GP Australii - incydenty

Wyścigi GP2 League

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

GP Australii - incydenty

Post autor: Chipita » sob 10 paź, 2009 10:16

Temat do zgłaszania incydentów. Konieczny film (frapsem nagrać) i opis zdarzenia. Wypowiadają się tutaj tylko zgłaszający i ci, których dotyczy incydent.

1 post zgłaszającego
1 post broniącego
!

Tylko tyle, więcej nie piszemy, nie prowadzimy dalszych kłótni, wszystko macie zawrzeć w 1 poście, żeby nie było bałaganu. Dyskusje nt. wyścigu w innym temacie. Każdy post nie dotyczący incydentów będzie nagradzany warnem.

Macie 24 godziny na zgłoszenie.

TO NIE JEST TEMAT DO DYSKUSJI!
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » sob 10 paź, 2009 23:01

http://www.youtube.com/watch?v=Su1mF1ER_Dc

Moim zdaniem wina Xcore, od szczytu zakrętu widać że idę bokiem i nie po best line, xcore nawet nie próbował zwalniac, nie zrobił w zasadzie niczego. Oczywiście że miał mało czasu na reakcje, ale wystarczyłoby go w zupełności by chociaż spróbować zahamować, w zamian tego xcore miał pedał w podłodze i jechał best line. Wypadek kosztował mnie podium na mecie więc sporo, dodam jednocześnie, że w turcji przy podobnych 'czasach reakcji' otrzymałem 30s kary z uzasadnieniem 'mogłeś chociaż spróbować'.

I tak nie spodziewam się więcej niż RI z wywodem, ale conajmniej WARN powinien pójść na konto xcore.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Xcore
Posty: 1648
Rejestracja: pt 23 mar, 2007 15:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Xcore » sob 10 paź, 2009 23:06

Ta, tylko problem w tym, że ja nie jadę cały zakręt gapiąc się na Ciebie, tylko sam pilnuję bym nie wjechał w tą "cipkę".

Jak jedziesz po prostej i ktoś Ci nagle przed nosem zahamuje to raczej to nie wina tego z tyłu.

Nie wiem, czy dobrze kojarzę sytuację z Turcji, ale ty walnąłeś w gościa co nie był tuż przed tobą, i pewnie były żółte flagi.

Oczywiście nie przyznaję się do winy.
Nie mogę ci pomóc
Jestem Ikskorem :)

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » ndz 11 paź, 2009 18:01

WERDYKT

Sprawa Hideto vs Xcore: RA, RI, jakkolwiek zwał. Xcore bez czasu na reakcję nic nie mógł zrobić.

Sprawa Hideto ścinający szykany: No właśnie tutaj niezła afera niby. Policzyłem kto ile razy ścinał i tak jak już pisałem "ścinał" prawie każdy. Hideto najwięcej i najmocniej ścinał.

Starajcie się maksymalnie tak wyjeżdżać (przyjrzycie się to zauważycie że minimalnie krawędzie opony dotykają "toru" czyli białej linii) i nie robić tego co okrążenie:
http://images43.fotosik.pl/212/ba71aae5b7fde305.png
http://images37.fotosik.pl/208/07fb3a31a0365e35.png
Nie wyjeżdżajcie dalej niż to co pokazałem, bo naprawdę ostatnią rzeczą jaką chce mi się robić to siedzieć 1.5 godziny w niedzielę i przeglądać jak 20 osób jechało zakręt na 26 okrążeniach.

Starajcie się nie robić także tego - http://www2.zippyshare.com/v/99621916/file.html zbyt często.

Kary:
Hideto: +20 sekund do czasu końcowego
Viper: ostrzeżenie x1
Bednar: ostrzeżenie x1
Krystik: ostrzeżenie x1
Xcore: ostrzeżenie x1
m44: ostrzeżenie x1 (uważaj na wyjściu bo za szybko wchodzisz w zakręt nie ścinając a potem wyjeżdżasz za daleko :] )
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
Zeid
Posty: 441
Rejestracja: pt 21 wrz, 2007 18:06
Lokalizacja: Gorzów Wlkp./Gdańsk

Post autor: Zeid » ndz 11 paź, 2009 21:24


Awatar użytkownika
Etienne
Posty: 87
Rejestracja: pt 04 wrz, 2009 22:44
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Etienne » ndz 11 paź, 2009 21:47

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
qwert
Posty: 289
Rejestracja: pt 03 sie, 2007 22:29
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: qwert » pn 12 paź, 2009 01:46

Okrążenie chyba 15. Przepuszczam bodajże dublującego Vipera, po czym dostaję w zakręcie kopniaka od Jara.

http://www9.zippyshare.com/v/62125665/file.html

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » pn 12 paź, 2009 20:30

Czas minął.

WERDYKT

Rubiq vs. Zeid - ewidentna wina Rubika, za szybko w T1

Bednar vs. Etienne - wina Bednara, również za szybko w zakręcie

Jaro vs. Qwert - wina Jara, nie mam pojęcia jak ty go tam chciałeś wyprzedzić, wystarczyło odpuścić 2 zakręty a przez to że źle wszedł to na następnej prostej byś go spokojnie łyknął

Przejrzałem również Lap 1 i zobaczyłem kto co robił.

KARY:
Rubiq: +30 sekund do czasu końcowego
Bednar: +45 sekund do czasu końcowego (30 za Etienne i 15 za ścięcie T1 na L1, zyskanie 2 pozycji i nie oddanie ich)
Jaro: +30 sekund do czasu końcowego
Xcore: +30 sekund do czasu końcowego (za próbę wciśnięcia się między 2 bolidy gdzie kompletnie nie było na to miejsca, a jak się nie udało to po prostu wjechanie w koło bolidowi z przodu przez co później Jaro uderzył Paveleks a ten wpadł w bandę)
Etienne: ostrzeżenie x1 (za zbyt mocne hamowanie i nagłą zmianę linii jazdy tuż po starcie - ja wiem że przed tobą lecieli Jaro i Paveleks ale miałeś do nich bardzo dużo miejsca i skręt przez całą szerokość toru nie był potrzebny - naraziłeś tych z tyłu)
Mc: +30 sekund do czasu końcowego (za przejechanie pół prostej do T1 non stop pukając Paveleks a potem po prostu skręcenie w Dela)
Vilart: +30 sekund do czasu końcowego (za dziwny nagły skręt na prostej w Rubika)

Kierowcom Bednar, Mc i Vilart kary przechodzą na następny wyścig, w którym wezmą udział, ponieważ w tego nie ukończyli.

-------------------------
Dość srogie kary, ale to dlatego, że przy 26 osobach na gridzie musi być porządek inaczej będzie rzeź. Musicie zrozumieć, że trzeba uważać i nie wszystko da się zrobić na pierwszym okrążeniu/pierwszym zakręcie/pierwszej prostej. Ja wiem, że kusi, ale macie się powstrzymać i myśleć trzeźwo, ocenić sytuację i spróbować zrobić wszystko aby inne osoby nie ucierpiały z waszego powodu. Do T1 na L1 HAMUJEMY WCZEŚNIEJ niż zwykle, wiele osób o tym zapomina i potem dzieją się tam różne ciekawe rzeczy. Nie ścinamy zakrętu tylko staramy się w nim zmieścić, a nawet jeśli to oddajemy pozycje. Nie wszystko na jedną kartę od razu. I niektórym (cichy np.) polecam poćwiczyć starty, żeby nie robić spinów.

To tyle, jakby jakieś pytania były to zapraszam do Luźnych dyskusji albo jeszcze lepiej - do tematu o dyskusjach w Australii.
ESPAÑA !!!

Zablokowany

Wróć do „Wyścigi”