Luźne dyskusje

Informacje prasowe GP2 Leauge

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » ndz 26 cze, 2011 21:01

Może Meganki? :P, PSC jest fajne tylko byle nie na Barcelonie :)

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » ndz 26 cze, 2011 21:13

to juz lepiej inny tor, wole sie uczyc nowego toru niz nowego samochodu.

Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotrek15 » ndz 26 cze, 2011 21:24

Monaco ? :D

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » ndz 26 cze, 2011 21:25

W sumie łatwiej by było panować nad balansem prosiaka bo by się można opierać o bandy :P, a jak nie to w druga stronę, Abu Zabi, łatwe i kilometry pobocza :P

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » ndz 26 cze, 2011 21:25

dla nieobeznanych z lfsem maly "sample":
http://www.youtube.com/watch?v=LfJ4Gs3rFfQ

okrazenie w czyms gp2 podobnym. 3.0l v8 500km i 600kg (nazywa sie to to F08)

okrazenie po dosc dlugiej przerwie, wiec nie bez bledow, ale mysle ze "mniej wiecej" oddaje fizyke i dynamike jazdy w lfs.

Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotrek15 » ndz 26 cze, 2011 21:39

No to zapraszam na Monaco, najwyżej jak będzie za ciężko to zmieni się na coś z gry :D

http://www.f1mods.com/downloads_tracks.htm MOnaco V2

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » ndz 26 cze, 2011 21:44

o ktorej zaczynamy?

u mnie sie to monaco beznadziejnie wolno pobiera, potrwa to pewnie ze 20min

Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotrek15 » ndz 26 cze, 2011 21:54

o 22 start. ip i hasło jak zawsze

serwer stoi

Awatar użytkownika
V3RNOM
Posty: 60
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 22:20
Lokalizacja: Tor

Post autor: V3RNOM » ndz 26 cze, 2011 23:21

shed Ty tamten tor to na pamiec chyba znasz xD.

Nie mam wogole szans :<

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » ndz 26 cze, 2011 23:28

V3RNOM pisze:Ty tamten tor to na pamiec chyba znasz xD.
nauczyc sie toru na pamiec to nie taka wielka sztuka, wstarczy z 10 okrazen po nim przejechac...

trafic samochodem dokladnie tam, gdzie sie chce trafic, to juz gorzej :smile:

edit:

Piotrek tu masz link do netkara:
http://www.netkar-pro.com/main/

+ jako ciekawostka moj nie do konca udany "przejazd" (w demo) - formula ford
http://www.youtube.com/watch?v=62kd2X0faM0

Awatar użytkownika
V3RNOM
Posty: 60
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 22:20
Lokalizacja: Tor

Post autor: V3RNOM » pn 27 cze, 2011 00:50

Ja w Formule 1 to tylko na Xboxie gram.

Moim takim jednym z lepszych rekordow to 500 czas na Istanbul Park 1.22.0xx Oczywiscie bez TC, ABS, Lini i z manualna skrzynia biegow ;P

Chce teraz zainwestowac w kierownice na Xboxa bo we wrzesniu f1 2011 wychodzi wiec musze byc ready ;D

Shed czy mozna podlaczyc kierownice ktora Ty masz do Xboxa? Bo wyglada interesujaco

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » pn 27 cze, 2011 01:19

f1 2010 na kierownicy to porazka, z reszta to jest gra zrecznosciowa a nie zadna symulacja, lepiej dalej graj padem.
ta kierownice - g25 (lub jej nastepczynie - g27) o ile wiem mozna podlaczyc do ps3, o wspolpracy z xbox nic nie wiem. z reszta na konsole (zadna) nie ma realistycznych "gier" wiec mnie to nie interesuje.

500 czas?;)
dawno temu, kiedy wiecej jezdzilem, to w lfs'ie moje czasy mrt5 (taki "gokart") byly chyba w pierwszej 10, jesli nie w pierwszej 5;)

Awatar użytkownika
V3RNOM
Posty: 60
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 22:20
Lokalizacja: Tor

Post autor: V3RNOM » pn 27 cze, 2011 12:27

Na padzie Ciezko z manulana skrzynia biegow :P

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » pn 27 cze, 2011 12:39

e tam. Ją dawałem radę w rf, to w f1 2010 też na pewno się da bez problemu

Awatar użytkownika
V3RNOM
Posty: 60
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 22:20
Lokalizacja: Tor

Post autor: V3RNOM » pn 27 cze, 2011 16:34

ja mam biegi ustawione po przeciwnej stronie. Tak jak gaz mam na RT tak na RB mam bieg nizej bo inaczej nie bylbym w stanie plynnie jechac bo bym musial puszczac gaz ;P

F1 2010 to jest dopiero pierwsza odslona f1 na konsole od paru lat. Napewno jest niedopracowana ale dajmy czas. Czytalem ze w f1 2011 codemasters skupilo sie na karierze wiec moze bedzie bardziej wciagajace :P.

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » pn 27 cze, 2011 17:30

z tym że kariera nie ma nic do potrzeby posiadania kierownicy. Poziom trudności, realizmu nie będzie większy, tak samo jak nie powstanie pewnie żaden inny produkt na konsole, w którym taka kierownicą z prawdziwego zdażenia będzie miała praktyczne zastosowanie (nie wiem jak to się ma do gier typu gt5, ale one po prostu muszą być robione tak, żeby je ogarnąć na padzie) takiego sensu nie ma. Kupisz kierownicę która będzie działała na xbox, ale na symulacje na komputerze nadawać się nie będzie. Jeśli już kupujesz kierownicę, to ją radzę kupić coś, co będzie prezentowało odpowiedni poziom. Nawet używana logi będzie lepsza od tego na xbox

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » pn 27 cze, 2011 17:39

pytanie tylko czy jest sens.
bo skoro chlopak ma problemy w f1 2010 na padzie czy ze "znajomoscia toru na pamiec". to raczej bez dluuugich godzin "treningu" szybki nie bedzie. a nowa porzadna kierownica to 1000+ zl, ja bym sie grubo zastanowil czy warto wywalic tyle kasy na cos czego nie bede uzywal, bo "to za trudne".

chyba ze dfp, ale to tez jeszcze nie to, nie ma to jak h-shifter i sprzeglo ;)

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » pn 27 cze, 2011 19:34

zależy czym chce jeździć. Bo do f1to mu shifter nie potrzebny

Awatar użytkownika
V3RNOM
Posty: 60
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 22:20
Lokalizacja: Tor

Post autor: V3RNOM » pn 27 cze, 2011 19:52

Ciekawe jak Ty bys Shed blyszczal :D Zagraj w f1 na Xboxie a potem sie chwal ;P 500 czas na 16,5 tysiaca to chyba nie tak zle :)

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » pn 27 cze, 2011 19:55

plz, naucz sie pisac poprawnie moj nick, to tez nie jest takie trudne jakim sie wydaje.

czy blyszczal.. nie wiem, wpadnij kiedys jak bedziemy jezdzic to zobaczymy ile jestes warty;) przewagi mial nie bede, bo w rf jestem "swiezak".

po 2 nie mam xboxa, a po 3 zamiast grac w konsolowa scigalke zrecznosciowke to juz wole isc na spacer, albo pojezdzic na rowerze.

a po siodme to zrob ten swoj najlepszy czas np na 10 okr jedno po drugim z dokladnoscia do powiedzmy 0.3s to pogadamy ;)

Awatar użytkownika
V3RNOM
Posty: 60
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 22:20
Lokalizacja: Tor

Post autor: V3RNOM » pn 27 cze, 2011 20:07

Ten trzeci powod wogole nie ma dla mnie sensu. F1 2010 oferuje Ci gre online wiec nie wiem o co Ci chodzi. Bo chyba miales na mysli granie offline. Moge sie mylic.

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » pn 27 cze, 2011 20:18

sens jest taki, ze gry konsolowe sa nastawione na "dobra zabawe", ot zeby sie "poscigac"z kumplami przy piwie wieczorem,a nie tak jak powazniejsze tytuly, jakiegos, chocby wirtualnego rozwijania umiejetnosci jazdy, rozumienia zachowania samochodu itd.

a czy online czy offline to zadna roznica, w jednym i drugim przypadku samochod zachowuje sie tak samo. online dodatkowo przydatna jest umiejetnosc "jezdzenia z innymi", wyprzedzania, blokowania, strategii itd

Awatar użytkownika
V3RNOM
Posty: 60
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 22:20
Lokalizacja: Tor

Post autor: V3RNOM » pn 27 cze, 2011 20:35

Masz troche racji. Ale ustawienia manualne w f1 2010 duzo daja. Ja bolidem ustawionym pod siebie robilem 0,5s na okrazeniu szybciej niz w bolidzie ktory byl ustawiony z opcji oferowanych czy jakby to napisac.

Nastawienie zalezy od tego jak Ty postrzegasz ta gre. Mozna usiasc z kumplami i pograc przy piwku. Ale tez mozna usiasc i probowac ustawic samemu bolid a potem dolaczyc do jakiejs ligi i sie scigac.

F1 moze nie ma tam tyle ustawien jak w rf ale dajmy czas f1 dopiero sie odrodzila na platformach.

Moim zdaniem od zabawy to jest NfS albo Burnout, oczywiscie kazdy ma swoja opinie i ja to szanuje.

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » pn 27 cze, 2011 20:44

jesli potrafisz odnalezc w f1 2010 cokolwiek wiecej niz "zrecznosciowa scigalke" to chwala tobie.

ale w przypadku konsol nie licz na wiele. zalozenia gier konsolowych, ich grupa docelowa itd sa takie wlasnie, zeby kazdy mogl bez trudu usiasc pojechac i dobrze sie bawic.
zapewne nigdy (lub chociaz w najblizszych kilku latach) nie powstanie na konsole realistyczna gra, gdyz kloci sie to z zalozeniami (zrecznosciowy charakter, latwosc).

poza tym (to juz moja prywatna opinia, z ktora zapewne wielu sie nie zgodzi) akurat rf to zly przyklad, gdyz tam fizyka jazdy "kuleje" (i nawet ze swoimi brakami jest o lata swietlne przez f1 2010). zainstaluj demo (lub tez kup licencje) lfs lub netkar (lub iracing, ale ten jest cholernie drogi), a zobaczysz na czym polega prawdziwe wirtualne sciganie.

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » pn 27 cze, 2011 20:52

pozatym z tego co czytałem to w f1 '10 nie jest obliczana przyczepność dla każdego koła z osobno... Litości...

Sh, ale jednak sporo tracą na ograniczeniach modyfikacji podane przez Ciebie tytuły. Ale jak laptop wróci to ściągnę sobie demo lfs i zobaczę chętnie jak sprawa wygląda

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » pn 27 cze, 2011 21:00

jaro738 pisze: sporo tracą na ograniczeniach modyfikacji podane przez Ciebie tytuły.
tutaj pelna zgoda.
nigdy nie jezdzilem w rf, gdyz uwazalem bo za gre po prostu slaba (pod wzg fizyki).
ostatnio przez pare dni z chlopakami z forum jezdzimy sobie rekreacyjnie (czy to f1, czy porsche supercup) i musze przyznac, ze jazda w "realnym swiecie", gdzie jedzie sie ogladanym w tv samochodem na torze ktory tez sie juz "zna" to super zabawa i zaluje ze lfs nie oferuje czegos takiego.
mimo tego, po takiej rf'owej sesji kiedy wlaczylem lfs to zauwazylem ze jednak w nim (lfsie) z samochodem sie duzo wiecej dzieje (pomimo braku temperatury hamulcow itd). na pewno duzo lepiej jest symulowana praca opon czy zawieszenia (chociaz akurat w rf do podobno zalezy od moda).
druga sprawa to ffb, przez ktore w lfs'ie np wiem intuicyjnie co sie dzieje z samochodem, jak dla mnie rf tych wrazen nie dostarcza (a moze po prostu nie potrafie skonfigurowac realfeel).
jedynie netkar zblizyl sie z realizmem do lfs (tez polecam demo, na licencje jeszcze chyba nie warto wydawac pieniedzy, chyba ze ktos lubi posmigac offline w deszczu - super zabawa).
o iracing sie nie wypowiadam, bo moja stycznosc z ta pozycja zakonczyla sie na wersji 1.2

Awatar użytkownika
V3RNOM
Posty: 60
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 22:20
Lokalizacja: Tor

Post autor: V3RNOM » pn 27 cze, 2011 21:06

Trzeba pamietac ze f1 na konsolach dopiero sie odradza. Codemasters nie ma w swojej kolekcji f1 a wiec nie mieli pod co sie podpiac. Moim zdaniem ta gra to i tak sukces bo nikt inny nie oferowal f1 na konsole. Miejmy nadzieje ze f1 2011 ktora ma wyjsc we wrzesniu bedzie lepsza :)

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » pn 27 cze, 2011 21:17

jeżeli mazda zbuduje samolot, który przeleci tyle co flyer braci wright, mówiąc, że jest na poziomie dreamlinera też powiesz, że poszło im świetnie jak na to że to ich pierwszy samolot?

No właśnie dużo zależy od moda. Rf 2 ma mieć nowy model opon etc, ale nic to nie da, jeżeli grupa moderska nie będzie potrafiła tego wykorzystać. Jednak coś w tym musi być skoro na rf pro opierają się symulatory zespołów f1

Awatar użytkownika
sh3d2
Posty: 227
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 21:33

Post autor: sh3d2 » pn 27 cze, 2011 21:26

rf pro z rf laczy tylko i wylacznie nazwa, no i moze silnik renderowania grafiki.
rf dzieki swojej otwartej architekturze pozwala (w wersji pro) zastapic np modul fizyki wlasnym kodem - co wlasnie robia zespoly.

swoja droga, np bmwf1 team dawno temu (chyba jeszcze w sezonie 2006?) chcial zbudowac swoj symulator wlasnie na podst lfs, nawet powstal (do tej pory dostepny w grze) bmw f1.06, czy tez na roznych eventach bmw jako "symulator" byl wykorzystywany wlasnie lfs.
nie pamietam jak to bylo dokladnie, ale plotki chodzily, ze bmw chcialo lfs "na wylacznosc" na co tworcy sie nie zgodzili, wiec bmw przerzucilo sie na rf.

postaram sie wrzucic na yt jakis replay z rozgrywki sieciowej w lfs. ale to za jakis czas (musze znalezc jakis sensowny w miare krotki replay, potem konwersja + upload, to musi potrwac)

Awatar użytkownika
V3RNOM
Posty: 60
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 22:20
Lokalizacja: Tor

Post autor: V3RNOM » pn 27 cze, 2011 21:32

Jaro Twoje porownania mnie zabijaja ale niech Ci bedzie ;p

Sh3d2 jakie wymagania ma ten lfs demo o ktorym pisales?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Prasowe”