Regulamin Sportowy GP2 League 2008/2009

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Regulamin Sportowy GP2 League 2008/2009

Post autor: hideto » pn 04 sie, 2008 22:40

[center]
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>

<caption>
<span class='style1' ><b></span> Regulamin Sportowy GP2 League 2008/2009
</caption>
<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Postanowienia Ogólne</a>

</tr>

<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Pełna nazwa ligi to GrandPrix League, pozostałymi obowiązującymi nazwami są GP2 League oraz GP2L
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Niniejszy regulamin jest spisem zasad obowiązujących w czasie trwania sezonu 2008/2009 w lidze GP2 League
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Przystapienie do ligi jest równoznaczne z akceptacją i dobrowolnym przestrzeganiem zasad zawartych w regulaminie. Złamanie zasad z powodu ich nieznajomości nie jest w oczach rady usprawiedliwieniem.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>04</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Do ligi przystąpić może każda zarejestrowana na forum osoba, która otrzyma od rady odpowiednią licencję zezwalającą na starty oraz posiada oryginalną kopię gry rFactor.
</th>
</tr>
<tr>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor="c0c0c0"><b></th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor="c0c0c0"><b></th>
</tr>
</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Zarządzanie Ligą</a>

</tr>

<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Organami zarządzającymi ligą są: F.I.L.(Fédération Internationale des Ligues l&#8217;Internet) oraz Rada serii.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Rada serii wybierana jest na przez członków F.I.L. Odpowiedzialnych za ligę GP2.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Rolą Rady serii jest rozpatrywanie wszelkich zastrzeżeń co do przebiegu wyścigu, wniosków o przyjęcie do ligi, orzekanie kar na wnioski kierowców, zatwierdzanie wyników wyścigów. Decyzje są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>04</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>F.I.L. wybierana jest na jeden sezon w wyniku wyboru przez twórce ligi 2 pomocników, inni uczestnicy ligi nie mają wpływu na ten wybór.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>05</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Rolą F.I.L. jest odwoływanie członków Rad, zmienianie regulaminu ligi oraz inne sprawy które nie zostały rozpatrzone przez Rady serii.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>06</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Każdy uczestnik ligi może składać wnioski(np. propozycje zmian), zażalenia (np. decyzje Rady serii) do F.I.L.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>07</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>W przypadku sytuacji nie przewidzianych regulaminem, F.I.L. zastrzega sobie prawo do wydania odgórnej decyzji bez konieczności uwzględniania opinii uczestników. F.I.L. zobowiązuje się do rozważnego korzystania z tego przywileju.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>08</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Istnieje możliwość przyłączenia się do ligi GP2L w dowolnym momencie. W sytuacji gdy wszystkie miejsca (kierowcy etatowi + testerzy) będą zajęte kierowca będzie zmuszony do poszukania miejsca w innej serii działającej na forum, bądź poczekania do rozpoczęcia nowego sezonu.
</th>
</tr>
<tr>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor="c0c0c0"><b></th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor="c0c0c0"><b></th>
</tr>
</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Zasady Ogólne</a>

</tr>

<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Osiągi wszystkich bolidów są jednakowe.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zawodnicy są zobowiązani do jazdy po torze minimum dwoma kołami - przy czym koło musi się znajdować całą szerokością w jego obrębie. Za tor uznaje się obszar asfaltu ograniczony białą linią lub krawężnikami - tych ostatnich nie uznaje się za tor, linie zaś tak. Cięcie zakrętów w wyniku którego któreś z kół opuściłoby tor jest dozwolone w celu uniknięcia kolizji lub innej niebezpiecznej sytuacji. Generalnie obowiązuje nas zasada aby trzymać się idealnej linii zgodnej z tą znaną z rzeczywistych wyścigów.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Dopuszczalne jest blokowanie przy obronie pozycji. Blokujący ma prawo na prostej tylko raz zmienić swoją linię jazdy, jest też zobowiązany uczynić to na tyle wcześnie by nie wywołać zagrożenia/wypadku. Blokować należy wcześnie, lub wcale.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>04</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Pod pojęciem ścięcia szykany bądź zakrętu rozumie się sytuację w której złamany został punkt 4.2 regulaminu.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>05</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Jeśli zawodnik wyprzedził rywala w wyniku ścięcia szykany jest zobowiązany do przepuszczenia go. Przepis ten nie obowiązuje w przypadku gdy obaj zawodnicy (atakujący i broniący się) ścięli szykanę. Kierowca który zyskał pozycję w wyniku ścięcia jest zobowiązany do oddania pozycji wyprzedzonemu kierowcy w ciągu dwóch okrążeń.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>06</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Rozmowa na czacie jest dozwolona bez ograniczeń podczas sesji treningowych, treningu przed rozpoczęciem kwalifikacji oraz sesji rozgrzewkowej (warm-up).
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>07</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>W momencie przełączenia sesji na pierwszą część kwalifikacji obowiązuje bezwzględny zakaz rozmów na czacie - zakaz ten utrzymuje się przez cały okres kwalifikacji, aż do przełączenia sesji na sesję warm-up. Nie jest możliwe jakiekolwiek odzywanie się bez poniesienia konsekwencji.<br><br>

W momencie przełączenia sesji na wyścig czat ponownie zostaje zabroniony. Zakaz obowiązuje do chwili aż ostatni zawodnik przekroczy linię mety. Od tej chwili można składać sobie gratulacje, opisywać swoje wrażenia itp.<br><br>

Zakaz używania czatu nie obowiązuje administracji ligi F1.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>08</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Osoby będące na serwerze są zobowiązane do kulturalnego zachowania wobec siebie - administratorzy uważają za niedopuszczalne ubliżanie innym uczestnikom rywalizacji i przejawy chamstwa będą ścigać z całą surowością, do wykluczenia z ligi włącznie.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>09</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zalecane jest, by każdy z zawodników nie kasował powtórki wyścigu z katalogu gry.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>10</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>W wyścigu mogą brać udział jedynie bolidy zdolne utrzymać tempo stawki. Zawodnicy prowadzący auta, których uszkodzenia są nie do usunięcia (utrata koła, zniszczone hamulce, zmasakrowane zawieszenie) są zobowiązani do jak najszybszego wycofania się z wyścigu - albo przez zjazd do boksu (w ciągu jednego okrążenia) albo poprzez zatrzymanie się na poboczu.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>11</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Pozwól jeździć innym. Jeśli w trakcie jazdy widzisz, że twój manewr nie ma szans powodzenia lub popełniłeś błąd, zrób wszystko, żeby nie zniweczyć wysiłku innych. Wyjedź poza tor, lub nawet zetnij zakręt, przepuszczając rozpędzonych kierowców. W przypadku bezpośredniej walki, gdy zyskałeś nieuczciwie pozycję, masz obowiązek przepuścić rywala. Pod żadnym pozorem nie wolno Ci walczyć (blokować) innego kierowcy, gdy powracasz na tor.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>12</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Walcz rozważnie. Gdy walczysz na torze z innym kierowcą o pozycję i jesteś broniącym, nie wykonuj gwałtownych manewrów. Pamiętając, że możesz blokować tylko raz. Rób to tak, żeby nie spowodować wypadku. Zamknięcie kogoś po wewnętrznej na dohamowaniu jest ekstremalnie niebezpieczne, więc przewiduj zachowanie przeciwnika. Czasem lepiej jest go przepuścić, bo gdy on zbyt opóźni hamowanie, to na wyjściu z zakrętu bez problemu odzyskasz pozycję.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>13</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Fair play. Walcząc koło w koło masz obowiązek zawsze zostawić przeciwnikowi wystarczającą ilość miejsca na torze. Myśl o kolejnych zakrętach, czy znajdując się po wewnętrznej, czy zewnętrznej - masz lepszą pozycję. Gdy przeciwnik nie pozostawi Ci miejsca na torze i będziesz musiał go opuścić, możesz nadal brać udział w walce, nie masz obowiązku przepuszczenia go, ale nie staraj się mu zrewanżować.
</th>
</tr>
<tr>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor="c0c0c0"><b></th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor="c0c0c0"><b></th>
</tr>
</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Organizacja zespołów</a>

</tr>

<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zespół składa się z 2 kierowców wyścigowych, nie przewiduje się kierowców testowych.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Szefem zespołu może być jeden z kierowców, bądź osoba nie ścigająca się w lidze.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Dozwolone jest własne malowanie bolidu, pod warunkiem udostępnienia malowania innym członkom ligi w wyznaczonym do tego temacie.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>04</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Kierowcy wyścigowi muszą posiadać Licencję.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>05</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>W wyścigach GP2L nie mogą uczestniczyć kierowcy F1L.
</th>
</tr>

</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Sesje</a>

</tr>

<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Wyścigi odbywają się zgodne z kalendarzem. Na serwer wejść można w czasie, treningu, kwalifikacji oraz sesji Warm-up.
</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>ogoda w czasie każdej sesji ustawiona jest na &#8222;dry&#8221;. Wszelkie odstępstwa od tej zasady będą podawane w odpowiednich tematach.
</th>
</tr>
</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Kwalifikacje</a>

</tr>

<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Sesja kwalifikacyjna trwa 20 minut w czasie których kierowcy mogą wykonać dowolną liczbę okrążeń.

</th>
</tr>

</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Warm-Up</a>

</tr>

<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Sesja rozgrzewkowa trwa nie więcej niż dziesięć minut. Jest to czas w którym każdy z zawodników powinien przygotować się do wyścigu (np zamknąć drzwi od pokoju, iść do toalety itp.) lub ponownie wejść na serwer jeśli z jakichś powodów musiał go opuścić. Administrator serwera w czasie sesji Warm-up powinien przygotować grid wyścigu zgodny z wynikami uzyskanymi w kwalifikacjach.

</th>
</tr>

</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Wyścig</a>

</tr>

<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Przed wyścigiem dozwolona jest zmiana wszelkich parametrów bolidu.

</th>
</tr>

</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Formation Lap</a>

</tr>

<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zabronione jest wyprzedzanie innych zawodników oraz zachowanie mogące prowadzić do kolizji. Zawodnicy zobowiązani są do zachowania ostrożności. Prowadzący FL zobowiązany jest do unikania gwałtownej zmiany tempa. Podczas FL bolidy nie powinny przekraczać 250 km/h

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Podczas okrążenia formującego zawodnicy zobowiązani są do utrzymywania odległości odpowiedniej do zatrzymania się gdy poprzedzający bolid zacznie gwałtownie hamować i na tyle niewielkiej by widzieć poprzedzający bolid. W przypadku rozgrzewania hamulców zaleca się opuszczenie tzw. &#8222;best line&#8221;

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Po zakończeniu FL kierowcy zobowiązani są do ustawienia się na zajętych w kwalifikacjach pozycjach. Po zgaśnięciu czerwonych świateł następuje start do wyścigu.

</th>
</tr>
</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Wyścigi</a>

</tr>


<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Długość wyścigów wynosi 75% rzeczywistego dystansu Grand Prix. Wymiana opon jest dozwolona. Sklasyfikowani zostaną zawodnicy którzy ukończą wyścig, lub pokonają przynajmniej 80% dystansu zwycięzcy. Podczas Race 1 obowiązkowym jest wykonanie conajmniej jednego pitstopu.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Uszkodzenia mechaniczne ustawione są na &#8222;time scaled&#8221; zużycie paliwa i opon ustawione są na &#8222;normal&#8221;.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zawodnicy dublowani są zobowiązani do jak najszybszego ustąpienia miejsca zawodnikowi dublującemu, w sposób, który w możliwie niewielkim stopniu wpłynie na tempo dublującego i spowoduje jak najmniejsze ryzyko wypadku.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>04</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zawodnicy dublowani zobowiązani są do przepuszczenia dublującego zawodnika w sposób nie stwarzający zagrożenia. Zachowaniem znacząco zwiększającym ryzyko kolizji jest np hamowanie lub gwałtowne odpuszczenie gazu podczas jazdy po best line, lub zwolnienie przed zakrętem przy jednoczesnym nie zostawieniu dublującemu zawodnikowi dostatecznej ilości miejsca do swobodnego wyprzedzenia.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>05</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Restarty odbywają się poprzez głosowanie. Zawodnik uważający, iż start wyścigu powinien zostać powtórzony winien wejść do boksu i bez słowa rozpocząć głosowanie. Próg głosowania ustawiony jest na 80%. Niedopuszczalnym jest powtarzanie głosowania jeśli to pierwsze nie przyniesie w skutku powtórzenia wyścigu.

</th>
</tr>
</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Boksy i Pit Line</a>

</tr>


<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zawodnicy są zobowiązani do zachowania limitu prędkości podczas jazdy po pit lane, zarówno podczas weekendu GP, oficjalnych testów FIL, jak i oficjalnych treningów ligowych.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zabronione są ryzykowne manewry na pit-lane.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Kierowcy ustawiający się przed linią oznaczającą koniec boksów przed rozpoczęciem sesji zobowiązani są do ustawiania się za ostatnim kierowcą stojącym w kolejce. Niedopuszczalne jest omijanie kolejki lub też tworzenie nowej obok pierwotnej.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>04</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zawodnicy są zobowiązani do wyjazdu z boksu po oznaczonej trasie - przekraczanie linii na prostej startowej oznaczającej wyjazd z boksu jest uznawane za niedopuszczalne i niebezpieczne. Przepis dotyczy zachowania zawodników zarówno w czasie treningów, kwalifikacji i wyścigu.

</th>
</tr>

</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Klasyfikacja i Punktacja</a>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Prowadzone są dwie klasyfikacje - kierowców i konstruktorów.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Punkty są przyznawane kierowcom według punktacji obowiązującej w prawdziwej GP2.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zespoły otrzymują ilość punktów równą sumie punktów zdobytych przez ich kierowców.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>04</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Ustalenie pozycji w klasyfikacji jest ustalone na podstawie ilości zdobytych punktów. Zwycięzca klasyfikacji kierowców zostaje zawodnik, który zgromadził największą ilość punktów. W przypadku gdy kilku kierowców posiada równą ilość punktów o końcowej pozycji decyduje ilość zwycięstw - za wygranego jest uznawany posiadający ich większą ilość. W przypadku równej ilości zwycięstw i punktów podobnie jest rozważana ilość drugich, trzecich i dalszych miejsc. W przypadku gdy ilość punktów i zdobytych miejsc jest identyczna przyjmuje się, iż kierowcy zdobyli to samo miejsce.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>05</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Ustalenie pozycji w klasyfikacji jest ustalone na podstawie ilości zdobytych punktów. Zwycięzcą klasyfikacji konstruktorów zostaje zespół, który zgromadził największą ilość punktów. W przypadku gdy kilka zespołów posiada równą ilość punktów o końcowej pozycji decyduje ilość zwycięstw - za zwycięzcę jest uznawany zespół posiadający ich większą ilość. W przypadku równej ilości zwycięstw i punktów podobnie jest rozważana ilość drugich, trzecich i dalszych miejsc. W przypadku gdy ilość punktów i zdobytych miejsc jest przyjmuje się, iż zespoły zajęły to samo miejsce.

</th>
</tr>
</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Kary i zgłaszanie wypadków</a>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Po wyścigu F.I.L. będzie sprawdzać nagrane materiały pod kątem przestrzegania regulaminu przez biorących udział w wyścigu kierowców.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Każdemu zespołowi przysługuje w ciągu 24 godzin od wyścigu możliwość zgłoszenia zdarzeń, które jego zdaniem były niezgodne z przepisami i duchem fair play. Zgłoszenie musi zawierać: <br>
- czas w jakim nastąpił wypadek (sekunda od której na replayu zaczyna się zdarzenie) <br>
- zamieszczenia filmiku w formacie avi by osoby nie posiadające repleya mogły zapoznać się ze zdarzeniem. Zgłoszenia te mogą być wnoszone jedynie przez szefów zespołów, bądź wyznaczonego do tego celu kierowcę w przypadku nieobecności szefa zespołu.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Zawodnikowi oskarżonemu przysługuje prawo do obrony. W szczególności dobrym argumentem jest nagranie filmiku na podstawie własnego repleya. W przypadku jego braku za obowiązujący jest uznawany replay nagrany przez serwer.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>04</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Werdykt musi zapaść przed upływem 3 dni od zgłoszenia.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>05</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>W przypadku gdy żaden z zawodników nie przyznaje się do winy decyzję podejmuje Rada serii.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>06</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Decyzję o wymiarze kary podejmują radni.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>07</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Przewidziane są następujące kary: <br><br></center>

A - upomnienie zawodnika <br>
B - przesunięcie zawodnika na starcie wyścigu o 3, 5 lub 10 pozycji.<br>
C - doliczenie 10s, 20s lub 30s do wyniku zawodnika. W przypadku gdy nie ukończył on wyścigu kara zostanie przeniesiona na następny wyścig. W przypadku gdy zdarzenie miał miejsce podczas ostatniego wyścigu administracja ma prawo skorzystać z kary C lub D.<br>
D - nakazanie startu z ostatniego pola kwalifikacyjnego w obecnym lub w kolejnym wyścigu.<br>
E - odebranie punktów zdobytych w jednym, dwóch, trzech lub we wszystkich wyścigach.<br>
F - dyskwalifikacja zawodnika, zawieszenie w prawach do startu na jeden, dwa lub więcej wyścigiów (nawet na wszystkie pozostale do końca sezonu wyścigi)..<br><br>

Kary nie mogą się sumować, zaś w przypadku wielokrotnego łamania danego przepisu zasądzone zostaną kary surowsze niż przewidziane za dane wykroczenie. Ponadto administracja zastrzega sobie prawo wprowadzenia kar nie przewidzianych w regulaminie.

</th>
</tr>

</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Kary będą przyznawane między innymi za:</a>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Kara A: <br><br>

-w przypadku niegroźnych przewinień, które wystąpią najwyżej kilka razy podczas GP, lub gdy poniższe wykroczenia zostaną popełnione po raz pierwszy.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>K1.ara B:<br>
- Rozmowy na czacie podczas trwania sesji kwalifikacyjnej bądź też wyścigu.<br>
- Obrażanie innych uczestników na czacie bądź też na forum ligi.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Kara C: <br><br>

- Notoryczne łamanie punktu 7.1 <br>
- Przekroczenie linii wyjazdu z boksów podczas wyścigu (kara obowiązuje po przekroczeniu linii przez połowę bolidu). <br>
- Złamanie punktu 3.6. Uporczywe łamanie punktu 3.4.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>04</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Kara D może być stosowana w efekcie nieprawidłowości podczas kwalifikacji, w szczególności za złamanie punktu 3.3

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>05</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Kara E będą przyznawane za spowodowanie poważnych, masowych wypadków powstałych w wyniku nieostrożności i braku wyobraźni sprawcy. W szczególności kara ta będzie stosowana w przypadku zachowań niezgodnych z duchem fair play, zaś jej wymiar zależeć będzie od skali przewinienia, przy czym najwyższy wymiar kary może być przyznany za czyny porównywalne ze zdarzeniami z Jerez 1997.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>06</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Kara F będzie przyznawane za uporczywe łamanie regulaminu, psucie zabawy pozostałym graczom poprzez np umyślne powodowanie wypadkówczy też złamanie punktu 3.11 regulaminu. W przypadku wykroczeń nie objętych regulaminem administracja zastrzega sobie prawo do wybrania kary zgodnej z jej oceną i wagą wykroczenia.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>07</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Nałożone kary są niepodważalne.
</th>
</tr>
</table>
<html>
<table>
<div id='content'>
<center> <table width='50%' border='1' cellspacing='0' cellpadding='1'>


<tr>


<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">nr</a>
<th style='text-align: center' scope='col' bgcolor="333333"><p style="color: white; ">Postanowienia końcowe</a>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>01</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>F.I.L. zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu podczas trwania ligi.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>02</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>W przypadku sytuacji, które nie zostały określone w regulaminie pierwszeństwo maja zasady fair play.

</th>
</tr>
<tr>
<td style= scope='col' bgcolor=white><b>03</th>
<td style='text-align: center' scope='col' bgcolor=white><b>Z1.najomość regulaminu obowiązuje zarówno kierowców jak i managerów zespołów.


</th>
</tr>

</table>
[/center]
Ostatnio zmieniony sob 15 lis, 2008 23:51 przez hideto, łącznie zmieniany 1 raz.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Miszczuk
Posty: 739
Rejestracja: wt 07 sie, 2007 11:42
Lokalizacja: Kowary

Post autor: Miszczuk » sob 15 lis, 2008 23:52

Update:
Organizacja zespołów -> dodano punkt 5

Zablokowany

Wróć do „Informacje prasowe”