aż pod nawrót, wtedy puściłem kontrę i przejechałem nawrót. Co prawda skończyło się 3m dalej w oponach ale lans był :D
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
Nowa konfiguracja toru w Tychach i MtK po półrocznej przerwie od cartów. Efekt 30.637sek na fest zimnym torze. Podoba mi się jazda w drugą stronę, jedynie nie ogarniam pierwszego nawrotu i trochę dziwnie jedzie się teraz tą szykanę po pierwszym nawrocie i łagodnym w prawo. Szykana jest prawo-lewo a potem nawrót w prawo. Dla osób lekkich (ja teraz 74kg) przejście z pełnym gazem to niezła zabawa choć raz za późno postawiłem kontrę i zamiast wejść w nawrót przeszedłem przez niego z hamplem i zbierałem syf z całego toru. Co raz lepiej na WRT.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
karolVTEC, Mieszanka opon jest tak dobrana żeby jadąc idealnie nic nie ślizgało ale drobny błąd kończy się kiepsko dla kogoś kto oscyluje w okolicach rekordu toru. Więc nawet przy 30 stopniach jest ok. Teraz na hali jest ok 10 st. więc granica błędu mocno się przesuwa bo znacznie trudniej utrzymać temperaturę opon. Ogólnie jak jeździłem ostatni raz w maju/czerwcu to mogłem spokojnie pojechać np. jedno okr. na rozluźnienie spokojnie żeby odpocząć i potem zacząć ostre okrążenie. Wczoraj taka próba skończyła się schłodzeniem opon więc trzeba ciorać równo.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
http://www.icfkarting.pl/strona-glowna.html
Tor ICF Karting Rzeszów to pierwszy tego typu tor w stolicy Podkarpacia. Jego największą, bezdyskusyjną zaletą jest oczywiście fakt, że nie ograniczają nas warunki atmosferyczne, bo ścigamy się na hali. I to nie byle jakiej. Mamy do dyspozycji aż 2000 m. kw. A całkowita długośd toru (trasy do pokonania) wynosi 400 m. Sam tor został zaplanowany tak, by dostarczyć emocji wymagającym kierowcom i odwagi tym, którzy przygodę z kartingiem dopiero zaczynają. Przygotowaliśmy dla Was kilka odcinków prostych i trochę zakrętów

Tor ICF Karting Rzeszów to pierwszy tego typu tor w stolicy Podkarpacia. Jego największą, bezdyskusyjną zaletą jest oczywiście fakt, że nie ograniczają nas warunki atmosferyczne, bo ścigamy się na hali. I to nie byle jakiej. Mamy do dyspozycji aż 2000 m. kw. A całkowita długośd toru (trasy do pokonania) wynosi 400 m. Sam tor został zaplanowany tak, by dostarczyć emocji wymagającym kierowcom i odwagi tym, którzy przygodę z kartingiem dopiero zaczynają. Przygotowaliśmy dla Was kilka odcinków prostych i trochę zakrętów

GO! Kubica GO! Hamilton
Może ktoś chętny wysłać zgłoszenie http://www.pikc.pl/
Witam,
nie wiem czy koleżanki i koledzy wiedzą, ale w Bielsko-Białej powstaje bardzo obiecujący tor kartingowy
Ponoć ma to być najdłuższy tor w Polsce. Informacja o tyle bolesna, że parę miesięcy wcześniej sam byłem tą halą zainteresowany... dokładnie pod tym samym pretekstem. Ważniejsze jednak, że ktoś z odpowiednim budżetem się zainteresował
Z tego co wiem to spora część forum jest z śląska i okolic, więc może uda się w przyszłości zorganizować jakieś forumowe ściganie, a może i ktoś spoza śląska się skusi
Więcej informacji TUTAJ
nie wiem czy koleżanki i koledzy wiedzą, ale w Bielsko-Białej powstaje bardzo obiecujący tor kartingowy
Z tego co wiem to spora część forum jest z śląska i okolic, więc może uda się w przyszłości zorganizować jakieś forumowe ściganie, a może i ktoś spoza śląska się skusi
Więcej informacji TUTAJ
"Dla Formuły 1 naprawdę ważne są dwie rzeczy... Jedną jest Ferrari, a drugą jest hałas" ~Bernie Ecclestone
doriano tak też właśnie myślałem
Nie byłem pewien ale czułem, że dłuższe tory na bank gdzieś są.
MtK, Ten tor w Bielsku jeszcze nie jest otwarty, więc nie ma co mówić że tylko Tychy. Może się okaże (i głęboko w to wierzę), że będzie fajnie. Niedawno widziałem jakiś filmik z placu budowy... kładą zupełnie nową nawierzchnię, i ogólnie wyglądało to dość ciekawie. Ponoć mają być fajne nówki wózki, itd. Myślę, że trzeba będzie im dać szansę. Prawda jest taka, że powinno im naprawdę zależeć na tym, aby zrobić tam coć wyjątkowego bo niestety z samego Bielska nie wyżyją, muszą liczyć na przyjezdnych.
MtK, Ten tor w Bielsku jeszcze nie jest otwarty, więc nie ma co mówić że tylko Tychy. Może się okaże (i głęboko w to wierzę), że będzie fajnie. Niedawno widziałem jakiś filmik z placu budowy... kładą zupełnie nową nawierzchnię, i ogólnie wyglądało to dość ciekawie. Ponoć mają być fajne nówki wózki, itd. Myślę, że trzeba będzie im dać szansę. Prawda jest taka, że powinno im naprawdę zależeć na tym, aby zrobić tam coć wyjątkowego bo niestety z samego Bielska nie wyżyją, muszą liczyć na przyjezdnych.
"Dla Formuły 1 naprawdę ważne są dwie rzeczy... Jedną jest Ferrari, a drugą jest hałas" ~Bernie Ecclestone
Alvaro, spróbować można aczkolwiek samo otwarcie toru nawet lepszego nie oznacza że będzie tam od razu lepiej. Tor musi się dopiero nagumować, trzeba dobrać mieszanki gumy do danej nawierzchni, przełożenie w gocarcie itd. stawiam że do końca roku WRT będzie nadal bezkonkurencyjne w tym temacie
doriano, niestety nie trafiłem tam, z przyzwyczajenia śmigam już na WRT.
doriano, niestety nie trafiłem tam, z przyzwyczajenia śmigam już na WRT.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.