Znaleziono 19 wyników

autor: LeSiO
czw 16 maja, 2013 11:01
Forum: Spamowisko
Temat: Samochód dla Mamusi do 10.000 zł
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 19587

Podstawowe pytanie.
Ile kasy chcesz przeznaczyc na auto?
autor: LeSiO
śr 03 paź, 2012 12:39
Forum: F1 - forum techniczne
Temat: Cylinder
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 12448

No wlasnie tez sie zdziwilem bo sam mam w swoim silniku tuleje z nikasilem.
autor: LeSiO
śr 12 wrz, 2012 20:32
Forum: Robert Kubica w F1
Temat: (Ewentualny) powrót Roberta
Odpowiedzi: 1354
Odsłony: 432231

Ale pilotowi podaje juz lewa tylko...
autor: LeSiO
ndz 02 wrz, 2012 22:32
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: GP Belgii
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 19355

Gdyby chcial zjechal by na trawe, odpuscil gaz bez hamowania, i potem wrocil na tor. Ale on tego nigdy nie zrobi :razz:
autor: LeSiO
ndz 02 wrz, 2012 22:14
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: GP Belgii
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 19355

Polecam jeszcze raz zerknąć na powtórkę i zobaczyć w jaki sposób doszło do kontaktu między zawodnikami. Słowo klucz: Tylne koło Grosjeana względem przedniego Hamiltona.
Zgadzam sie z tym, tylko tak dobry kierowca mogl tego uniknac.

Mam Ci tlumaczyc?
autor: LeSiO
ndz 02 wrz, 2012 21:57
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: GP Belgii
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 19355

Wystarczylo zeby Ham odpuscil na chwilke gaz, po czym wrocil za niego i spokojnie by wyhamowal, ale Ham to cham i on nie odpusci :razz:
autor: LeSiO
czw 03 lis, 2011 16:52
Forum: Robert Kubica w F1
Temat: (Ewentualny) powrót Roberta
Odpowiedzi: 1354
Odsłony: 432231

Ja zawsze wszystko powoli :mrgreen:
autor: LeSiO
czw 03 lis, 2011 15:26
Forum: Robert Kubica w F1
Temat: (Ewentualny) powrót Roberta
Odpowiedzi: 1354
Odsłony: 432231

autor: LeSiO
wt 01 lis, 2011 16:11
Forum: Robert Kubica w F1
Temat: (Ewentualny) powrót Roberta
Odpowiedzi: 1354
Odsłony: 432231

skoro druga twarza jest adam to widocznie jest to kampania bylych sportowcow :razz:
autor: LeSiO
ndz 11 wrz, 2011 18:14
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: GP Włoch
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 6390

Schumi number 1 :mrgreen:
autor: LeSiO
wt 22 mar, 2011 20:41
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: Przed GP Australii 2011
Odpowiedzi: 145
Odsłony: 41172

zgadza sie 27 marca z soboty na niedziele przestawiamy zegarki z 3:00 na 2:00.
autor: LeSiO
śr 09 lut, 2011 17:59
Forum: Robert Kubica w F1
Temat: Wypadek podczas Ronde di Andora - Luty`11
Odpowiedzi: 803
Odsłony: 248035

a co ty od niego chcesz.

ma racje.
jest profesjonalista to powinien sie profesjonalnie zachowywac a nie jak bachor jakis swoje zachcianki.
autor: LeSiO
śr 21 kwie, 2010 19:24
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: Przed GP Hiszpanii
Odpowiedzi: 186
Odsłony: 39598

no w sumie masz racje, ale do gp jeszcze 19 dni :mrgreen:
autor: LeSiO
ndz 10 maja, 2009 21:10
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: Grand Prix Hiszpanii
Odpowiedzi: 110
Odsłony: 26771

Specjalnie zmienił taktyke dla Jensona, obaj mieli jechac na 3 stopy.
oczywiscie, tez mi sie tak wydaje ze wydymali rubensa :/
autor: LeSiO
czw 07 maja, 2009 21:15
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: Przed Grand Prix Hiszpanii
Odpowiedzi: 230
Odsłony: 63771

zeby bylo dobrze widac moze ktos wrzucic zdjecia obok siebie starego i nowego pakietu?
autor: LeSiO
pt 27 mar, 2009 10:45
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: Przed GP Australii
Odpowiedzi: 485
Odsłony: 93694

Amadeusz047 pisze:jedyne co mnie cieszy to brak awarii
o tak, z tym sie zgadzam. Miejy nadzieje ze to tylko blef i juz za kilkanascie godzin Robek bedzie startowal z PP :lol:
autor: LeSiO
pt 27 mar, 2009 06:47
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: Przed GP Australii
Odpowiedzi: 485
Odsłony: 93694

Za ciekawie to nie wyglada... Te dodatkowe dyfuzory daly chlopakom jakas tam przewage,ale Raikkonen sobie radzi wiec ine wiadomo o co chodzi.... p.s. spadlem z krzesla jak przeczytalem jeden komentarz na onet przed chwila. wszyscy biadolą ze robert slaby itd a ktos ich ustawil i napisal ze BMW skonc...
autor: LeSiO
czw 26 mar, 2009 11:32
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: Przed GP Australii
Odpowiedzi: 485
Odsłony: 93694

Moze sie dzac wszystko tylko zeby Hamilton nie wygrywal, nie moge doslownie na niego patrzec, taki robot zrobiony na zamowienie i jeszcze ten jego tatus wszedzie go pelno nie wiadomo po co, jak chce byc manadżerem to niech idzie odbierac telefony a nie sie pcha na padoki...
autor: LeSiO
czw 26 mar, 2009 11:06
Forum: Formuła 1 - aktualne wydarzenia i komentarze
Temat: Przed GP Australii
Odpowiedzi: 485
Odsłony: 93694

Dzien dobry wszytskim. Czytam was juz od dluzszego czasu i caly czas mialem ochote wtracic swoje 3 grosze.Wlasnie nie wytrzymalem i sie zarejestrowalem :cool: Moje zdanie na ten temat jest taki: No moze nie zdanie a nadzieja ze wlasnie tak bedzie,czyli Robek to co zaoszczedzi na masie KERS-u wleje d...

Wyszukiwanie zaawansowane