GP2 2009/2010 - Testy przedsezonowe VI - 10.08.2009

Testy GP2 League

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

GP2 2009/2010 - Testy przedsezonowe VI - 10.08.2009

Post autor: Chipita » ndz 09 sie, 2009 10:21

Wydarzenie: Oficjalne Testy przedsezonowe VI
Data: 10.08.2009 - poniedziałek
Godzina: 20:00
Tor: MMG Sepang 2007 v1
Długość: Myślę, że 1.5h, może dłużej. ;)

Po długiej przerwie wracamy do testów. Tym razem będziemy testować ważną rzecz - wytrzymałość opon. Pomoże nam Venc nawet. :) Proszę o przyjście bo są to dość ważne testy ;]
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
3557
Posty: 405
Rejestracja: sob 03 maja, 2008 20:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: 3557 » pn 10 sie, 2009 14:57

Pan Banan Rogalik przypomina o dzisiejszych, ważnych testach :P

Awatar użytkownika
gootek
Posty: 784
Rejestracja: pt 08 lut, 2008 10:09
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: gootek » pn 10 sie, 2009 15:05

Banany to Chiquita, nie Chipita :P

Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotrek15 » pn 10 sie, 2009 15:25

może i ja wpadnę ;)

Awatar użytkownika
3557
Posty: 405
Rejestracja: sob 03 maja, 2008 20:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: 3557 » pn 10 sie, 2009 15:48

gootek pisze:Banany to Chiquita, nie Chipita :P
Nie ja wymyśliłem tą ksywkę dla Chipiego :P

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » pn 10 sie, 2009 19:52

Zmiana toru. Catalunya z gry.

-----------------------------------------------------

Server online. IP: f1l.venceremos.pl:33103
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
Rieston
Posty: 109
Rejestracja: wt 19 sie, 2008 10:24

Post autor: Rieston » pn 10 sie, 2009 22:56

Wiec tak przejechalem 23 - 24 okrazenie i co do opon moge powiedziec tyle Fajnie sie jezdzi, nie ma problemu z przegrzaniem i z "trzymaniem" ale na 23 okrazeniu opony przednie zachowuja sie jak po przejechaniu 10 okrazeń, zadnych zniszczen czy straty w przyczepnosci, natomiast znaczna roznica jest w tylnich oponach tutaj mozna odczuc przejechany dystans i naprawde trzeba uwazac. Wiec moim skromnym zdaniem nalezy albo zwiekszyc zuzycie przednich opon albo zmniejszyc tylnich bo ostatnie okrazenia moga byc dosc ciezkie i wychodzenie z niektorych zakretow dla niektorych dosc problematyczne :razz: Osobiscie jestem za zwiekszeniem zuzycia przednich opon bo co to za frajda dojechac na mete po przejechaniu 25 -26 okrazen nie przejmujac sie ogumieniem :mrgreen: Oczywiscie to tylko moje sugestie i 1-sze odczucia.
"FSO GP2 Team"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Testy”